Petos?

Hilma

Minusta tuli nainen jo alle 10v.
Seksi halut olivat, mutta ikäni esti fyysisen aktin.
Rakkauteni "Artoon" naapurin poikaan opetti pian saamaan tyydytyksen; ajatelemalla koko keholla.

Halut olivat todella voimakkaat ja parhaimillaan, puristelin Arton orhin sisälläni viisikertaa päivässä saaden orgasmin.
Tästä tulin, myös rytmi minä lypsin kuviteltun orhin säänöllisesti 3-4x peräkkäin ja 2-3x viikossa.
Vatsa tiukkeni vahvaksi ja kiinteäksi, silloin oli markkinoille tullut juuri hulahula vanne sitä pyöritin ja yhdistin liikket Arton orhin lypsyyn.

Arto oli minua 7v vanhempi ja seksikokeilussan ikäistensä kanssa tapahtui vahinko ja Hän joutui avioon.
Minun maailmani romahti.
Olin koko ikäni uskonnut Arto on tuleva puolisoni ja siksi en koskaan tuntenut edes häpeää sukupuoli vietistäni ja sen tyydytyksestä, kun kohteena oli tuleva mieheni.

Elämä vei ja oli pakko lähteä.
Muutin kaupunkiin, seksualisuus hiljeni ja väheni.
Tuli paljon uusia asioita, työ asunto kaverit.
Artoa muistin enää 1-2x viikossa ja kuin varkain
-lypsin.
Kaveripiiri muodostui jo seksiä harrastavista tytöistä ja pojista, minua ei kiinostannut halusin yhä vain Arton.
Kaveri piiri muodostui ja useampi poika olisi kiinostunnut minusta minä pidin kaveri astetta.

Meistä muodostui nelikko minä, Raili ja Ville, Pena.
Usein istuimme kämpillä ja juttelimme. Pian porukkaa alkoi kiinostaa miksi olen ilman miksi en anna kellekään?
Kerroin Artosta ja siitä etten välitä muista.

Penasta tuli hyvä ystäväni hänen kanssaan keskustelimme kaikkea seksistä, ehkäisystä ja jopa taudeista.
Oli viikonloppu tulossa ja Pena kertoi lähtevänsä serkun mökkiä kunnostaa; lähde mukaa siinä on hyvä ranta ja tarttisin vähän apuakin.

Mikäs siinä Penalla oli; mini pienimusta tulitikkulaatikko.
Vaihtovaatteet ja ruat viikonlopuksi pakattiin autoon ja niin lähdimme.
Mökki oli pienehkö siinä sauna pesuhuone ja pukuhuone toisessa päässä, toisessa päässä takkahuone jossa pirttikalusto ja sivusta vedettävä pinnasohva. Kaasu- ja puuhella, keittiönurkassa ja tiskipöytä kaapeja.
Ranta oli oven edessä ja laiturin päässä oli jo niin syvää ettei jalat ylettäneet pohjaan.

Pena rakensi saunaan uudet lauteet. Oli mitä kaunein sää pukeuduin bikineihin ja Penälla oli sootsit.
Pidimme ulkona radiota, joka soi hiljaa.
Minä avustin lautojen sahauksessa ja mittaamisessa.
Keitin kahvit ja joimme ne, juttelimme kaikea mahdollista kavereista mökistä ja mitä teemme olisimme mökillä kaksi yötä/päivää ja kahden.
Pena katseli minua niin, että katseensa sai aikaan ihollani kipunoita.
Muistin Arton, mutta en halunnutkaa lypsää.
Ihollani oli jatkuva kuumotus ja olin märkä.

Kahvit juotuamme vein kupit rantaan vadissa ja tiskasin ne.
Pena tuli luokseni otti vyöteiseltä kiini,
veti vartaloni kiini itseensä ja kysyi mennäänkö uimaan tuossa on hyvä ranta ja tikapuut on kunnossa.
Tunsin Penan peniksen vatsaani vasten se oli aika kookas ja kova.
Tunsin mieletöntä halua pieniä kipunoita juoksi ranteita myöten kainaloihin ja pyrki nänneistä ulos. Pohkeilta nousi kuin hiirilauma pieniä kipunoita jotka kipittivät pakaroilla ja vatsanpohjaan. Emätin valui; menään vaan sanoin oli pakko päästä kauemmas Penasta tai kuolaisin reitensä märjäksi, hän oli laittanut sen jalkojeni väliin.
Niin menimme uimaan. Vesi oli lämmintä kait jotain 22 asteista. Uimme lenkit ja sitten taas lauteitta tekemään. Bikinit oli märjät päällä ja olin siitä iloinen Pena ei huomaisi minun märkyyttäni.
Lauteet valmistuivat hyvää vauhtia kannoin välillä vettä pataan ja saaviin pesuhuoneeseen.
Tein ulkogrilliin tulen siinä paistamme makkaraa ja valmistin salaatia tuomistamme aineista.

Pena tuli grillille ja katseli minua; "Koska Sinulla oli menkat?" Tunsin kuinka ihoa kuumoitti;"Loppuivat juuri eilen".
Sinä olet neitsyt? hän kuin kysyen totesi.
"Niin muttei se ole virhe" sanoin ja aloin nauramaan.
Pena avasi bikineideni yläosan lukon ja otti ne pois päältäni "Sinulla on kauniit rinnat käteen sopivat" hän kumartui ja otti vasemman nännini suuhunsa imi ja jalkovälini kastui kuin olisi hana auennut.
Pena tuoksui hyvälle itselleen, laitoin käteni hänen sootsiensa vyötärönauhan alle. Paljaat ihot vastakkain tuntuivat silkkisiltä ja lämpimiltä.
Rannassa on ruohikko valuimme alas ja Pena riisui bikinini alaosan. Minä hänen sootsinsa.
Orhi oli aivan tanassa se sojotti vatsaa vasten, en ole ikinä nähnyt mitään niin ylvästä.
Penalla oli ruskea karvoitus, navasta lähti ohut karvajono kohti orhia ja orhi seisoi ohuehkossa karvoituksessa.
"Tämä on sun eka kerta ja immenkalvon repeytyminen sattuu:" sanoi Pena.
"Olet tarpeeksi liukas menen ensin nopeasti sattuu vähemmän."
"Rentoudu älä ajattele mun sisään tuloa niin et jännitä" neuvoi Pena.
Hän asetti orhin emättimen suule ja sitten työnsi nopeasti sisään.
Tunsin terävän piston orhi oli pohjassa ja pysähtyi paikkalleen.
Tunsin lämpöä Penan ihon ja orhi täytti minut täysin.
Olimme paikallaan sisäkkäin mieletön halu lypsää ja vartaloni nousi kuin ottaakseen vielä paremmin sisäänsä.
Puristin kaikella voimalla minkä sain aikaiseksi. Pena "hei hienoa liikutaan vaan molemmat"

Joka sisään työnnössä puristin niin lujaa kuin kykenin ja nostin lannetta saadakseni kaiken sisääni.
Pois päin vedettäessä laskin lannetta se oli mieletön nautinto ja vauhti kiihtyi tunsi orhin kaikkialla, jopa varpaat kippuroivat ja valittivat nautinosta.

Pena valitti ja vaikeroi minä nosti ja puristin laskin ja levitin.
Sitten tuli orgsmi, toinen, kolmas ja nostin kaarelle kokovartalon puristin puritin ja sisälläni räjähti kaikki musteni.
Minulta meni taju.
Heräsi ja Pena oli vierelläni istumassa;
"No miltäs nyt tuntuu? sattuuko?"
"Ei käydään uimassa."
Menimme veteen pesin ja uin pienen lenkin nousin rannalle.
Pena nousi vedestä katselin Häntä kaunis kalu, ajattelin Artoa hänet minä halusin.

Penan kalu alkoi jälleen nousta se oli vatsaa vasten tanassa.
"Mene pitkäksesi" kehoitin. Katselin häntä aloin hyväillä hänen reisiensä sisäpintaa jolloin jalat levisivät palit olivat veikeet katsella otin ne käteeni ja sivelin, koko Penan sukupuoli hypähteli ja kalu värähteli jämäkkänä kohti taivasta.
Menin päälle; Pena otti lanteistani kiini ja nosti ja laski minua minä puristin laskulla ja vapautin nousussa. Sain orkut jälleen kaksi-kolmekertaa ennen Penan laukeemista.
Sitten uimme ja söimme ja jälleen. Nyt se jo meni hyvin suljin silmäni ja ajattelin Artoa oli kuin olisin purkannut vuosien ikävän ja "orhi" olisi löytännyt kotitalliinsa.
Illan aikana lypsin Pena/Arton kuusikertaa,
vielä kiusasin ja Pena sanoi "Nyt ei kyllä tule kuin kuumaailmaa, huomenna, huomenna."
Olimme lauantain ja uudelleen viitisen kertaa, sunnuntaina vielä neljä kertaa.
Me kylläkin panostimme laatuun yhdessä opettelin miten saan parhaiten puristettua orhia ja miten onnistuu alta ja päältä.
Kokoajan suljin silmäni, kun sain liikkeen hallintaa ja tunsin Arton sisälläni.
Niin olen elämäni aikana ollut vain yhden Arton kanssa. Sisälläni on käynnyt 11 erinlaista kalua, mieleni ja tekoni ole tehnyt ollut aina vain Arton.

7

5105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hilma

      jatkoo?

      • tantta

        KYLLÄ! jatkoa odotetaan


      • Hilma
        tantta kirjoitti:

        KYLLÄ! jatkoa odotetaan

        Kerron jatkon Penasta sitten.


      • Eki

        taas näitä "sitte sain 30 orgasmia putkeen"-juttuja...


      • Märkätyttö
        Eki kirjoitti:

        taas näitä "sitte sain 30 orgasmia putkeen"-juttuja...

        sullako ei sitten seiso?
        On kait nysäkin?
        Vai laukeetko jo sisään mennessä?


        Lisää Hilma


    • :o)

      Jatkoa vaan, toi oli hjuva! c",)

    • Joe

      Jos vaikka opettelisit ensin kirjoittamaan. Aika vaikea lukea tuommoista, joissa ei erota lauseiden rajaa. Sitä paitsi "sootsit" on aika mielenkiintoinen sana...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe