Lihotko nopeasti?

Pullanaama

36

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jm-50...

Uskon ja uskon myös sen ,että Juha Mieto pudotti 10 kg päivässä,
      lyötyään vetoa Immo Kuutsan kanssa. Tarkastuspäivän aamuna
      oli vielä 10 kg liikapainoa,mutta Juha voitti vedon.

Kertokaa Juhan tuttavat tarkemmin ,mikä on totuus.
      Nämä muistikuvat jäivät mieleeni eräästä tv-haastattelusta.

• kyllä se on pudottanu sen kymmenen kiloa vuorokaudessa en sen kummemmin tuttava ole mutta kerran se vietti yhden päivän ja illan meidän kanssa urheiluopistolla ja kerto tästäkin tapauksesta.

• tii-na- kirjoitti:

kyllä se on pudottanu sen kymmenen kiloa vuorokaudessa en sen kummemmin tuttava ole mutta kerran se vietti yhden päivän ja illan meidän kanssa urheiluopistolla ja kerto tästäkin tapauksesta.

Aika uskomaton suoritus, no kai se on mahdollista, mutta *epäilee silti*.

• Nittaminax kirjoitti:

Aika uskomaton suoritus, no kai se on mahdollista, mutta *epäilee silti*.

näillä on systeemit kaikkiin näillä huippu urheilijoilla ja onhan miedolla ollu aina mistä ottaa pois se kun on niin mahdottomana iso mies vaikeempaa olis jollain pienellä kuuskytkiloisella naisella.

• tii-na- kirjoitti:

näillä on systeemit kaikkiin näillä huippu urheilijoilla ja onhan miedolla ollu aina mistä ottaa pois se kun on niin mahdottomana iso mies vaikeempaa olis jollain pienellä kuuskytkiloisella naisella.

Yritin tuossa googlettaa eikä missään ollu sellasta tietoa tai ainakaan niissä mitkä jaksoin jotenkuten kahlata läpi. :)

• RosaLiiin

Totuudesta en tiedä, mutta olen metsänäyttelyssä nähnyt kun Juha Mieto runttasi halkoja pienemmiksi ja pinoon.
        Voin kuvitella, että siinä menossa lähtisi enemmänkin kuin kymmenen kiloa painosta. Jo se hikimäärä...

• renoi
        tii-na- kirjoitti:

kyllä se on pudottanu sen kymmenen kiloa vuorokaudessa en sen kummemmin tuttava ole mutta kerran se vietti yhden päivän ja illan meidän kanssa urheiluopistolla ja kerto tästäkin tapauksesta.

Taisi hieman liioitella.

Kymmenen kiloa pois vuorokaudessa normaalipainoiselta saattaa olla
        hengenmenoa.

Kyllähän painijat, nyrkkeilijät,ym. tiputtavat muutamassa tunnissa 5kg
        istumalla vaatteet päällä saunassa,ym. kikkailulla,mutta kilot tulee takaisin heti punnituksen jälkeen;)

• Kyllä voi
        renoi kirjoitti:

Taisi hieman liioitella.

hengenmenoa.

istumalla vaatteet päällä saunassa,ym. kikkailulla,mutta kilot tulee takaisin heti punnituksen jälkeen;)

Jos nyt ajattelet vähän tarkemmin. Juha on voinut tankata itsensä täyteen vaikka mämmiä, kuten se televisomainoksessa kehu syövänsä pääsiäisen aikaan, montako rovetta vai oliko se jo kymmenissä se rovemäärä?

No kum mahansa änkee täyteen, ja sitten ottaa vaikka jotain mahantoimintaa lisääviä, vaikkapa vain pellavansiemeniiä, niin johan sisustavara lähtee liikkeelle, ja suolisto tyhjenee.

Kun monta kiloa tavaraa saa ison miehen suolistosta ulos, saunaan vaan hikoamaan, ja kaikki muut pelit käyttöön, niin miksei se 10:nkin kiloa lähde.

• Älä tyrmää,soita.
        renoi kirjoitti:

Taisi hieman liioitella.

hengenmenoa.

Satavarma juttu. Pudotukseen kuului mm 100km hiihtoa.

Vetoa löivät Immo K ja Juha M

• Älä tyrmää,soita. kirjoitti:

Satavarma juttu. Pudotukseen kuului mm 100km hiihtoa.

Vetoa löivät Immo K ja Juha M

Pakko kysästä että minä vuonna kyseinen juttu tapahtu?

• No eipä löytynyt enää sivua.

• Meriläinen

Voi olla kumpi vaan. Ykskin malli sanoi että kuvamanipulaatio on tätä päivää.
      niissä parannellaan sieltä ja täältä vähäsen.
      Siksi ne on jatkuvasti niin kauniita.
      Lihon muutes paljon nopeammin kun pois saan, ikuinen ongelma.
      Mutta farkut on se juttu, kun ne ei meinaa mahtua päälle niin silloin loppuu mässytys.

• kyllä voi olla ihan mahdollista eihän siinä näytetty kun naama ja jos se vaikka on bailannu pari viikkoa ja juonu runsaasti alkoholia niin kyllähän se turvottaa naamankin ja sitäpaitsi sen pää oli vielä sellaisessa asennossa että leuka oli oikeen painunu kaksinkerroin.

• Höh..no nyt se sivu näkyikin. Juu turvonneelta näyttää, mutta syitähän voi olla useita, niinku tiina sanoi alkoholi tai munuaisten vajaatoiminta. Jotkut lääkkeetkin saattaa lyhyessä ajassa saada aineenvaihdunnan ihan sekaisin.

• ja varsinkin kun on tällainen julkkis niin eiköhän niillä oo aina sillon tällön päänsä kanssa ongelmia ja jos on lääkitys laitettu kohdalleen niin tosiaan sekin voi turvottaa.

• tii-na- kirjoitti:

ja varsinkin kun on tällainen julkkis niin eiköhän niillä oo aina sillon tällön päänsä kanssa ongelmia ja jos on lääkitys laitettu kohdalleen niin tosiaan sekin voi turvottaa.

jospa tää lähtis nyt kumminkin kuluttaan niitä aamupala kaloreita työmaalle tulossa pitkä päivä kuuteen asti töissä ja sit vielä siihen päälle näytelmäharkkoihin muutamaksi tunniksi heilteistä päivää kaikille =)))))

• Meriläinen
        tii-na- kirjoitti:

jospa tää lähtis nyt kumminkin kuluttaan niitä aamupala kaloreita työmaalle tulossa pitkä päivä kuuteen asti töissä ja sit vielä siihen päälle näytelmäharkkoihin muutamaksi tunniksi heilteistä päivää kaikille =)))))

Hyvää työpäivää sulle, siellä onkin sopivan viileää.
        Viime kesänä sanoin yhdelle myyjälle että oli valinnut hyvän työn kun sai olla viileässä silloinkin kun meikäläisen työpaikan lämpötila oli 33 astetta melki koko ajan.

• 69sid

Auttakaa minua lihomaan ,alan olla ,kuin rusina .39kg painan ,en ole nälässä, ,mutt en vaan kiloja saa ,ei ole sellaisia sairauksiakaan.Käytn kermaa ,voita ,punasta maitoaja tietenkin lihaa.

• tii-na-...

kyllä sulla vaan joku sairaus täytyy olla jos et kermalla ja läskillä liho aamulla kun syöt pari sämpylää ja laitat paljon voita päälle oikeen rasvasta metukkaa ja rasvasta juustoa välipalaks yhden ison viinerin tai munkin lounaaks kermasta pastaa mihin oot sekottanu ylikypsän kyljen paloja pari ruisleipää paksulla voikerroksella välipalaksi maustettua rahkaa johon sekoitat mysliä monta lusikallista päivällinen kermaperunoita lihapullia pari ruisleipää paksulla voikerroksella iltapalaksi vielä sämpylä kaikilla hörrötyksillä juota aina sokerisia mehuja ja punasta maitoo ja joka väliin vielä napostelet suklaata ja irtokarkkeja ja toisina päivinä sipsejä kyllä lähtee nousuun näillä eväillä =))))

• tii-na-...
        tii-na-... kirjoitti:

kyllä sulla vaan joku sairaus täytyy olla jos et kermalla ja läskillä liho aamulla kun syöt pari sämpylää ja laitat paljon voita päälle oikeen rasvasta metukkaa ja rasvasta juustoa välipalaks yhden ison viinerin tai munkin lounaaks kermasta pastaa mihin oot sekottanu ylikypsän kyljen paloja pari ruisleipää paksulla voikerroksella välipalaksi maustettua rahkaa johon sekoitat mysliä monta lusikallista päivällinen kermaperunoita lihapullia pari ruisleipää paksulla voikerroksella iltapalaksi vielä sämpylä kaikilla hörrötyksillä juota aina sokerisia mehuja ja punasta maitoo ja joka väliin vielä napostelet suklaata ja irtokarkkeja ja toisina päivinä sipsejä kyllä lähtee nousuun näillä eväillä =))))

ja vielä muista älä liiku.

• Pizza-suklaa dieetti

Mä lihoin joskus vuosia sitten kuukaudessa 10 Kg kun söin Terolutia eli keltarauhashormonia epäsäännöllisiin menkkoihin. Kyllä pizzat, kebabit, voitaikinapasteijat, lenkkimakkara ja suklaa ja sipsit sekä kermajäätelö reilusti syötynä takuuvarmasti lihottaa. On åpakko olla jokin imeytymishäiriö trai pakonomainen liikkumisentarve jos ei noilla mainitsemillani ruoka-aineilla liho ja syö varsinkin juuri ennen nukkumaanmenoa oikein reilusti pizzaa ja suklaata. Mutta sä et tietenkään kokeile näitä konsteja vaan lopetat syömisen joskus klo 18 aikoihin. Ei sillain liho vaan nimenomaan ennen nukkumaanmenoa massu täyteen ettei kulta energiaa. Kerro sitten kuukauden päästä täällä kun olet joka päivä syönyt niin että napa pullistelee että onko paino noussut. Onko jokin lapamato sulla joka syö sun ravintosi? Onko sitä tutkittu? 39 kg on niin alhainen paino että osteoporoosi uhkaa. En tiedä pituuttasi mutta aikuisen painoksi se on vaarallisen alhainen.

• eipäs provoilla

Kertoisitko ensin ikäsi ja kuinka pitkä olet? Oletko ollut aina laiha? Ei tuo panosi ole kovinkaan yllättävää, jos olet 150 cm hattupäässä!

En minäkään alakouluun mennessä painanut kuin 19 kg ja nyt lapsenlapseni painaa 20 kg, tyttö. Poika 5-v painaa 17 kg, solakoita kumpikin.

Oletko joskus painanut enemmän ja kuinka paljon? Oletko alkanut laihtumaan huomattavasti viimeaikoina?

Turhaa "hämmennät soppaa" jos et kerro enemmän itsestäsi. Voisithan olla esim. kääpiökasvuinen ja haluat provosoida palstalla.

Mikäli näin ei ole, niin itse ainakin menisin tutkimuskiin yksityislääkärille, jos todellakin olet huolissasi painostasi.

Mutta miksi siitäkään huolestua, jos olet terve? Miksi ahtaa ruokailussa kermaa ja voita, jonka on todettu lisäävän sydän- ja verisuoni sairauksia?

Haluatko tietentahtoen korkean kolesterolin ja sokeritaudin?

Jos ei ollut provo kirjoitus, niin vastausta kaipaan, koska itse syön lääkkeitä verenpaineeseen, kolesteroliin ja sokeritautiin.

• Pirre*

Leipä tehoaa tosi hyvin minuunkin :(

• Kyllä mie raskausaikoina lihoin 9 kk yli kymmenen kiloa, se on ennätys.
      Muulloin en ole kokeillut miten nopeasti kiloja tulisi.

• meeriamanda

Tuo kuva ei kerro totuutta, josko edellinen oli fiksattu ja toinen ihka oikea. Monet lääkkeet kehittävät nestettä, jospa on ollut vähähiilaripitoisella dietillä ja sitten hanat kaikelle auki, se tuo tuota turvotusta...ainakin hetkellisesti.

Jojoilua tapahtuu enää harvemmin vaan ei ole anhittomissa!

• .

EN usko,,,,, juhalla on ollu 10 kg punnukset käsissä ja pudottanu ne niin painokin putosi 10kg näin sen on täytyny käydä.

• usko vaan kyllä niillä on konstit.

• meeriamanda

Ainakin painijoilla, nyrkkeilijöillä voi olla karmee saunonta vaihe, eli nesteitä hiostetaan kehosta pois et omaan sarjaan mahdutaan.
        Varsinaisiin kiloihin massana poistettavaksi en usko minäkään, tällä syömällä :)
        Punnitukseen on voitu ennemmin juoda vettä paljonkin, ja sitten se hikoillaan pois.

Suuressa pudotuksessa viimevuonna joku veljessarja ketkuili näin, he halusivat tietyt pois, suurimmat uhkaajansa.

• lejanna

Woihan Kärsämäen käköset, olet vain ennennäkemästäni kuvastasi laihtunut ja kaunistunut?
        Pitäisiköhän minun alkaa murjottamaan ja kadehtimaan sinusta säteilevää elämänriemua?
        Kun oltiin aikoinaan Atkinsillä, mieheltäni lähti viikossa 10 kiloa, ei päivässä, ei todellakaan.
        Ei ollut hällä lyijyä taskuissaan, sillä kertaa.
        .

• huijareita varova
        lejanna kirjoitti:

Woihan Kärsämäen käköset, olet vain ennennäkemästäni kuvastasi laihtunut ja kaunistunut?
        Pitäisiköhän minun alkaa murjottamaan ja kadehtimaan sinusta säteilevää elämänriemua?
        Kun oltiin aikoinaan Atkinsillä, mieheltäni lähti viikossa 10 kiloa, ei päivässä, ei todellakaan.
        Ei ollut hällä lyijyä taskuissaan, sillä kertaa.
        .

"leijana"

Pistimpä kerran vedon veljeni kanssa joskus tammi-helmikuussa, että Juhannukseen mennessä on laihuttava 10 kg. Veto oli 500 mk, siis siihen aikaan, kun meillä rakennettiin ja vaakakin oli varastossa ja markka voimissaan.

Teimme punnituksen, mutta veljeni olikin pistänyt taskuunsa "lyijyä", ei kun varastosta löytyneitä taskuun sopivia painoja. Minä "onneton" menin ihan omalla painollani.

Juhannus lähestyi ja olin varma, että veljeni ei siihen pysty, joten en minäkään paljon yrittänyt. Äidille soitellessa ilmeni, että veljeni oli kotitilalla kattotalkoissa, mutta ei tule edes syömään!!!! Punnitushan tapahtui sitten siellä, jonne itsekkin olin aina mennyt Juhannukseksi.

Nyt tuli sitten kiire ja aikaa ei ollut paljon. Hätäpäissäni minäkin siirryin Atkinssiin, mutta sittenkin vaaka oli armoton. Viimeiset päivät join vain koivunlehti teetä, joka nestettä poistaa.

Punnitus meni nippanappa, kun ei nuo vaa`at ole niin tarkkoja, joten kumpikaan ei maksanut mitään. Ei meillä ollut kummallakaan edes varaa maksaa. Myöhemmin vasta kuulin, kuinka hyvin minua voi huiputtaa.

• lejanna
        huijareita varova kirjoitti:

"leijana"

Pistimpä kerran vedon veljeni kanssa joskus tammi-helmikuussa, että Juhannukseen mennessä on laihuttava 10 kg. Veto oli 500 mk, siis siihen aikaan, kun meillä rakennettiin ja vaakakin oli varastossa ja markka voimissaan.

Teimme punnituksen, mutta veljeni olikin pistänyt taskuunsa "lyijyä", ei kun varastosta löytyneitä taskuun sopivia painoja. Minä "onneton" menin ihan omalla painollani.

Juhannus lähestyi ja olin varma, että veljeni ei siihen pysty, joten en minäkään paljon yrittänyt. Äidille soitellessa ilmeni, että veljeni oli kotitilalla kattotalkoissa, mutta ei tule edes syömään!!!! Punnitushan tapahtui sitten siellä, jonne itsekkin olin aina mennyt Juhannukseksi.

