Prätkäjätkät / Prätkähiiret

Näin se vaan on.....

On se vaan niin naurettavaa taas kun kahtoo noita aikuisia, isojamiehiä jotka ajelevat prätkillään. On nahkatakkeja joissa takana lukee HELVETIN ENKELI..Ha.ha..Vai muka suomessa helvetin enkeleitä.Taitaa paremminkin olla Kelan päänvaivoja....Voi herran pieksut kaikkea sitä vielä vanhoina päivinä näkee.
Jos suomalainen haluaa nähä oikean helvetin enkelin, niin kyllä silloin saa matkustaa toisille leveysasteille.

13

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reijo R

Mulla lukee selässä Gospel Riders. ;) HALLE. Mutta mua ei tarvii pelätä kuitenkaan. Enkä meinaakkaan mennä helvettiin!
      Tule juttelemaan näistä uskon asioista kun olen parkissa siinä keskustan tuntumassa. Minä juttelen mielelläni näistä. ;) Uskotko?

Ole rohkea!

• antaa palaa

Kuule Reijo minulla lukee vasurissa > Tämä on rautaa, ja oikeassa > tämä vie hautaan. ...un nössö.

• Nolla hyvä olla

Vittu Reijo, että säää osaat olla nolla.

• HDprätkäjätkä

Sorry, onko joku prätkäjätkä vieny sun naisen? Syytäkin olla katkera mutta niin se vaan on, että prätkäjätkät ottavat kenet haluavat.

• Sontaa Sontaa

Voi..Voi..Sinua HDprätkäjätkä. Minäkin nimittäin näin mitä tapahtui eile kokkolan keskustassa. Riittääkö sinulle jos kerron näkemäni ? No juu mäpä kerron. Riitti kovikselle (Prätkäjätkälle) kun se kaunis vaalea poliisi nainen irrotti kätensä virkavyöltä, uskokaa pois....Kyllä lähti kovis vetään kohti tuntematonta..He..He..Ha..Ha..

Ottavat kenet haluavat..Ha..Ha..No miksi ei se kovis Jo..ni ottanut sitä poliisi viranomaista, olihan se nyt niin saakeli hyvän näköinenkin.

• Myös reijo

ja jeesus tulevat takaapäin ottamaan kenet haluaaa...

• CasassaNova

Ai että isoomahaset sais nahkaliiveillä pyllyä .
      Ai siksi ajavat moottoripyörällä reijot ja urpot.
      Ai että saavat siten pimppaa !!!

Hah Hah ! Eivät saa muuta ku omaa kättä nähkähousyssä kutistuneelle nakilleen !

• Reijo R

Motoristi on ihan Ykköstä ja kivaa väkeä, oli uskossa tai ei. :)

CassaNovalle sen verran, että tuo ei ole motorismin tarkoitus. Häpeä puheitasi.

Mutta pankaas te mopopojat päivämäärä 8-10.7.2011 ylös ja tulkaa Larsmoon Message Of Joy -motoristitapahtumaan! Tapahtumaan pääsee vaikka ei sulla vielä mopoa olisikaan.

Lisätietoa http://www.gospelrider.fi ja Ajan Faktassa oli myös juttu tästä.

Reijo R

• Broton Hubba

Oletkos kateellinen ja eläkeläinen, joka syyttää moottoripyörillä ajeleviä yhteiskunnan loisikisi.
      Ei kuule kelan rahoilla moottoripyörää osteta, täytyy olla palkkatöissä.
      Kyllä kuule sunkin eläkkeesi maksaa yhteiskunta.
      Minä ainakin ihailen ja nostan hattua, kun tiellä joku ajaa moottoripyörällä.
      Onhan tuo moottoripyöräjengi kulttuuri tosi raakaa jossain Yhdysvalloissa, jossa ihmishegellä ei ole mitään arvoa sikäläisen moottoripyöräjengin alueella.
      Täällä moottoripyörällä ajeleminen on tärkeämpää ja työllistäähän ne moottoripyöräilijät ja jengiläisen ainakin moottoripyöriin liittyvää bisnestä.

• mopo 74

epäilin ensin tuota naisten saantia,mutta satuin eilen huismannin terassilla näkemään,kun vanttera nuori mies hyppäsi terassille takapuoli puoliksi näkyvissä,iso maha,liivit ja seksikäs ääni.Kyllä oli sen jälkeen meikäpojan turha naista iskeä,kyllä tuo akrobaattinen esitys vei naisten sydämet

• Ei poliisia ei polii

Saman huomasin.Alkovat oikein keskenään tappelemaan, olis vaan poliisit lyönyt autoon...Sielläkin yksi hihku..ei tartte poliisia..ei tartte poliisia..Sehän nyt on helkkarin selvä, että vahti joutuu soittaan poliisit tuommoseen tilanteeseen mikä oli päällä huismannin terassilla eilen..Miksi ihmeessä niitä ketjuja pitää roikkua kans joka saakelin taskus..Mahtaako se sitten antaa tunteen, että mä oon kokkolan "kovis" Kyllä taas sai naiset huonon kuvan kokkolalaisista uroksista, mutta eihän kaikki välttämättä ole yhtä lapsellisia.

• Kokkolalainen.

Semmosta se on, kun ei ole varaa ostaa omaa pyörää. Vai voutiko sen japsipaskan sulta vei? Karavaani kulkiee ja koirat haukkuu, osta vaikka skootteri. Se sopii kaltaisellesi kitisijälle erinomaisesti.

• avaimet&ketjut onpop

ketjut on taskuissa kun on paljon avaimia.. on kodin avain, auton avain, tallin avain, brätkän avain, duunin avain, mökin avain jne jne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe