Ikävä on valtava! Milloin tavataan, milloin vaimosi on poissa?
Ari
14
145
Vastaukset
- lsrs
Tarkoitatko, milloin vaimo on jossain käymässä, vai kokonaan poissa, siis kuollut?
- .
:DDDDD
- srsl
Parempi tietysti jos olis kuollut... Siis sinullahan on avovaimo jota et rakasta, oletko oikea Ari? Vastaaaaaa
- sivuhuomautuksena
srsl kirjoitti:
Parempi tietysti jos olis kuollut... Siis sinullahan on avovaimo jota et rakasta, oletko oikea Ari? Vastaaaaaa
Kannattaiskohan sun käydä jossain mielenterveystoimistossa, vaikuttaa vähä siltä. Lue oma kommentis, niin ehkä itsekin huomaat, kuinka sairaalta kuulostat.
- Valitkaa...
srsl kirjoitti:
Näin sivusta pakko sanoa että miksi ette ole yhdessä jos teillä on salasuhde, miksi et ota tätä Ariasi itsellesi jos kuitenkin olette välillä yhdessä?
Miksi ette yhdessä päätä alkaa uuttaa yhteistä alkua, olisi varmaan avovaimollekin helpotus jos pääsisi vapaaksi kun rakkautta ei ilmeisesti suhteessa ole, saisit olla se ykkönen ja kumpikin voisi olla onnellisia. - srsl
Valitkaa... kirjoitti:
Näin sivusta pakko sanoa että miksi ette ole yhdessä jos teillä on salasuhde, miksi et ota tätä Ariasi itsellesi jos kuitenkin olette välillä yhdessä?
Miksi ette yhdessä päätä alkaa uuttaa yhteistä alkua, olisi varmaan avovaimollekin helpotus jos pääsisi vapaaksi kun rakkautta ei ilmeisesti suhteessa ole, saisit olla se ykkönen ja kumpikin voisi olla onnellisia.Jos hän kuitenkin rakastaa avovaimoaan mut minä salarakkaana olen ehkä omissa kuvitelmissani? En tiedä en tiedä, en ehkä luota miehiin varattuihin kuitenkin, ei niistä varmuutta saa vaikka kuinka sanoo ja mitä sanoo vaimostaan, sinne hänellä ainakin aina on kiire työpaikalta, vaimonsa luo
- jaa'a
sairasta tekstiä.
- eal
Pitäis saada Arin vaimo tai Ari puhumaan totta!? Lukeekohan heistä kumpikaan tätä palstaa? Edes sun iloksesi pitäis sen äijän lukea ja miettiä olisko sittenkin se avovaimo parempi?!
- Kiinnostaa hmmm...
Meneekö pohjois pohjanmaalle?
- srsl
Pakko vastata sinulle että ei mene pohjanmaalle, jos satut olemaan jonkun Arin vaimo niin saat rauhan sydämeesi. Hyvää illan jatkoa sinulle!
- Kiinnostaa hmm...
srsl kirjoitti:
Pakko vastata sinulle että ei mene pohjanmaalle, jos satut olemaan jonkun Arin vaimo niin saat rauhan sydämeesi. Hyvää illan jatkoa sinulle!
En tosiaankaan ole Arin vaimo --hah hah hah ;D
- Siksikökiinostaa????
Kiinnostaa hmm... kirjoitti:
Sinäkinkö olet vaaaaaaaaaaan jonkun arin pano?
- Wannabe?????????????
Kiinnostaa hmm... kirjoitti:
Hah,hah,,,,,,,,,,,,,,,,,,,itku pitkästä ilosta. Heh,heh
- 2-15
Satuin lukemaan tämän ketjun. Minäpä olen yhden Arin avovaimo. Nyt sitten meni yöunet. Mistäs saan selville onko tällä mun ukollani salarakas. Ei kyllä koskaan ole poissa kotoa muulloin kun työssänsä ja ylitöissäkään ei ole, mutta minä olen kyllä vuorotyössä niin tapahtuukohan sillä aikaa salarakas panoja, mistäs sen sais selville, ukkohan ei tunnusta ja se muija ei varmaan uskalla jos vaikka menee sen jälkeen panot ohi? Auttakaa, mitä teen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938