Olen lähdössä heinäkuussa ensimmäiselle ulkomaanmatkalleni avomieheni kanssa, ja tietämyksemme matkakohteista on olematon. :) Olemme vähän päälle parikymppisiä, emmekä mitään bilehileitä, shoppaileminen on enemmän minun juttu kuin biletys =)
Haluaisimme edulliset lennot ja hotellin, sekä maan missä on edullista ja lämmintä. Olemme ajatelleet Latviaa, mitä mieltä olette siitä??
Mitä pitää muistaa matkalle lähtiessä? (Passi, vakuutus, muuta?)
Mitä lentokoneeseen mentäessä pitää muistaa/tietää?
Ehdotukset ja vinkit auttaisivat todella paljon! =)
Mihin kannattaisi matkustaa?
1
114
Vastaukset
- matkatarkkailija
Tuleekohan tämä jo myöhässä? Jos lentämällä kuljette, niin kannattaa saman tien lentää vähän kauemmaksi, ei paljon hinnalla eroa.
Toisaalta taas Latviaan pääsee edullisesti bussi-laiva-kuljetuksin, esim.
Matkapojat tai Matka-Vekka.Hae ja tutustu esitteisiin!
Bulgaria on lämmin ja edullinen, Kultahietikko tai Sunny Beach,suosittelen.
Tietysti joku lento Välimerelle, Kreikan pienet saaret ovat ihania.
Äkkilähdöillä jopa puoleen hintaan.
Passi, matkavakuutus tärkeimmät.Kopiot passista ja vakuutuksesta, säilytä erillään alkuperäisistä.Kannattaa vuokrata tallelokero, jossa voi säilyttää asiakirjoja sekä liiat rahat.Mukana rahaa vain päivän tarpeen verran.
Itselläni on sellainen "littutasku", vetoketjullinen, kuminauhalla vyötäröllä
puseron helman alla,ei näy ulospäin ja kädet ovat vapaat.Hyvää matkaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069