Oot työntänyt mut johonkin öö-mappiin, josta voit taas kaivaa mut esille kun tavataan? Mä en hitto vieköön ymmärrä miksi mulle piti tapahtua näin ja mitä varten sä oot niin..... ihan kuin mitään ei olis ikinä tapahtunut! Mutta kun tapahtui niin tapahtui. En tekosyylläkään ota yhteyttä. Kuulostaa lapselliselta tiedän mutta mun kärsivällisyys on todella koetuksella. Oli tarkoitus unohtaa heti, en tajua miksi tässä kirjoitan edes.
Muistin virkistykseksi:
*suukko*
Haloo mies!?
8
229
Vastaukset
- höpöhöpö.
Provoja
- """""
-----------------------------------öööhh..........
- Koska ja missä
suukoteltiin
- ;)......
No siitä on jo muutama kk vierähtänyt. Sanoi minulle suoraan, että olen hyvä siinä mielessä, etten tunge sitä kieltä liikaa sinne suuhun. Neito oli kyllä valmis ja sulaa vahaa heti, mutta onneksi siihen tuli sit muitakin niin saatiin homma ordninkiin ja tilanne rauhoittumaan..
- plusmiinusnolla
Kyllä siitä on jo muutama kuukausi mennyt, toden totta. Mutta ei se siihen jäänyt että joku muu olis siihen tullut. Tilanne rauhoittui sittemmin ja jos suoraan sanotaan, se rauhoittui vähän liikaakin ;)
- eino kalu
suukoteltiinko me missä? siellä satamassa?
- plusmiinusnolla
eino kalu kirjoitti:
suukoteltiinko me missä? siellä satamassa?
Sulla on aika "mahtava" nimimerkki... Missä satamassa?
- väsä nirso
koska opinnot jatkuu meillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070