Tjäreborg ja Finnmatkat markkinoivat uutuutena aikuisille tarkoitettuja hotelleja.
Löytyykö Pattayalta vastaavia ?
Lapsilta kielletyt hotellit
17
283
Vastaukset
- TuristiXF
Löytyy. Paljon hotelleja mihin lapsia ei tosiaan voi viedä.
- ei löydy ei
Jassoo, tuo vastaus taisi olla palstan Paskaspämmeri Sika Amalian asiantuntemukseen perustuva tieto, kuten viimeaikojen muutkin viestit.
Lapset ovat tervetulleita kaikkiin hotelleihin Thaimaassa.
En ole koskaan kokenut häiriötä lapsista Thaimaassa, sen sijaan välimeren kesäkohteissa joskus on tullut mietittyä, miksi tänne oikein tulin. - koko pattaya on
Minnekään Thaimaahan ei voi viedä lapsia seuraamaan aivan hävytöntä
näkyvää prostua. Pitäkööt pervopellet ja namusedät hotellinsa huorineen.
- yksi löytyy:
Pattaya HILTONiin ei alle 18 vuotiaana pääse.
Nuorisolle on omat laitokset, kuten Suomessakin.- vierailulle pääsee
"Hiltoniin" ei pääse, sinne määrätään
- mä ja Sä
Se on ihan hyvä et tero-petterit ja jutta-elisat ei pääse hotelleihin. Huutaa ja räyhää, vanhemmat vaan katsoo vierestä ei sitä voi kieltää se saa trauman. Pitääkö niitä vahinkoja joka paikkaan raahata. Kun lähtee lomalle niin ei halua kuunnella sitä huutoa.
- lapsi vapaat lennot
Pitäisi saada myös. Vituttaa nämä kirkuvat kakarat sivistymättömien vanhempien matkassa, jotka eivät ole opettaneet kakaroilleen mitä sana ei tarkoittaa.
- buahahahahaaaaa
lapsi vapaat lennot kirjoitti:
Pitäisi saada myös. Vituttaa nämä kirkuvat kakarat sivistymättömien vanhempien matkassa, jotka eivät ole opettaneet kakaroilleen mitä sana ei tarkoittaa.
Eikös Pattayalle matkaavat aikuiset ole juuri sivistymättömiä ?
Itse asiassa koko Thaimaahan matkaavat aikuiset on sivistymättömiä. - ?????????
buahahahahaaaaa kirjoitti:
Eikös Pattayalle matkaavat aikuiset ole juuri sivistymättömiä ?
Itse asiassa koko Thaimaahan matkaavat aikuiset on sivistymättömiä.Niinkuin itsekin olet. Olethan väittänyt kerran käyneesi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ja moneskos sulla ?
????????? kirjoitti:
Niinkuin itsekin olet. Olethan väittänyt kerran käyneesi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oliko peräti 28 x ?
- koliikkipoi
sama juttu, peräkammarinpoika hutaa kuin koliikkivauva, kun leidiboy salkaa vaatia maksua palveluistaan...kotiinsa perähikiälle voisivat tuollaiset lippispojat jäädä, pilaavat koko maan maineen.
- sammaamieltä
just tosi hyvin sanottu.olen täysin samaa mieltä miks niitä lellittyjä ongelmakakaroita pitäs päästää muualle,kuin kaatopaikalle.
Mä oon kyllä samaa mieltä että jos on semmosia hotelleita joita suositellaan lapsiperheille, niin on hyvä että on hotelleita joissa ei lapsia ole. Koska on myös meitä jotka tykkää lomailla ja viettää aikaansa rauhassa ilman että lapsia juoksee ympäriinsä.
Ja voi kun saisi noi lapsivapaat lennotkin :)- harri-k
Ja nythän hotelliin saa tuoda vapaammin baarihuoria. Kun ei tarvitse vahtia hotellin moraalia. Toisaalta eihän sillä sitä ennenkään ole ollut...
- Amalian tarina
harri-k kirjoitti:
Ja nythän hotelliin saa tuoda vapaammin baarihuoria. Kun ei tarvitse vahtia hotellin moraalia. Toisaalta eihän sillä sitä ennenkään ole ollut...
Toiset miehet raahavat suomesta asti niitä suomihuoria thaimaahan. Ensin tämä suomihuora on päässyt rikkaiseen avioliittoon,elää miehen palkalla on laiska ja muutenkin saamaton ja sitten pääsee matkustamaan miehen rahoilla thaimaahan. Thaimaassa tämä 100 kiloinen "muodokas" suomi"nainen" kateellisena katselee kaunis vartaloisia thai ladyjä ja on nyrpeissään. Suomeen takaisin tultua ja miehen vaihdettua tämä suomihuora thai ladyyn aloittaa (lue aloitti v 2008) katkerasävyisen kirjoittelun näille palstoille.
- jdaslksjskl
Amalian tarina kirjoitti:
Toiset miehet raahavat suomesta asti niitä suomihuoria thaimaahan. Ensin tämä suomihuora on päässyt rikkaiseen avioliittoon,elää miehen palkalla on laiska ja muutenkin saamaton ja sitten pääsee matkustamaan miehen rahoilla thaimaahan. Thaimaassa tämä 100 kiloinen "muodokas" suomi"nainen" kateellisena katselee kaunis vartaloisia thai ladyjä ja on nyrpeissään. Suomeen takaisin tultua ja miehen vaihdettua tämä suomihuora thai ladyyn aloittaa (lue aloitti v 2008) katkerasävyisen kirjoittelun näille palstoille.
Se Amalia painaa nykyisin 153kg..
- minor report
jdaslksjskl kirjoitti:
Se Amalia painaa nykyisin 153kg..
ei pattayalle ainaskaan mihkään hotelliin voi alaikäisiä suomalaisia viedä, traumoja normaalit (heterot) aikuisetkin saavat noista vyölaukkuseksituristeista...mmm...toisaalta tuvathan seksituristitkin hotelliin thaimaalaisia alaikäisiä, jokunen tainnut saada tuomionkin toiminnastaan, mutta sama homma jatkuu klupilaisilla, törkeää käytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027