vai et mitään jos ois mahollisuus ?
Tekisikkö
14
256
Vastaukset
- ehdottomasti
Ihan kaiken.
- :'D
olisin menny sinne silloin kerran
- Mitäs nyt tehdään...
Olisit tullut...oltais otettu se eka ilta/yö/aamu uusiksi, mitään en tekisi ekasta kerrasta toisin...toissella oltaisiin tehty kaikesta vieläkin huikeampaa..
- Tekisin. paljon.
Kaiken. Kaikki meni niin päin persettä kun vain voi mennä.
- broke-n
Ehkä en olisi ahdistellut häntä puhelimitse. Ei varmaan ilahtunut ja nyt kun mietin niin olin typerä. Anteeksi.
Ihastuneet vaan toisinaan yllättää jopa itsensä ja saattavat toiset kiusallisiin tilanteisiin. Olen huono näissä asioissa ja se näkyy :( - huhuhuhuhu
Vain vähän toisin.
- Joo, tekisin
Mä olin täysi paska sille ihmiselle. Eikä siihen ollut mitään syytä.
- Hävettääkö?
Mietitkö koskaan mitä aiheutit?
- 4456
ei hävetä,koska met ollaan ihmisiä,en ole tavannutkaan virheetöntä.
- Helsingin kallioilla
Kyllä. Kertoisin tunteistani selkeästi ennen kuin olisi liian myöhäistä.
- tiiäkkö mitä...
...fatalistina uskon kaikella olevan tarkoituksensa, mun johtopäätöksillä ja sanomisilla, väärinkäsitykselläkin. Pointti on vaan se, että harmittaa enemmän kuin koskaan.... shit. Ja tämä halavatun palsta vaan pahentaa harmitusta :)
- maailmani on musta
Tekisin kaiken toisin, en olis antanut sen kusipään lähestyä mua, nyt kun lähestyisi niin löisin turpaan niin että lakkaa koko jumalan ämmä sätkimästä.
- Pieni suuri sydän
Tehtyä ei saa tekemättömäksi, tosin enhän mitään tehnytkään :D
Olin vaan minä, mitään muuta en osaa kuin olla MINÄ.
Kohtelin häntä kuten toivoisin itseäni kohdeltavan. Hyvin, hellästi, tunteella, rehellisesti omana aitona itsenäni. Ei auttanut. En minä tarvitse uutta mahdollisuutta, mutta hän ehkä tarvitsee. - en olisi menny
sinne...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041