Nyt tuli sitten kiire ja aikaa ei ollut paljon. Hätäpäissäni minäkin siirryin Atkinssiin, mutta sittenkin vaaka oli armoton. Viimeiset päivät join vain koivunlehti teetä, joka nestettä poistaa.

Punnitus meni nippanappa, kun ei nuo vaa`at ole niin tarkkoja, joten kumpikaan ei maksanut mitään. Ei meillä ollut kummallakaan edes varaa maksaa. Myöhemmin vasta kuulin, kuinka hyvin minua voi huiputtaa.

Onneksi seikkailunne lopputulos oli tasapeli.
        Niin olen kuullut, että vaikkapa ruokahäiriöiset laittavat monenlaista mahdollista punnitukseen saadakseen lisälikoja.
        Veljesihän onkin sitten oikea vekkuli, kun heti ajatteli vetää sinua nenusta. :))

Miten on nyt painonne laita, onko tullut lisää, vai vähentynyt.

Isännältä tosiaankin lähti paljon jo viikossa, mutta kaipa, kun sitä painoa on paljon, ainakin aluksi sitä tippuukin helposti.
        En minä ainakaan jaksaisi mitään karppausta kaiken aikaa, kun varsinkin ruisleipä saa silmäni säihkymään, ja mahani riemuitsemaan.
        .

• huijareita varova
        lejanna kirjoitti:

Onneksi seikkailunne lopputulos oli tasapeli.
        Niin olen kuullut, että vaikkapa ruokahäiriöiset laittavat monenlaista mahdollista punnitukseen saadakseen lisälikoja.
        Veljesihän onkin sitten oikea vekkuli, kun heti ajatteli vetää sinua nenusta. :))

Miten on nyt painonne laita, onko tullut lisää, vai vähentynyt.

Isännältä tosiaankin lähti paljon jo viikossa, mutta kaipa, kun sitä painoa on paljon, ainakin aluksi sitä tippuukin helposti.
        En minä ainakaan jaksaisi mitään karppausta kaiken aikaa, kun varsinkin ruisleipä saa silmäni säihkymään, ja mahani riemuitsemaan.
        .

Painoa on tullut molemmille niistä ajoista, joten jos nyt tipahtaisi 10 kg, niin ei oltaisi silloisissa lähtöpainoissa.

Minulla on kyllä huijauskuva, joka on otettu sikotaudin aikaan. Sitä on hyvä näytellä ja kehuja tulee, kuinka olen paljon laihtunut. Tietenkin se kuva tepsii vieraampiin, jotka ei jatkuvasti näe minua.

Toisaalta olisin huolissani, jos paino alkaisi pudota ilman s u u r i a ponnisteluja, vaikka joskus vyötäröä tekisi mieli kaventaa. Mutta kukas hiivatti enää tässäiässä jaksaa vatsalihas harjoituksia tehdä ja ruisleipä on todella hyvää.

• Muuten, olen sitä mieltä että.
        Palstan alkusivulla on rivi käsinpoimittuja kauniita ihmisiä joihin viitataan mainoksella: E-Kontakti jne.
        Siihen riviin pitää laittaa eräs kauppias myös. Leuka pystyssä tai ei. :)
        Kiitos H.

• Heippa pullanaama en liho nopeasti, enkä laihdukkaan silmänräpäyksessä, mutta tiedän miltä kantilta valokuvat voidaan saada näyttämään hyvältä tai huonolta ; )))

• Mies- Henkilö

Tai hyvin huonolta

P.s Katsokaa nimimerkkiäni, siinä opastan yhdysmerkin "oikeaa" käyttötapaa.

• Tase pappa

Lihominen on todennäköisesti hyvinkin yksilöllistä.
      Minä ainakin saan (karrikoiden sanottuna) 5 kiloa painoa lisää, kun luen lehdestä paikallisen cittarin monivärisen mainoslehdykän. Herkkuja, jätskiä, mehuja, olutta, kakkuja, nuudeleita, krillilihaa, makkaroita ym,sellaista.
      Niitä kun kuolaat lauantai-aamun lehdestä, on painoni kohonnut reilusti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe