Jos luulet

tällaisella tavalla

jotain hyvää saavasi aikaan, niin olet pahasti erehtynyt. Ja vaikka en muista pysty mitään sanomaankaan, niin itsestäni ainakin. Eihän sillä sulle mitään merkitystä ole, miksi siis sinullakaan minulle enää.

15

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulo on tiedon väär

Ehkä se ajatus ei ole täällä saada mitään aikaan. Ei varmasti pahaakaan, jos ei kerran hyvääkään.

• kyllä nämä

on aiheuttaneet minulle pahaa mieltä tämän ja oikean elämän ristiaallokossa. Todella pahaa mieltä.

• minulta sinulle ;)
        kyllä nämä kirjoitti:

on aiheuttaneet minulle pahaa mieltä tämän ja oikean elämän ristiaallokossa. Todella pahaa mieltä.

Ja täältä luettu jokainen kirjoitus on tietenkin häneltä sinulle.. niinkuin tämäkin ;)

Valitse vaan palstat, varmasti voitat ja olet oikeassa. Oikeassa elämässä rohkeus on valttia. Rohkeutta on se kun sanoo mitä tuntee ja mitä ajattelee siitä huolimatta, että toinen on kusipää.

• Eri mieltä
        minulta sinulle ;) kirjoitti:

Ja täältä luettu jokainen kirjoitus on tietenkin häneltä sinulle.. niinkuin tämäkin ;)

Valitse vaan palstat, varmasti voitat ja olet oikeassa. Oikeassa elämässä rohkeus on valttia. Rohkeutta on se kun sanoo mitä tuntee ja mitä ajattelee siitä huolimatta, että toinen on kusipää.

Ei kaikkea tarvitse sanoa, vaikka toinen olisi minkälainen kuspää tahansa, ei sillä rohkeuden kanssa välttämättä ole mitään tekemistä. Voi olla hienotunteinen ja toisaalta toiselle ei kannata sanoa sellaista, mitä hän ei kuitenkaan ymmärtäisi. Rohkeutta on elää omaa elämäänsä muista huolimatta ja toiimia niinkuin parhaaksi näkee. Ketään vahingoittamatta tarkoituksella.

Nämä palstat ovat yhtä tyhjän kanssa, on ikävää että olen rakkaudesta kuluttanut täällä aivan liikaa aikaa. Ovat hiljalleen onnistuneet tuhoamaan sen. Sellaista.
        Aika palata omaan elämäänsä ja surra suru sen johdosta pois , että taas joutui pettymään ihmiseen.

• päinvastoin

Milloin oon sanonu ettei oo merkitystä. En ikinä kyllä.

• Hei,

jos kirjoittaa näitä paskaviestejä niin silloin pitää laittaa tunnisteet muuten tuottaa kaikille pahaa mieltä ! Ymmärretty ?

• molen samaa

mieltä

• ....................

no miksi sä viestittelet tällä palstalla, etkä esimerkiksi FB:ssa tai mkuualla?

• täytyy kysästä.

Miten facebook liittyy ikäväpalstaan

• se mitä et tiedä

ei ole se mikä saattaa sinut ongelmiin vaan se minkä luulet tietäväsi varmuudella, mikä vaan ei ole niin.

• ap.

En luule mitään, olen ollut avoin vuorovaikutukselle, mutta sitä ei ole ollut. Eikä kukaan ihminen tule minulle sanomaan nimettömillä palstoilla miten asiat ovat.

• kaunista päivää sull
        ap. kirjoitti:

En luule mitään, olen ollut avoin vuorovaikutukselle, mutta sitä ei ole ollut. Eikä kukaan ihminen tule minulle sanomaan nimettömillä palstoilla miten asiat ovat.

;) nää nimettömät/tuntemattomat palstalla katsos tietää aina jokaisen elämän ja ajatuksetkin paremmin kuin sinä itse, tai siis LUULEVAT tietävänsä. Täällä palstalla on turha syyttää ketään mistään luulemisesta, koska luuloillehan nämä kirjoitukset perustuu ainakin vastaukset,vedetään aloituksista omat johtopäätökset ja luullaan toisen tarkoittavan sitä ja tätä ja luullaan tietävänsä toisen elämästä ja persoonasta kaikki parin kirjoituksen perusteella :D

• mietippä tätä

Se mitä et tiedä. se pitäis tietää mutta kun et kuitenkaan tiedä eikä kukaan sitä sulle kerro ja kun se näyttää siltä niin et voi muuta kuin luottaa omiin vaistoihisi .se että hän viha päissään kiistää eikä toisaalta sinua kuuntele mitenkään vaan torjuu se ei varmasti saa vakuuttuneeksi sinua siitä että parasta vain luottaa vaistoihinsa kun ei muutakaan ole . murskasit unelmani .Se mitä en tiedä sen tiedät sinä ja kun panttaat sitä tietoa niin sehän vain kertoo sen että salattavaa

• kaikki ei näe

en todellakaan luule ja niin kuin kirjoitat onko väliäkään enään,hän ei nähnyt ihmistä takana vain oman mielikuvan.Lämpöä sydämmeen.

• Kyllä minä näin

Siunausta sinun päivääsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe