tapasin la päätttereis yhen pojan jonka oon aikasemmi tietäny tuntenu/muutama kerra jutellu.. no me sit halittii ja sit "vähä" pussailtiiki ja seuraavana päivänä mesessä kaikkee "et oli kivaa(= " ja muuta (; ...
no tänään sano et nähään viikoloppuna (; maltatko oottaa! ja oli muuteki semmone ehana!... ja kyseessä ei ole playeri oikeeeesti koska meillä on yhteinen poikaKAVERI ja se on mun parhain miespuoleinen kaveri......
no sit tänään menin myöhemmi illalla juttelee nii oli iha erilainen,semmone outo ja nii..:D perushymiöt ja puhu aika tylsästi ja sanoi, että ehkä voi vklp olla, jos ei ole kavereiden kanssa... mitä teen? oonko nyt hiljasemmin enkä paljoo ota yhteyttä kun sillä alkaa leiri tänään(ti) ja loppuu pe...
en unoha sitä ja sen juttuja ja KATSETTA(vaikka silmät seisoikin siihe malliin) :/
Oonn jo liian ihastunu
pdjoki94
5
136
Vastaukset
- <333
Pojalla saattoi olla vain huono päivä, tai sitten se ei hirveästi viittiny leperrellä jos hän oli kaveria ja kaveri näki keskustelut. Jatka vaan juttelua pojalle, mutta jos hän on yhtä etäinen jätä se ja jatka elämääsi(:
- pdjoki94
Niinpä...(:...
- SUAHUIJATAAN
MITÄ JOS SUA ON KUSETETTU JA JOKU TOINEN ON CHATTAILLU SEN KONEELLA?
- typpionnegatiivnen
NI JUMALAUTAAAA
ny sun pitää syödä pullaa ja vetää sitä turpaan
tapoon perhosen haha - sdfsdf
lähetä sille anonyymi viesti: http://rakkauspupu.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027