Nyt iski itseinho. Miksi ihmeessä mulle tulee aika ajoin tarve testata omaa viehätysvoimaani naisiin. Tiedän olevani varsin komea ja puoleensavetävä mies, mutta mikä ihmeen tarve minulla on hakea todisteita riitä. Olen suhteessa ja saan kyllä huomionosoituksia naiseltani, mutta se ei tunnu riittävän.
Kävin lauantaina baarissa, kun naiseni oli omien kavereidensa kanssa bilettämässä. Oikein nautin, kun sain parikin naista ihastumaan itseeni illan aikana. En tietenkään antanut homman karata juuri suutelua pidemmäle, mutta en ollut aamulla ylpeä itsestäni. En haluaisi olla tällainen surkimus, mutta homma vaan karkaa lapasesta, kun huomaan jonkun kauniin naisen kiinnostuvan minusta. Kuinka tällaisesta tarpeesta olla ihastumisen kohteena voi päästä yli.
Miksi annan sen tapahtua
6
472
Vastaukset
- psykologi
Sulla on huono itsetunto, keräät naisilta huomiota pönkittääksesi egoasi.
- ap
Tuo varmasti pitää paikkansa, mutta kuinka päästä tuollaisesta typerästä tarpesta? Itsetunnon korjaaminen lienee aika vaikea prosessi, eikä tämä itsetunnon puutteellisuus muuten elämää haittaa. Selvin päin osaan kontrolloida itseni, mutta parin kaljan jälkeen saatan sortua tuollaiseen ja hävetä sitten jälkeenpäin.
- psykologi
Jos kerran hävettää, niin mikset vaikka kerro niille naisille että olet varattu, etkä halua mitään sen (flirttiä) kummempaa? Tuo ongelma on sun päässä.
- Provotetaanko lissää
Annan vinkin: Pysy poissa baareista; ja jos nyt sinne haluat mennä testaamaan viehätysvoimaasi, niin onko sun pakko antaa vieraiden naisten suudella itteäsi?
Jos olisit mun aviomieheni, ja tuolla mentaliteetilla varustettuna menisi baareihin, että saako muiltakin naisilta huomiota, niin se olis sitten ukolleni lähdöt ja ulosheitto! - Hyi
on naisia just semmoisia inhottavia...
- Hyi
niin ku nainen lutka...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931402
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53594