Eli nyt on joko alkanu menkat tai sitten on joku tulehdus :'( Eli tänään ku tuln kotiin ku olin ollu kaverin kaa koululla niin huomasin että mun pikareissa oli ruskeeta! Siis paljon...En tiiä mitä se on...Ei ainakaan kakkaa(://) en sit tiiä...laitoin nyt varalta siteen mutta mikä voi olla! Lauantaina minulla sattui ala-mahaan ihan järkyäävän paljon mut sit ku kävin vessassa niin sit ei enää niin paljoo...Mut onks nää menkat vai joku tulehus?!?!?!? Pikaista apua kaipaillen!! Kiitos!
Nyt tarvitaan apua! :(
3
156
Vastaukset
- njkio
Menkoilta kuulostaa! :) Eli ei hätää. Itsellä n. kolmet ensimmäiset menkat olivat ruskeaa vuotoa, jonka jälkeen muuttuivat selkeästi verisiksi.
- ALOITTAJA!
Kiitos...nyt ei ole sitten tullut muuta kuin sellaista ihan haalean ruskeaa vuotoa vähän...siis ihan vaaleaa/ haaleaa....Mitä tämä tarkoittaa?! Onks mun sitäpaitsi pakko kertoo Äitille näistä menkoista ku luulin joskus maaliskuussa et nyt ne alko ja sit kerroin mut ei ne alkanukkaa sillo...Joten en viittis sanoo ku se varmaan luulee jo et mulla on ja sit muutenki joskus syksyllä ku olin tyhmä niin kerroin äitille lapulla jotain et en halua et se puhuu menkoista ennekkä mun menkat sit alkaa ja et sit se voi puhua ku ne alkaa...Mut en halua ollenkaa et se puhuu!!! :// Mitä teen...Keroonko jos nää nyt on ne?! :o Ja voinko mää nukkua tän siteen kaa koko yön yli vai pitääks mun vaihtaa se yöllä?? :O Kiitos taas kerran vastauksista!
- lissuuuuuuuuuuh
Hohhoh, ei siit o mitää haittaa, menkat oli ainaski mulla alussa ruskehtavaa vuotoo, sen tummuus vähän vaihteli välillä. Ja kerrot äitilles vaa, oot tommone murrosikäne ja kaikki tuntuu niiiiin vaikeelta. Ja sidettä en kyl käyttäis vielä, koska vuoto sul on nii vähäistä. Eli käytä pikkuhousunsuojaa.(Se on pienikokoinen ja tarkoitettu vähemmälle vuodolle),ei tarvi vaihtaa yöl. Ja btw, tekstis oli huonosti kirjoitettua ja vaikeammin ymmärrettävää, teinix.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891