itkemään itsensä uneen kun on tää luovuttaminen käsillä, kaikki toivo on mennyttä.
Öitä kuitenkin kaikille.
Taitaa tänään joutua
surettaa tosissaan
9
302
Vastaukset
- sininen uni
Totta, mäkin taidan itkeä. Ehkä auinko paistaa huomenna taas.
- toivottavasti sulle
ei paista, enää koskaan, ainakaan mulle.
- sininen uni
Mulle paistaa tiedän sen, en ole luovuttaja. Ihastuminen vaan joskus tekee niin kipeää, että täytyy itkeä. Ja ikävä tietysti.
- kt.
Kysyitkö varmasti livenä?
- aikoinaan,
joskus kyllä tavallaan kysyin.
- s....
toivoa on niin kauan kunnes puhutaan silmästä silmään sille ketä tarkoittaa. siitä ei kannata kiistellä.
- en ehkä
halua vastusta....... ;)
- suru silmässä
Kiitos mä en saa unta
- ..................
tiedän tää on mun vika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029