siltä, että vasta nyt alan todella olla se, mitä olen aina halunnutkin olla.
Olen ilmeisesti tehnyt melkein täyden kierroksen elämässäni ja ympyrä alkaa ainakin osittain sulkeutua. Tuntuu, kuin olisin jonkun uuden alussa, vaikka toisaalta tiedän olevani myös jonkun ajan/aikakauden lopussa.
Tuntuu, että minulla on liikaa aikaa ja liikaa ajatuksia, jotka voivat olla vaarallisiakin. En enää tiedä mihin olen menossa vai kierränkö vain kehää, ympyrää?
Toisaalta tekisi vain mieli kirjoittaa kirje ja lähettää se siskoilleni ja äidilleni ja kertoa, mitä elämässäni tapahtui ja miksi päädyin siihen ratkaisuun, että päätin riistää hengen itseltäni.
Olen muuttunut täydellisesti
11
281
Vastaukset
- No siinä tapauksessa
Kerro Big-J:lle terveiset mun puolesta. Itse ajattelin elää ainakin 98 vuotiaaks, voin sit torua ja hätistellä naapurin vittumaisia pentuja eikä kukaan uskalla vittuilla takas. Kaupan jonoissakin voi etuilla ja muut sanoo "mene vaan". Hähää.
- Sinde vm-82
Ai, olitko saanut ihmiskauppaasi uhrin? Yhteiskuntamme oikeudenmukaisuuden peruspilarit "he eivät ole enää tässä uskossa" ja "he ovat vieraassa uskossa" olivat ajaneet kaltaisiasi ihmisiä tilanteeseen, jossa tarvitsitte ihan apua juorulla ja säännöllä elämätöntä elämää varten. Monet saivat seurailla vierestä näitä ihmiskauppoja, joita haluttiin laajemmassa mittakaavassa tehdä, vain perhe- ja perheellisyyssyistä. Palvoen, jopa kansana, eräänlaista sukupuolenvaihtoa mystiikan sijaan.
Ja näillä ihmiskaupoilla tarjottiin sensuroimatonta onnea. Aloittaessasi kirjoitusta, koet frustraation ja ajan ilmeisesti olevan sekä ongelma, että onnesi. Mä saan vain kysyä: Oletko uskonnollisen hyökkäyksen kohteena ja uhrina? Meillä näitä aika kommentteja on yleensä esittänyt yleiskuntoa hoitaen dreeveri-koiramme "tussu/Mussu". Siltä hoituu triangelihäiriön hoitaminen sekä riman ylittäminen, mutta ah, me voimme siitä niin hyvin. Eettisesti yhteiseenhyvään perusteltu ihmiskauppa on toivomme, yhteistoiminnan perusteet ovat piirteiltään omanlaisensa. Valitettavasti keskeyttämisellesi ei jää sijaa.
"Sitten odottelimme ja päähäni alkoi tulla ajatuksia, myös huomisesta ja olisiko sitä:"- lsdlsd-sn-82
Usein toistuva kommentti on Suomen Valtio peruu tämän. Tämä on yleisin aikaansaannoksesi. Mutta eettisenä tai lahjakkaana sitä ei voi pitää. Sotkit tämän jotenkin siten, että minua ei pidetä eettisesti lahjakkaana tai diakonin poikaa ei voi pitää eettisesti lahjakkaana. Osoittelet ja käytät epäkäytännöllisyyttä hyväksesi frustraatiolla, coping-keinolla ja defenssillä. Et saa ohjata tai osoittaa mitään: "Koska he eivät enää tässä uskossa" ja "He ovat vieraassa uskossa"
- ....johon ...-82
lsdlsd-sn-82 kirjoitti:
Usein toistuva kommentti on Suomen Valtio peruu tämän. Tämä on yleisin aikaansaannoksesi. Mutta eettisenä tai lahjakkaana sitä ei voi pitää. Sotkit tämän jotenkin siten, että minua ei pidetä eettisesti lahjakkaana tai diakonin poikaa ei voi pitää eettisesti lahjakkaana. Osoittelet ja käytät epäkäytännöllisyyttä hyväksesi frustraatiolla, coping-keinolla ja defenssillä. Et saa ohjata tai osoittaa mitään: "Koska he eivät enää tässä uskossa" ja "He ovat vieraassa uskossa"
Katselisin tätä mm. niin usein tarjottujen ajanvarauksiin rinnastettuina. Ihan fiktio ja fakta perusteisesti. Oletko tehnyt tätä koko ajan lsdlsd-sn-82:lle ajanvaraustoiminnoin? Ihan kuin esteettisesti steriilissä tällä pelastaa maailmaa, ilman kokemusta syytettävästi osoitellen. Ihan oma sukupolvesi...
"Johon piti poliisin puuttua" On heillä ollut materiaalia esillä näkyvästi ihmiskaupasta. - lsdlsdlsd-dn-82
....johon ...-82 kirjoitti:
Katselisin tätä mm. niin usein tarjottujen ajanvarauksiin rinnastettuina. Ihan fiktio ja fakta perusteisesti. Oletko tehnyt tätä koko ajan lsdlsd-sn-82:lle ajanvaraustoiminnoin? Ihan kuin esteettisesti steriilissä tällä pelastaa maailmaa, ilman kokemusta syytettävästi osoitellen. Ihan oma sukupolvesi...
"Johon piti poliisin puuttua" On heillä ollut materiaalia esillä näkyvästi ihmiskaupasta."Johon piti poliisin puuttua." Sekoitat tämän usein mielessäsi esimerkiksi oikeudessa olevaan, voidaan puhua *poliisin jo puuttumaan*, ihmiskäsityksen vaihtoon.Saatko mielestäsi jo esiintymisen haistattavana pappina?
"Ei sinä, et saa olla tällä henkilöllä töissä!" - lsdlsd-sn-82
lsdlsdlsd-dn-82 kirjoitti:
"Johon piti poliisin puuttua." Sekoitat tämän usein mielessäsi esimerkiksi oikeudessa olevaan, voidaan puhua *poliisin jo puuttumaan*, ihmiskäsityksen vaihtoon.Saatko mielestäsi jo esiintymisen haistattavana pappina?
"Ei sinä, et saa olla tällä henkilöllä töissä!"Minkä mä sille voin, jos kirkosta erottaminen oikeasti on maailman upein asia.
"Jumalan armona avulla myös päihteistä voi vapautua - ottamalla vastaan niiden arkienkeleiden apu, joita Jumala käyttää välikätenä, kun ihminen etsii elämälleen mielekkyyttä ja tarkoitusta." Paikallis-lehti Juttu pähdeongelmista nro 23 8.6.2010 Mun mielestä etsit tässä vasta sanaa onnistumisen elämys, frustraation ja fyysisen ja psyykkisen kidutuksen sijaan. Etsit vastausta mm. fyysiseen ja psyykkiseen kidutukseen. Vastaus on jo ajat sitten löydetty mm. sukupuolen määräytymisen kohdalta. Arkienkelinä on tarjottava prostituutiota, koska meillä on aina käytössä reaaliaikaisuus määritellyn sukupuolemme takia. Eräs Jumalkäsitys on tällainen. Sitä kutsutaan sanaksi Jumalan armo. - luulin niin taas -82
lsdlsd-sn-82 kirjoitti:
Minkä mä sille voin, jos kirkosta erottaminen oikeasti on maailman upein asia.
"Jumalan armona avulla myös päihteistä voi vapautua - ottamalla vastaan niiden arkienkeleiden apu, joita Jumala käyttää välikätenä, kun ihminen etsii elämälleen mielekkyyttä ja tarkoitusta." Paikallis-lehti Juttu pähdeongelmista nro 23 8.6.2010 Mun mielestä etsit tässä vasta sanaa onnistumisen elämys, frustraation ja fyysisen ja psyykkisen kidutuksen sijaan. Etsit vastausta mm. fyysiseen ja psyykkiseen kidutukseen. Vastaus on jo ajat sitten löydetty mm. sukupuolen määräytymisen kohdalta. Arkienkelinä on tarjottava prostituutiota, koska meillä on aina käytössä reaaliaikaisuus määritellyn sukupuolemme takia. Eräs Jumalkäsitys on tällainen. Sitä kutsutaan sanaksi Jumalan armo.Miksi perhe- ja perheellisyydellä saisi tehdä päihdetyötä?
- meni taas aivan
Metsään tämäkin ketju. Vastaukset eivät liity mitenkään ap viestiin.
- Sinde vm-82
Ajattelit uutta parisuhdettasi, jossa saisit virkistää vanhaa suhdetta tyyliin: "vanha suola janottaa", koska se tuntui sinusta nyt tällä kertaa kirkon takia oikealta. Mutta vastauksesi oli väärä Jumalkäsityksestä höyrykone-lääkärileikki. Meillä muilla ei ole enää tarpeita tällaiseen sukupolvi-rasismi-feminismi-leikkiin elämällä. Me olemme eläneet jo tällaisen vaiheen, jossa tarvitsisimme tunteita kolmannesta ulottuvuudesta tai maapallon ulkopuolelta. (kts. kolmansista maista vrt. kehitysmaat)
Mitä tehdä kun yrität pärjätä vielä Kolmannen valtakunnan nousu ja tuho-kirjalla? Että kyllä näin selviää elämästä.... Yleisin suggestion luoja, käsittääkseni, itse en ole koko kirjaa avannutkaan. Sen sijaan olen lukenut paljon muita historiallisia kirjoja.
"Millainen ihminen on mielestäsi on alkoholisti, juoppo?"
Uuden mahdollisuuden saaminen epäonnistumisten ja retkahdustenkin jälkeen on mahdollista. Parantumisen ja elämän eheytymisen edellytys on kuitenkin tahto lopettaa, muuttaa elämää ja ottaa apua vastaa. Paikallis-lehden artikkelista nro 23 8.6.2011/ Anne Belghiti- J.V:Sinde-82
Vakaumuksesi on pelkkä syöpä, joka johtuu parisuhteestasi kirkkoon eli sääntöön, oikeudenmukaisuuteen ja yhteiskuntaan. Neurologia jo vaatii syöpäkasvaimia kehonne kunnon takia. Sitten yritätte vielä useilla eri tavoilla varastaa syöpiä tekeytymällä ihan keneksi sattuu, että voisit huolehtia itsestäsi kanssaihmisille. Siis sä et osaa lukea asemaasi perheessä esikoisteipein tai erikoisin kuopusjärjestelmin.
Psykiatria taas pyrkii luomaan täydellisyyttä kirjallisuudesta pakkokeinoin, koska eivät tunnista novelli-järjestelmin.Huomaan vain kirjoittavani pelkkää täydellisyyttä, joka ei viihdytä tai ole edes asianmukaisen tasoista. Tutkimuksen kohteena on ainoastaan mindmap-vetoaminen. - Et osaa;Sinde-82
J.V:Sinde-82 kirjoitti:
Vakaumuksesi on pelkkä syöpä, joka johtuu parisuhteestasi kirkkoon eli sääntöön, oikeudenmukaisuuteen ja yhteiskuntaan. Neurologia jo vaatii syöpäkasvaimia kehonne kunnon takia. Sitten yritätte vielä useilla eri tavoilla varastaa syöpiä tekeytymällä ihan keneksi sattuu, että voisit huolehtia itsestäsi kanssaihmisille. Siis sä et osaa lukea asemaasi perheessä esikoisteipein tai erikoisin kuopusjärjestelmin.
Psykiatria taas pyrkii luomaan täydellisyyttä kirjallisuudesta pakkokeinoin, koska eivät tunnista novelli-järjestelmin.Huomaan vain kirjoittavani pelkkää täydellisyyttä, joka ei viihdytä tai ole edes asianmukaisen tasoista. Tutkimuksen kohteena on ainoastaan mindmap-vetoaminen.Sen sijaan uskovaiset eivät saa käydä missään töissä ihmisten parissa. Ihan liian eläimellinen frustraatioineen ja ohjattuine sukupuolieristyksineen. Tätä koski diakonin poika-frustraatio, joka tulee esiin joukkoajatteluna, jota suoritat mielelläsi ml. & pl. toisen ihmisen kehoa. Onko teillä jo paljonkin tällaisia ihmisiä töissä? Nyt pääsen käsiksi siihen ja siihen äänioikeusloukkaukseen ja ajattelijaan. Oletko jotenkin lapsellinen unohtaessasi yksityisyydensuojan: intimiteetti, inhimilliteetti ja humaniteetti? On ihan tunnistettavissa olevaa tekstiä.... Ihan muualla, mutta ei se luo kenellekään taivasta. Et siis osaa tätä termistöä:
P.S.Loukkaavaa: sanan näytös ja fokusaatio. Sen sijaan nämä pitää olla hieman toisella Jumalkäsityksellä käytössä, että pääsisit edes ihmiskäsitykseen esimerkiksi lapsellesi. Uskonnossa ei todellakaan ole ihmiskäsitys-perusteita. Mä totesin sen juuri.
"Suostua mielisairaaloihin väkivallasta kieltäytymisestä."
Sukupuoli-normaali: Kaikki syyttää mua tässä! Kaikki syyttää mua tästä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1133391Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.331948Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 92957
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817