arvoisat höyhenen kevyen ilmiantajat...

nauranteille:)

...mitä te luulette saavuttavanne sillä ilmiantamisella? :------------DDD saatte ehkä aikaiseksi aina, että ilmiantamanne foorumi poistetaan, iik? me vain perustetaan uusia foorumeja sitä mukaan kun te niitä ilmiantelette. tietäsittepä vaan kuinka paljon suomenkielisiäki sh-foorumeja on täällä netin uumenissa, joissa me sairaat kamalat luukasat lasketaan kaloreita.

19

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Vaikka kuulun varmaan niihin sairaisiin luukasoihin... tuo kuullosti pelottavalta.

• EXana

En tiedä kuka ilmiantoi, mutta aivan oikein teki. Poistettaisiin niitä foorumeita vain sitä tahtia kuin niitä syntyykin, jääpähän vinkit ja laihdutuskeinot vähemmälle. Suljetut foorumitkin ovat ihan ok, mutta avoimiin foorumeihin voi liian helposti eksyä joku itseään etsivä nuori tyttö ja... no, loput voikin arvata.

Ainakin siinä sen verran voitti, että ehkä suomen suurin (?) pro-ana foorumi saatiin alas ja toivottavasti vinkkeineen, kuvineen ym ei ole enää tuhoamassa uusia ihmisiä.

Ps. Olen ENTINEN pro-ana ja kuljin myös aikoinani lasienkelissä sun muualla... loppujen lopuksi näin jälkeen päin sanottuna täynnä pinnallista ja idioottia kansaa. Edes netiketti ei ollut hallinnassa ja aiheet toinen toisansa epätasokkaampia. Vähän niinkuin tämä suomi24 nykyään...

• chiugkg

No enemmänhän se näyttää teitä keijupölyä paskantavia pro-anoja haittaavan, että koko p*ska suljettiin :DD

• nytkaikkishtparantuu

Suurin osa esim thisnpokuvista mitä foorumeilla liikkuu on peräisin ihan normaaleiltä kuvien lataussivuilta ja niitä siellä tulee aina olemaan. Ja vaikka vinkit ym väliaikasesti poistetaan, ei kukaan niitä unohda. Sairastuneet ovat myös henkilökohtaisesti yhteyedessä toisiinsa vaikka olisivat tavanneet foorumilla. Foorumi vain sattuu olemaan paikka jossa saa tukea myös lopettamiseen ja parantumiseen. Maailmalla tehdään myös liian paljon elokuvia syömishäiriöistä, mutta niitäkään ei ole kaadettu. Jos tukea, motivaatiota ja thinspiraatiota etsii, foorumit ovat palanen kakusta.

• paranen!

oletko rehelisin mielin katsonut peliin?
        miten paljon meneekään energiaa hukkkaan mm. tämmöisillä ihan turhilla jutuilla.
        en ymmärrä miksi en voisi syödä.
        terve keho tarvisee energiaa toimiakseen
        kehon/koko ihmisen tasapaino
        on ihanaa saada tarvisemansa energia ruuasta jota meillä täällä on runsain mitoin

• liiannuori

Kyl ne 'julkiset' saakin ilmiantaa, koska niissä vaa pikkutytöt koittaa löytää neuvoo laihdutukseen.. Siks toi ilmiantaminen on iha jees homma, koska sit taasd oikeesti anat ettii ja löytää taas niille uusille

• aikuinensh

paranen! : ruoka on ehkä silloin tarpeellista kun psyyke ei huuda sen tappavan sua

• tsirptsirp12

Sananvapaus, ihmiset! SANANVAPAUS!

• aikooiki

Voi voi kuulkaa! Ei ne ressukat siellä Höyhenessä olleet OIKEAA anoreksiaa nähneetkään!
        Ei niillä painoilla ja BMI:llä painittu OIKEITTEN anojen kanssa!!
        Norsulaumaa!!

Kyllä meille ammattilaisille löytyy oikeat kunnon foorumit, mutta sinne ei näitä teinipullukoita tarvita, siksi en aiokaan linkkiä antaa ;)

• soundofeve

hahahahahahah....
      Luulet olevasi niin ihana ja parempi, koska olet "oikea" anorektikko...
      Auta armias. Tää maailma on niin hullu, itkeä vai nauraa...
      Terv. Parantunut, elämänsä takaisin saanut nuori nainen.

• stvr69

joo mulle voisit kertoo, kun tua melkein kaikki on mua 10-20 kg painavampia :D ja niitten tavote bmi on joku 18 o___o'

• ei ei ei naurata
        stvr69 kirjoitti:

joo mulle voisit kertoo, kun tua melkein kaikki on mua 10-20 kg painavampia :D ja niitten tavote bmi on joku 18 o___o'

Sinuna en paljoa naureskelisi.

• aikooiki

Olen ihana! Olen LAIHA! Ei, ei laiha; kuihtunut, varjo, aave, lähes läpinäkyvä!
      Olen laiha, en L I H A V A tytisevää valkoista ihraa!
      Pian voin lentää, pian pääsen irti! Vapaudun rumasta likaisesta ruumiista, olen henki!
      Sitä odotan! Kuolemaa, vapautusta ruumiin kahleesta..

Siihen asti, RAKASTAN SINUA ANOREKSIA!!
      Siihen asti..

• chauvhauvha

Hanki elämä :D sulla on kyllä oikeesti aika suppea elämä.... Oletko koskaan tuntenut millaista on oikeasti olla onnellinen? Rakastaa itseään ja elämää?

• Xinerria

"""Olen ihana! Olen LAIHA! Ei, ei laiha; kuihtunut, varjo, aave, lähes läpinäkyvä!
      Olen laiha, en L I H A V A tytisevää valkoista ihraa!
      Pian voin lentää, pian pääsen irti! Vapaudun rumasta likaisesta ruumiista, olen henki!
      Sitä odotan! Kuolemaa, vapautusta ruumiin kahleesta.. """

1. Itsemurhan voi tehdä nopeamminkin. Kaikki varmasti tietää miten, jos ei oikeasti halua elää.

2. Minä olen normaalipainoinen. En L I H A V A, vaan normaali nuori nainen. Minulla on tissit, treenatut vatsalihakset ja lihaksikkaat kädet. Ei rasvaa, sillä treenaan jatkuvasti. Mutta olen normaalipainossa, BMI noin 20.

3. Rakasta vain anoreksiaasi, minäkin rakastin. Rakastin yli kaiken, enemmän kuin rakkaita ihmisiä ympärilläni, enemmän kuin elämää ja enemmän kuin jäätelön makua suussani. Mutta sen "kuherteluajan" jälkeen opin, kuinka ruma ja likainen sairaus syömishäiriö on. Kuinka se vei elämänilon, kuinka se vei koko ihmisen mukanaan. En ollut kaunis, olin oikeastaan ruma. Ihmiset säälivät minua, valkoista kylmyydestä tärisevää luurankoa. Mutta taistelin, taistelin ja olen jo lähempänä voittoa. Vielä on ajatuksissa välillä korjattavaa, mutta lähestulkoon terve elämä on IHANAA!

• aikooiki

En aio tehdä itsemurhaa, aion nauttia laihasta kevyestä painottomasta olostani niin kauan kunnes Anoreksia ottaa elämäni. Sen uhraan Hänelle.

Sinulla on tissit; tiedätkö, että tissit on ihraa? Valkoista tutisevaa oksettavaa ihraa!? Miksi haluaisin sellaista kroppaani?! Puhtaat kauniit luut nahan alla, se on kauneutta. Ei ehkä sinun silmissäsi, ei ehkä muitten silmissä, mutta minun ja Anoreksian silmissä, ja se riittää!
        En ole likainen. Syöminen on likaista. Oletko koskaan nähnyt miten sika syö? Onko se kaunista? Onko mitään kaunista ihmisessä joka mättää suuhunsa ruokaa? Se on oksettava näky!

Ja sanot että treenaat jatkuvasti. Miksi? Koska syvällä sisimmässäsi tiedät, että läski ja ihra on kuvottavaa, oksettavaa. Et pysty hallitsemaan himoasi vaan sorrut syömisen alennustilaan, siksi treenaat ja mittaat rasvaprosenttia ja BMItä, oikeasti haluaisit olla PUHDAS kuten minä!

Sanot olevasi lähempänä voittoa? Mitä voittoa?! Miksi valehtelet itsellesi??
        Mitä ihanaa on "terveessä" elämässä, ihrakerroksen sisällä, lihavana suupielet rasvassa ahtamassa jotain p-tä kroppaansa!?

Edelleen, rakastan Anoreksiaani. Aion antaa sille kaikkeni, elämäni lopulta.

• Anaaaa

Ootte niin säälittäviä,mitä vittua luulette saavuttavanne tolla että suljette noita foorumeita..NAURAN TEILLE!!!!

Ettekö te oikeesti tajua että noi foorumit on joillekkin turvapaikka,sellanen missä voi puhua kaikesta ilman että muut rupee ajatteleen että "helvetti toi on hullu"!!
      Kuten jossakin sanottiin jotku ettivät "harrastuksinaan" pro-ana sivuja ja poistelee niitä,jumalauta hankkikaa elämä...!

Rakastan syömishäiriötäni

• xiverrianna

^
      Voit rakastaa ilmeisesti syömishäiriötä ilman foorumeitakin? Tai ilmeisesti teetkin niin. Ja pro-ana sivujen etsiminen ja käräyttely kuullostaa oikeasti järkevältä ja fiksulta, sillä niiden avulla moni sivuille eksynyt saattaa sairastua... ja jos on jo sairastunut, niin sairastuu ilmeisesti vielä vakavammin ja sairaus pahenee.

Voit rakastaa anoreksiaasi ihan rauhassa, kukaan ei sitä estä. Mutta älkää tehkö mitään saatanan "näin hommaat itsellesi syömishäiriön"-saittia vinkkeineen. Sillä sinne voi eksyä tahtomattaan ihmisiä, jotka herkkinä altistuvat sairaille neuvoillenne.

Ja siinä naura, naura niiin paljon kuin jaksat meille tervemielisimmille. Minäkin nauran teille pro-anoille oikein räkäistä naurua, kun tuhoatte elämänne sisällön tuollaiseen paskaan. Minulla sentään on elämä, ystäviä ja perhe. Niin, ja olen onnellinen, anoreksiasta parantunut nuori, joka rakastaa ELÄMÄÄ!

• älkää jaksako

Höyheneen pääsi vain sinne kirjautuneet (siihen uudempaan). Sieltä sai vertaistukea. Vain etsimällä olisi höyhenen löytänyt, joten nämä terveet teinitytöt tuskin sinne löytäisivät... ja jo valmiiksi mieleltään vakaat eivät sairastu tuollaisista foorumeista, vaan nauravat pikemminkin, kun taas sairastumispisteessä olevat saavat vaikutteita ja kaivautuvat syvemmälle sairauteensa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      119
      3412
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1202
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      93
      965
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe