minä

toipumas

miten saisin tän itsevihan loppumaa ? laihuin nopeesti joulun jälkeen noin 9kiloo ja olin sitäkin ennen liian laiha (omalla mittapuulla juuri sopiva)nyt oon toipumas ja syön erittäin hyvin. ainut mikä on mun mielessä on se että vihaan itteeni, ajattelen koko ajan että mitä olisin voinu olla tekemättä ja mitä oisin voinu tehä, ettei tätä sairautta ois tullu mun koko elämään. hoen ittelleni koko ajan kuinka vihaan itteeni ja ulkonäkööni, "oon tälläne v*tun ruipelo, luut vaa näkyy" yms. haluisin vaa olla sellanen mikä enne olin mutta turha sitä on enää vouhottaa, tehty mikä tehty. äsken yks kaveri jonka kaa en oo varmaa yli puoleen vuoteen ollu, laitto viestii ja pyys uimaan huomenna, mitä mä teen !? haluisin niin olla sen kaa mut ei tällä keholla kehtaa kukaa ees näyttäytyy bikineissä! aarrghh, vihaan itteeni ku tein tän mut tyhmä ku oon ku en ajois tajuu...kehtaako näin laihana mennä rannalle (162/38) ??? sori oli pakko purkautuu ja juttuseura on aina mukavaa.. :)

4

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdghdhdh

no jos koittasit vaan syödä paljo ni tulis kilot takas??:)

• toipumas

sitähän mmä teenkin mut ku vaivaa pään sisällä :)

• jjjonnnnnnna

kuulostaa liiankin tutulta... :/ mulla täysin sama ongelma... :s varsinki kädet on niin ruipelot että ällöttää.......................
      kyllä se siitä, toivottavasti :)

• Suhmuran Santra

Sinulla on mielestäni terve asenne ainakin siltä osin, että koet huonoa omaa tuntoa ja syyllisyyttä. Mutta ongelma on se, että et pääse siitä ylitse, itsesyytös on jäänyt ns. päälle.

Jospa kirjoittaisit vaikka isoilla kirjaimilla tekstin, jota voit lukea moneen kertaan niin, että se ei jää huomaamatta, eli sinulla on oikeus olla itsellesi armollinen ja antaa itsellesi anteeksi. Armahtaminen voi sinut vapauttaa tuosta itseinhon ja -syyllisyyden taakasta. Eli toista sitä vaikka ääneen niin usein, jotta USKOT eli sanomasi menee perille. Päätä, että nyt tämä saa riittää, elämässä on muutakin, kuin itsesyytöksessä "piehtarointi".

Jokainen ihminen on erehtyväinen, tekee ratkaisuja, jotka eivät ole mielekkäitä jälkikäteen ajatellen. Nuorilla ne on yleisempiä, on uteliaisuutta kokeilla uusia asioita, joiden uskoo tuottavan onnen elämään, avaavan uuden positiivisen lehden, jolloin olisi mukamas hyvä olla. Näin meistä itse kunkin on pitänyt oppia kantapään kautta monia asioita.

Toivon sinun elämääsi iloa, oman minäsi positiivisten asioiden arvostusta! Lue vaikka elämän viisauksia, aforismeja, sieltä voit myös sisäistää armollisuutta siihen, että ihminen on erehtyväinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1423
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1114
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      908
    Aihe