Joo eli kummalla kameralla saa parempilaatusia kuvia? Kun canon 1000d on 10,1 megapikseliä ja nikon coolpix L110 on 12,1 megapikseliä .
Minulla on tällä hetkellä nikon coolpix L110 ja olen harkinnut ostavani 1000d ja siksi kysyn että kummassa on parempi kuvanlaatu.
Ja totta, olen tietämätön näissä kamera-asioissa että ei tarvitse tulla haukkumaan.
Kiitos!
Nikon coolpix L110 vs Canon eos 1000d
3
73
Vastaukset
- kennon koko tärkeä
1000d tietenkin parempi kuvanlaatu, koska kenno on isompi. mutta kuvanlaatu järkkäreissä tietenkin sitten riippuu myös objektiivista, valikoima ja laatu/hintahaitari on laaja.
- köksötin
Noita kahta ei voi verrata keskenään. L110 on edullinen kompaktikamera ja 1000D edullinen järjestelmäkamera. Ja jos ei ole kokemusta eikä tiedä paljoa valokuvauksesta, niin pidä tuo L110. Järjestelmän hankinta kannattaa vasta kun on kokemusta ja tietää tarkemmin mitä haluaa.
- riittääkö vai ei
tottakai voi verrata vaikka ovatkin vähän erilaisiin tarpeisiin tehdyt...
mutta L110 saattaa kyllä hyvinkin riittää jos kuvaustarve on kymppikuvia kuvia/videoita nettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522308- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä481367Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647