Eli,
Naapurin emäntä sanoi, että heidän pikku pilteiltään riistäytyy netin käyttö käsistä, kun ovat keksineet että oma langaton verkkoni on avoin. Heillä on ilmeisesti vanhemmat sitten napsautellu lähettimestä vaan on/offia sen mukaan kun hyvältä tuntuu. Noo, laitoin nyt salasanan, mutta jostain syystä iPhone 3GS sanoo että "ei voida liittyä verkkoon" Salasana on saletisti oikein ja läppäri yhdistää kyllä.
Keksiikö kukaan missä ihmeessä voi olla vika, omaan ideologiaani ei sovi alkuunkaan?
WLAN ja salasana
17
323
Vastaukset
- Thin k
Muuta Wlanin nimi, jostain bugista johtuen ei puhelin tajua, että nyt on suojattu. Ei auta salasanojen laitto. Mutta nimi on helppo muuttaa..voisi lukea ohjekirjassa, pakko olla Applen tiedossa toi moka.
- hjelpa
Ainavaan sama laulu, ei voi mukamas yhdistää... Johan meni vaikeaksi
- dvdv15
koita sammuttaa puhelin ja laittaa takas päälle jos vaik auttas
- hjelpa
Yritetty on...
- 4 4
hjelpa kirjoitti:
Yritetty on...
Olisko aika ostaa nelonen..vai odotteletko syksyyn ja viitoseen, eiköhän nämä bugit ole siihen korjattu..
- hjelpa
Jooo, odottelen, ei opiskelijan tuloilla joka mallia ostella. :)
Ja nyt sain tämän jopa toimimaan, kun kokeilin kaikkia noita "suojausmuotoja" tai mitälie järjestään, niin tottakai se viimeisellä alkoi toimia. :D Laitoitko Wpa2 suojauksen? Jos et, niin verkkosi voidaan murtaa muutamilla ohjelmilla.
- hjelpa
Ei harmainta aavistusta minkä laitoin, mutta oletan että naapurin natiaisissa ei ole niin paljoa nörtin vikaa että rupeavat sitä murtamaan. :) Ja jos rupeavat niin ei ole enää ainakaan minun päänvaiva, ottakoot kersoilta koneet pois.
Ei vain naapurit vaan ketkä tahansa... Melkein sama, jos laittaisit talosi oveen huonon muovisen lukon, johon kävisi yleisavaimet.
- hjelpa
Paitsi että ovesta pääsisi asuntooni, ja tällä pääsee.... käyttämään kuukausimaksullista laajakaistaani?
Kamalaa.... - Wap6
hjelpa kirjoitti:
Paitsi että ovesta pääsisi asuntooni, ja tällä pääsee.... käyttämään kuukausimaksullista laajakaistaani?
Kamalaa....Rikolliset voi tyhjentää tilisi, iphonen suojaukset on rikottu !
Etkö seuraa uutisointia ? - Faradeyn häkki
Wap6 kirjoitti:
Rikolliset voi tyhjentää tilisi, iphonen suojaukset on rikottu !
Etkö seuraa uutisointia ?Multakin ulosottomies rikkoi suojaukseni ja tyhjensi tilin ja mikä pahinta minulla ei edes ollut mätää omenaa !
Kannattaa Wlan suojata hyvin, laitoin sen muovipussiin ja päälle rakensin kunnon kehikon, pulttasin vielä kiinni lattiaan, on semmoinen suojaus että !
Kestää kaikki panssarivaunua pienemmät hyökkäykset. - Betoni100
Faradeyn häkki kirjoitti:
Multakin ulosottomies rikkoi suojaukseni ja tyhjensi tilin ja mikä pahinta minulla ei edes ollut mätää omenaa !
Kannattaa Wlan suojata hyvin, laitoin sen muovipussiin ja päälle rakensin kunnon kehikon, pulttasin vielä kiinni lattiaan, on semmoinen suojaus että !
Kestää kaikki panssarivaunua pienemmät hyökkäykset.Mie taas valoin betoniin koko wiifin, tuli kunnon palomuuri samalla !
- hjelpa
Siitä vaan sitten, ei ole mun parikymminen ennenkään kenellekkään kelvannut, kun ei ollut suojausta laisinkaan.
Mutta pääasia nyt on, että ongelma on ratkaistu, ja sillä selvä. :) - Reititinwlan
Heh kylläpä ihmiset ovat tyhmiä, kun ei suojausta laita! Heillä ei varmaan ole edes virustorjuntaa Windowsissa.
- N. Örtti
Windowsissa ei tarvitse virustorjuntaa, nykyjään ydin on todella hyvin suojattu.
Enemmän minä MacBook:in kanssa pelkään ylivuotoja kun sitä ei ole suojattu.. - 100 % suoja
Mac os on saatavilla virus/mato suojauksia, minulle ainakin myytiin aikas kalliit ohjelmat mukaan, vuosimaksu yli satasen.
Katsoin, että wintoosaan vastaavat sai ilmaSexi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760