tästä jäi aika kiusattu olo. Ikävä tunne jäi koko hommasta. Susta ei koskaan ottanut mitään selvää.
mutta siltikin ikävä, ei voi mitään.
Kieltämättä
7
214
Vastaukset
- Samaa mieltä
rakkaudesta tässä ei ole kysymys.
- ;))
Mistäs sinä sen voit tietää kun et tiedä sitäkään kuka ap on ????
- puhut itsestäsi
mun puolelta oli ja siksipä mulle tästä niin paha olo jäikin.
- Miksi sinä
puhut itsestäsi kirjoitti:
vieraalle ihmiselle kerrot tunteistasi jotakin ihmistä kohtaan ? Miksi et kerro sille oikealle ihmiselle ?
- Kirjoittelu
puhut itsestäsi kirjoitti:
täällä palstalla ei ole rakkautta. Kyllä se on jotain ihan muuta.
- siihen on syynsä
No sitä voi hän miettiä ihaN itse omassa päässän.
- sama fiilis
jäi meikätytöllekin. En tiedä kuka kiusas ja ketä ja miten tässä näin kävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107582
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293517Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352564Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?621364