Tarvitaan muutakin kuin

rakkautta.

tarvitaan intohimoa ja suurta sitkeyttä saada asiat tapahtumaan. Onnistuuko sinulta tämä?

18

201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keneltä ..

mahdat kysellä ?

• Ihan yleisesti

kaikilta.

• Aha,
        Ihan yleisesti kirjoitti:

kaikilta.

Se vaan vaikutti että menee jollekkin tietylle, mitä niitä kaikilta kyselee moisia.

• 16+17

:) niinpä ja palstalla kirjoittelu ei ole mitään noista kolmesta. Mutta toisinaan voi sattumakin auttaa....

• _-T-_

Ei enää

• uuden alku

Ei väliäkään enää.
      Eikä näyttänyt onnistuvan koko aikana.

• onnistu<3

Oikeassa olet ,kaikki tunteet peliin

• -pelottaa

kohdata asiaa, vaikka siitä ei muut kärsisikään. Ei ryntää.

• panomiehelle

tunteet peliin...:)

• Sitkeä sissi

Aivan varmasti.

• Luovuta tai lopeta

muut voi kärsiä, ainakin mä kun joudun tukahduttamaan tunteitani koko ajan. Mä haluaisin tuntea sut lähelläni, sen intohimon minkä olen aistinut. Sinnikkyyttäkin on ollut selvitellä asioita, mutta odotan nyt sua.

Mä kärsin nyt..

• Olen eri mieltä

mielen tyyneys ja sydämen rakkaus vie vaikka läpi harmaan kiven. Intohimo on liian kuumaa, se polttaa kaiken loppuun ennen pitkää. Onnistuuko sinulta tämä?

• ei vastakohtia

Kyse ei ole pelkästä intohimosta, siitä en tiedä vielä mitään. Sydämessä voi asua rakkaus, mutta ei mieli voi olla aina tyyni. Elämään kuuluu erilaiset tunteet ja intohimo on vain yksi niistä. Kyllä yhteenkuuluvuus ja rakkaus on tietenkin tärkeintä, eli en ole ihan eri mieltä.

• valitettavasti

Ei onnistu koska intohimo on sammunut. Intohimon syttymiseen vaaditaan kipinää.

• vaativalle alkuun

Hänessä ei ilmennyt ainakaan mitään noista, joten oikeassa olet. Lisäksi sellainen perusosaaminen ihmisten välillä kuin toisen kuunteleminen ja puhuminen, ovat ennen noita asioita.

• Ooohuuu..

Tarvitaan hyvä pano (takaapäin) ja se on siinä!!

• Salaiselle

kyllä onnistu !!!

• universal heart

Noh, intohimoa kyllä löytyy. Sitkeyttäkin juu, rohkeutta ei, rakkaudesta en viittis vielä puhua, jos milloinkaan. Taidan rakastaa vähän kaikkia, mutta intohimoon en ole montaa kertaa "törmännyt" kuten tässä tapauksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      127
      2333
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      950
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      128
      949
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe