Kohtaamisia

Meitä jyrätään

Tässä viestiketjussa kirjaan ylös pyrkimyksiäni tutustua ihmisiin.

Paikka: (Entisen) kouluni ruokala.

Mitä tapahtui ja miten meni: Istuin hieman vanhempaa naista vinosti vastapäätä ja juttelin hieman väkinäisesti niitä näitä 15-20 minuuttia. Selvisi että nainen on historian opettaja, mutta koska tämä on myös pelkojen voittamista annoin mennä. Täristen ja sydän hakaten kysyin haluaisiko hän tutustua ja vaikka vaihtaa puhelinnumeroita. Hän sanoi että voin soittaa hänen työnumeroonsa halutessani. Pidän tätä lähes selvänä kieltäytymisenä. Toivon ettei hän kärsinyt tästä minun lähentelystäni. Eteenpäin.

14

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsirpssss

Hyvä asenne. Eteenpäin vaan!
      Mitä useammin voittaa pelkonsa, niin sitä helpommaksi se lopulta muuttuu.
      Harjoitus todellakin tekee mestarin.

Tsemppiä.

• Meitä jyrätään

No niin.

Paikka: Legendaarinen kirjasto. :)

Miten meni: Huonosti. Väijyin sopivaa uhria kuin hai laivaa samalla katsellen kirjoja joista voisin tykätä (en ole kirjaihminen mutta olisihan sitä jotain kirjoja voinut napatakin) mutta sopivaa tilaisuutta ei tullut. Pettyneenä poistuin paikalta ilman mitään.

Paikka: Kerrostaloni "aula".

Mitä tapahtu häh?: Haukansilmäni havaitsivat nuoren naissiivoojan (kekseliäimmät ovat varmaan jo huomanneet että käyn vain naisten kimppuun ainakin vielä tässä vaiheessa, ehkä naisten kautta tapaa sitten niitä mieskavereitakin?). Pari tyhmää kysymystä. Sitten ehdotus. Sain puhelinnumeron! Wohoo! Vähän tyttö kyllä mietti tarkoitusperiäni ("mää olen varattu, että jos sää sillä lailla...") mutta pyh ja pah, pois nuo tuollaiset minusta. :D Nyt pitää vielä uskaltaa soittaa..

• Jammu setä

> käyn vain naisten kimppuun ainakin vielä tässä vaiheessa

Nii-in. Puutteessa oleminen saa miehen tekemään mitä ihmeellisempiä asioita.

• Meitä jyrätään

Peilasin vain asiassa tietoisesti tuntemuksiani, joita ei varmaan pitäisi olla siellä? En kiistä etteikö seksi olisi mielessä, tottakai se on. Mutta jos sulla on pää ruuvattuna kiinni niin tiedät kuinka vaikeaa miehen on Suomessa tutustua naiseen, ja vielä selvinpäin. Jos sää meet höpöttää naiselle miehen sijaan niin siinä on se "jaa, ny toi iskee mua" mahdollisuus, eikä ainakaan ihan hullulta näytä niinkuin ehkä jos menisi miehelle tekemään saman. Mutta, otan tämän passiivis-aggressiivisen kritiikin vastaan ja mietin asioita. :)

• Jammu setä

Sii-is, se oli ennemminkin sellainen omakohtaisesta kokemuksesta vedetty observaatio.

• Meitä jyrätään

Aha okei, asia selvä.

• Meitä jyrätään

Sekalaisia mietteitä:

Tää on todella raskasta henkisesti, siksi katsonkin nyt mitä tämän minun yhden kontaktini kanssa tapahtuu ennen kuin jatkan. Soittelen hänelle varmaan huomenna.

Sanonpa vielä sen, että olen viihtynyt yksin ihan hyvin, mutta ajattelin nyt tehdä tälläisen projektin jota voin raportoida tänne tälle yhteisölle (ehkä voisi auttaa jotakuta, en tiiä). Oikeastaan oikeaa paikkaa ja oikeaa aikaa ei arkipäivässä olekaan, täytyy vaan mennä vähän röyhkeestikin ja tehdä itse se kysymys. Toisen ihmisen on niin helppoa sivuuttaa sinut. Nyt tämä kaikki vaikutti aika helpolta loppujen lopuksi, ehkä se onkin, mutta ehkä vähän tyhmäksi itsensä siinä tuntee. Tulikohan siinä nyt kaikki ajatukset.

• Ihan hyvää luettavaa :) Voikos vielä kysyä että mistä päin oot kotoisin, ja että minkä ikäne?

• Meitä jyrätään

Tampereelta ja 24.

• 6+6
        Meitä jyrätään kirjoitti:

Tampereelta ja 24.

Ihmettelen, miksi olet yksinäinen, kun olet noin rohkea. Olisinpa minäkin. Rohkeea siis.

• Meitä jyrätään kirjoitti:

Tampereelta ja 24.

Juuh, ite turusta ja samaan ikävuoteen sijotun. Sun kirjotustyylis oli vaan niin piristävä et vaikka aihe on raskas niin pisti hymyilyttämään raskaan työpäivän keskellä :) Jatka hei ihmeessä kirjottelua, seuraan mielenkiinnolla! Harrastan ite myös samanlaisia tempauskia vähän väliä, voin kirjotella seuraavasta kommelluksesta :)

• kateellinen olen

Toi on aika jees et saa numeronkin edes. Ite ollu ny about 1,5v melkolailla täysin yksin ja mä en saa ees keskustelua aikaseksi :( Kaiken yrittäneenä alkaa olla luovutus tappio edessä mut mä voin kuvitella miten onnellinen sä oot siit numerosta. soita ihmees ja käy vaik kahvilla, se jo yksissään voi olla helposti sellanen juttu et sit jaksaa kokonaisen viikon olla iloinen.

• Ap

Aloittaja tässä taas. Mitä voi sanoa. Ihmiset on ihmisiä. Mää tekstasin sille tytölle silloin pari päivää siitä kohtaamisesta ja tietysti ehdotin jotain tekemistä. Tuli aika ympäripyöreetä selittelyä vastaukseksi. No nyt ajattelin vielä sitten toisen kerran yrittää ja jos ei niin ei. No eihän se edes vastannu mun soittoon eikä oo soitellu takasin. Voi sanonko mitä. On tää hienoo. :)

Miksi ihminen antaa puhelinnumeronsa jos ei ole aikomustakaan niinku pyrkiä mihinkään? Eikö ihmiset tajua miksi puhelinnumeroa pyydetään tai miksi ylipäätänsä otetaan yhteyttä? Mää yritin tietoisesti olla mahdollisimman epäpainostava koska en mää sillä pelkällä numerolla tee mitään. Huoh. Kai se on niin ettei mulla vaan oo mitään tarjottavaa.

• Pöh. Uskon että sulla on kuule paljonkin annettavaa. Esimerkiks harvempi ihminen rohkenee tuosta noin vaan kysyä ventovieraalta numeroa, harvinainen lahja :)

Suomalaiset on melko kainoa porukkaa, eivätkä hirveästi kehtaa sanoa vastaan asioihin. Luultavasti se tyttö keneltä numeroa pyysit, ei välttämättä olis halunnu tutustua tuntemattomiin tuosta noin vaan. Ei sillä sua henkilökohtasesti mitään vastaan luultavastikaan ollu. Ei varmaan vaan kehdannu sanoa ei siihen kun pyysit numeroa. Ja aika moni tänä päivänäkään ei vielä vältteestä näe siihen mahdollisuutta, että nainen ja mies vois olla pelkästään ystäviä.

Eli lyhyesti edellinen kappale. Suomalaiset on arkoja, sun täytyy pohjustaa juttua ennen kuin kysyt numeroa tuntemattomalta.

Kannattaa odottaa että jää murtuu, ennenkuin kysyy numeroa. Esimerkiks olet kahvilassa, ja joku lukee lehteä. Kun näet että tämä joku lopettaa lehden luvun, niin kysy vaikka että saisitko sinä lukea sitä. Lehden luettuasi voit esimerkiks vaihtaa sanan tai kaks jostain artikkelista lehdessä, ja näin saada jäätä murrettua. Kun jompikumpi teistä on viimein lähdössä pois, niin voit silloin kysyä numeroa, että voisitte joskus muulloinkin vaihtaa sanan tai kaksi päivän puheenaiheista :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      169
      12833
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4780
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2788
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1955
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      111
      1706
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      366
      1638
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe