tarvitaan intohimoa ja suurta sitkeyttä saada asiat tapahtumaan. Onnistuuko sinulta tämä?
Tarvitaan muutakin kuin
18
201
Vastaukset
- Keneltä ..
mahdat kysellä ?
- Ihan yleisesti
kaikilta.
- Aha,
Ihan yleisesti kirjoitti:
kaikilta.
Se vaan vaikutti että menee jollekkin tietylle, mitä niitä kaikilta kyselee moisia.
- 16+17
:) niinpä ja palstalla kirjoittelu ei ole mitään noista kolmesta. Mutta toisinaan voi sattumakin auttaa....
- _-T-_
Ei enää
- uuden alku
Ei väliäkään enää.
Eikä näyttänyt onnistuvan koko aikana. - onnistu<3
Oikeassa olet ,kaikki tunteet peliin
- -pelottaa
kohdata asiaa, vaikka siitä ei muut kärsisikään. Ei ryntää.
- panomiehelle
tunteet peliin...:)
- Sitkeä sissi
Aivan varmasti.
- Luovuta tai lopeta
muut voi kärsiä, ainakin mä kun joudun tukahduttamaan tunteitani koko ajan. Mä haluaisin tuntea sut lähelläni, sen intohimon minkä olen aistinut. Sinnikkyyttäkin on ollut selvitellä asioita, mutta odotan nyt sua.
Mä kärsin nyt.. - Olen eri mieltä
mielen tyyneys ja sydämen rakkaus vie vaikka läpi harmaan kiven. Intohimo on liian kuumaa, se polttaa kaiken loppuun ennen pitkää. Onnistuuko sinulta tämä?
- ei vastakohtia
Kyse ei ole pelkästä intohimosta, siitä en tiedä vielä mitään. Sydämessä voi asua rakkaus, mutta ei mieli voi olla aina tyyni. Elämään kuuluu erilaiset tunteet ja intohimo on vain yksi niistä. Kyllä yhteenkuuluvuus ja rakkaus on tietenkin tärkeintä, eli en ole ihan eri mieltä.
- valitettavasti
Ei onnistu koska intohimo on sammunut. Intohimon syttymiseen vaaditaan kipinää.
- vaativalle alkuun
Hänessä ei ilmennyt ainakaan mitään noista, joten oikeassa olet. Lisäksi sellainen perusosaaminen ihmisten välillä kuin toisen kuunteleminen ja puhuminen, ovat ennen noita asioita.
- Ooohuuu..
Tarvitaan hyvä pano (takaapäin) ja se on siinä!!
- Salaiselle
kyllä onnistu !!!
- universal heart
Noh, intohimoa kyllä löytyy. Sitkeyttäkin juu, rohkeutta ei, rakkaudesta en viittis vielä puhua, jos milloinkaan. Taidan rakastaa vähän kaikkia, mutta intohimoon en ole montaa kertaa "törmännyt" kuten tässä tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780