Tiedän että käyttäydyn oudosti, puhun sekavia ja en pysty katsomaan sua silmiin mutta se johtuu vaan siitä että olen järjettömän ihastunut sinuun. Miksi tää yksipuolinen ihastus ei jo lakkaa vai onko sullakin jotain tunteita mua kohtaan...Ei susta ota selvää, taitaa olla liian hankalaa. Sen mä tiedän että mun on aloite tehtävä jos meinaan mutta susta on kiinni koska me nähdään.
Kunhan kirjottelen kun en muutakaan tunteilleni voi. Haluaisin sanoa et oot mulle todella tärkeä vaikka ei oikeastaan kauhean hyvin edes tunneta. ..on tämä elämä ihmeellistä :)
n->m
Viime viikolla
4
527
Vastaukset
- samanlaista sutinaa
Toivottavasti yks m ei luule, että tää olis multa.....
- 26kg
mietin vuonna 2001 jo ihan samaa asiaa 8D
- Yrittänyttä ei.....
Ihan sivusta vastailen.Minun mielestä sinun kannattaa aloite tehdä.Suuri mieskin on polvillaan ihastuksen edessä eikä meinaa saada sanaa edes suustaan.
- Samat ajatukset
Minulla on ihan samat tuntemukset, tosin aloitetta en viitsi tehdä naisen suuntaan. Tilanne on ajautunut pulloon ja korkki pitäisi aukaista ensin koska en tiedä onko nainen varattu vai ei, aiemmin oli.
Menen täysin lukkoon tämän naisen seurassa ja katseen alla. Viime aikoina en ole edes silmiin pystynyt kattomaan kunnolla ettei huomaas kiinnostustani. Ehkä tavallaan häpeän sitä että joku saa minut näin sekaisin. Ekaa kertaa elämässä on kai se tekosyyni.
Käyttäydyn oudosti varmaankin ja hän todennäköisesti näkee lävitseni ihan suoraan. Tosin hänkin käyttäytyi, mutta se kai johtui vain siitä että hän halusi vähän testailla että olenko kiinnostunut.
En ole tuo haikailemasi mies aloittaja, mutta suosittelen että teet aloitteen. Itsekin tein ja sain sentään selvyyttä aiemmin että nainen on varattu joten nyt vain kärvistellään ja odotellaan että menee ohi.
Elämä on todellakin ihmeellistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1389808
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p393982Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313595Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376