ajatella järjellä jo paljon aiemmin, eikä tunteella. Täähän oli ihan mahdoton juttu alusta asti.
Tätä olisi pitänyt
16
609
Vastaukset
- Niin..
En tiedä mistä puhut mut minulle mahdoton juttu on ainoastaan nämä palstat ja muutamat häiriköt täällä.. Viittaan taas siihen Iisakin kirkko-kirjoitukseen. Vai voisiko sanoa et Iin sakin kirkko-kirjoitukseen jossa puhuttiin nettikiusaajista (ja kuinka p*rseestä ne ovat). Ja ihan oikeassahan kirjoittaja oli.
Minulle elämässä mikään ei ole mahdotonta. Ei edes hassu/omintakeinen ihastus. Edelleen pidän hänestä.. Ei se tunne minnekään mene..- Unohdin tuosta et
Ehkäpä se kuvaa hyvin sitä ettei mikään ole minulle mahdotonta.. Et olen miettinyt tässä viime aikoina et jos lähtisin Ruotsiin töihin. En ole kovin paljon opiskellut tämän koulutuksen aikana ruotsin kieltä mut ei se mitään. Luotan siihen et pärjään kyllä.. Jonkinlainen ruotsin kielen puhekurssi ehkä olisi paikallaan. Mut totesin jokunen vuosi sitten Ruotsissa käydessä (ei kuitenkaan Haaparannalla) et osaan yllättävän hyvin ruotsia. Ja siellä puhuttiin ihan ruotsin ruotsia ja vielä sen paikan/kaupungin murteella. Ja sekin vielä et suurin osa heistä puhui aika nopeasti. Et välillä tulee sellaisia mukavia yllätyksiä itsellekin. :)
Ja sit eikun töihin sinne vain jos sattuu pääsemään.. - Unohdukseen jatkoa..
Unohdin tuosta et kirjoitti:
Ehkäpä se kuvaa hyvin sitä ettei mikään ole minulle mahdotonta.. Et olen miettinyt tässä viime aikoina et jos lähtisin Ruotsiin töihin. En ole kovin paljon opiskellut tämän koulutuksen aikana ruotsin kieltä mut ei se mitään. Luotan siihen et pärjään kyllä.. Jonkinlainen ruotsin kielen puhekurssi ehkä olisi paikallaan. Mut totesin jokunen vuosi sitten Ruotsissa käydessä (ei kuitenkaan Haaparannalla) et osaan yllättävän hyvin ruotsia. Ja siellä puhuttiin ihan ruotsin ruotsia ja vielä sen paikan/kaupungin murteella. Ja sekin vielä et suurin osa heistä puhui aika nopeasti. Et välillä tulee sellaisia mukavia yllätyksiä itsellekin. :)
Ja sit eikun töihin sinne vain jos sattuu pääsemään..Luulen et se johtuu siitä et olen pienenä kuullut ruotsin kieltä puhuttavan. Minulla on serkkuja Ruotsissa. Oli tosin pitkä aika etten kuullut ruotsin kieltä puhuttavan ollenkaan. Mut niin se vain näkyy säilyvän muistissa..
Rakastunuthan minä taidan olla.. Turhaan sitä yritän kieltää itseltäni. Asia ei muuksi muutu vaikka miten päin ajattelisin.
Unia kauniita hänelle sit kun sen aika on. Ei hän taida näitä sivuja lueskella mut kuitenkin..
Olen kirjoittanut myös nimimerkillä Taustalta.. esim. tuossa ketjussa joka alkaa et 'Mitä tarkoittaa et rakkauden puolesta täytyy taistella?'.
Ja tälle palstalle olen kirjoittanut viimeksi iltapäivällä. Ja tämä saa jäädä viimeiseksi viestiksi minulta näille palstoille tämän päivän osalta. - Vielä..
Unohdukseen jatkoa.. kirjoitti:
Luulen et se johtuu siitä et olen pienenä kuullut ruotsin kieltä puhuttavan. Minulla on serkkuja Ruotsissa. Oli tosin pitkä aika etten kuullut ruotsin kieltä puhuttavan ollenkaan. Mut niin se vain näkyy säilyvän muistissa..
Rakastunuthan minä taidan olla.. Turhaan sitä yritän kieltää itseltäni. Asia ei muuksi muutu vaikka miten päin ajattelisin.
Unia kauniita hänelle sit kun sen aika on. Ei hän taida näitä sivuja lueskella mut kuitenkin..
Olen kirjoittanut myös nimimerkillä Taustalta.. esim. tuossa ketjussa joka alkaa et 'Mitä tarkoittaa et rakkauden puolesta täytyy taistella?'.
Ja tälle palstalle olen kirjoittanut viimeksi iltapäivällä. Ja tämä saa jäädä viimeiseksi viestiksi minulta näille palstoille tämän päivän osalta.Siis jos ne unien kauniiden toivotukset kelpaa.. En minä väkisin..
Ja jos hän haluaisi, voisin jäädä tännekin.. Tarkoitan siis tuolla niitä suunnitelmiani jatkosta (sinne Ruotsiin lähdöstä).. Toinen ajatus on ollut se toiseen kaupunkiin muuttaminen, eteläiseen Suomeen. Mut kaikki on vasta ajatuksen asteella.
Mut nyt menen.. - hyvää kesää sinulle.
Vielä.. kirjoitti:
Siis jos ne unien kauniiden toivotukset kelpaa.. En minä väkisin..
Ja jos hän haluaisi, voisin jäädä tännekin.. Tarkoitan siis tuolla niitä suunnitelmiani jatkosta (sinne Ruotsiin lähdöstä).. Toinen ajatus on ollut se toiseen kaupunkiin muuttaminen, eteläiseen Suomeen. Mut kaikki on vasta ajatuksen asteella.
Mut nyt menen..Kyllä ne varmaan hänelle kelpaa
Olen lukenut sun juttusi ,mutta eikö sinulla tulisi sitä ihastustasi ikävä
Vaikka äkkihän sitä tutustuu uusiin ihmisiin siellä ruotsissa
Kyllä suunitelmia on hyvä olla ,ehkä niistä jotkut sitten toteutuukin - Niin..
hyvää kesää sinulle. kirjoitti:
Kyllä ne varmaan hänelle kelpaa
Olen lukenut sun juttusi ,mutta eikö sinulla tulisi sitä ihastustasi ikävä
Vaikka äkkihän sitä tutustuu uusiin ihmisiin siellä ruotsissa
Kyllä suunitelmia on hyvä olla ,ehkä niistä jotkut sitten toteutuukinNo hyvä jos kelpaa..
Niin.. Kyllähän minulla varmaan tulisi. Siitä ei epäilystäkään..
Niin aivan.. Täytyy olla.. Koska tavoitteena olisi valmistumisen jälkeen päästä työelämään.
Hyvää kesää sinullekin.. - Jatkan et
Niin.. kirjoitti:
No hyvä jos kelpaa..
Niin.. Kyllähän minulla varmaan tulisi. Siitä ei epäilystäkään..
Niin aivan.. Täytyy olla.. Koska tavoitteena olisi valmistumisen jälkeen päästä työelämään.
Hyvää kesää sinullekin..Tajusin eilen miten asioiden laita on. Ei hän pidä minusta enää. Tai onko koskaan pitänytkään. Sellaisen käsityksen sain (tai olen saanut jo aiemminkin) täällä olleista kirjoituksista.. Ja ihan senkin perusteella et hän jätti usein vastaamatta tekstiviesteihini. Kun mietin eilen illalla koko kuviota niin eipä siinä paljon tulkintojen varaan jää asioita. Ilmeisesti hän ei ole edes vapaa.
Toisin kuin minä.. Useamman vuoden jo sinkkuna elellyt. Ja hyvin päässyt hänestä yli.
Minusta nähden tämän asioiden vetvominen saa nyt jäädä tähän. Ei tällaisessa mitään järkeä ole. Minustakin saa varmasti ihan oudon kuvan kun niin usein mietiskelen täällä asioita. On vain vaivannut niin paljon kaikki..
Mut onneksi olen taas sen verran väsy kun ei tullut juurikaan nukuttua viime yönä.. Niin ei sit jaksa miettiä niin paljon. Se on taas sit huomenna edessä.
Ps.Olen kirjoittanut myös nimimerkillä Taustalta.. täällä esim. tuossa ketjussa joka alkaa et 'Mitä tarkoittaa se et rakkauden puolesta täytyy taistella?'. - Niin..
Jatkan et kirjoitti:
Tajusin eilen miten asioiden laita on. Ei hän pidä minusta enää. Tai onko koskaan pitänytkään. Sellaisen käsityksen sain (tai olen saanut jo aiemminkin) täällä olleista kirjoituksista.. Ja ihan senkin perusteella et hän jätti usein vastaamatta tekstiviesteihini. Kun mietin eilen illalla koko kuviota niin eipä siinä paljon tulkintojen varaan jää asioita. Ilmeisesti hän ei ole edes vapaa.
Toisin kuin minä.. Useamman vuoden jo sinkkuna elellyt. Ja hyvin päässyt hänestä yli.
Minusta nähden tämän asioiden vetvominen saa nyt jäädä tähän. Ei tällaisessa mitään järkeä ole. Minustakin saa varmasti ihan oudon kuvan kun niin usein mietiskelen täällä asioita. On vain vaivannut niin paljon kaikki..
Mut onneksi olen taas sen verran väsy kun ei tullut juurikaan nukuttua viime yönä.. Niin ei sit jaksa miettiä niin paljon. Se on taas sit huomenna edessä.
Ps.Olen kirjoittanut myös nimimerkillä Taustalta.. täällä esim. tuossa ketjussa joka alkaa et 'Mitä tarkoittaa se et rakkauden puolesta täytyy taistella?'.Mietin eilisen päivän asioita.. Olen tainnut olla vähän itsekäs, siis siinä suhteessa etten ole huomannut ajatella asioita sinun kannaltasi.. Ei näillä sivuilla kirjoittelu ole kovinkaan tervettä, ainakaan pidemmän päälle. Voin ainakin sanoa sen et ymmärrän sinua.. Anteeksi..
Jos kissa olisin
sinua vasten kiehnäisin..
Syliisi tulisin ja kehräisin
ja siihen nukahtaisin..
Pidän sinusta kovasti mut minuunkin sattuu välillä..
Tuskin luet näitä sivuja mut kirjoitinpa kuitenkin.. - Niin..
Niin.. kirjoitti:
Mietin eilisen päivän asioita.. Olen tainnut olla vähän itsekäs, siis siinä suhteessa etten ole huomannut ajatella asioita sinun kannaltasi.. Ei näillä sivuilla kirjoittelu ole kovinkaan tervettä, ainakaan pidemmän päälle. Voin ainakin sanoa sen et ymmärrän sinua.. Anteeksi..
Jos kissa olisin
sinua vasten kiehnäisin..
Syliisi tulisin ja kehräisin
ja siihen nukahtaisin..
Pidän sinusta kovasti mut minuunkin sattuu välillä..
Tuskin luet näitä sivuja mut kirjoitinpa kuitenkin..Tulinpa kurkkaamaan tänne..
Huokailen.. Kovasti odottelen sitä uutta puhelinta mut ei ole tullut vieläkään liikkeeseen. Ihan uusi malli kyseessä.
Mut kaipa se pian sieltä ilmestyy. Toivon ja uskon niin.
Mut helliä ja mukavia ajatuksia sinulle..
Ja unia kauniita sit kun sen aika on..
Vaikket näitä sivuja kai luekaan niin siltikin..
Ps. Eka viestini näille sivuille tänään ja myös viimeinen..
Ellei oteta lukuun sitä mielipidetoteamusta eräästä kirjoituksesta.
Enkä ilmoittele tänne kun laitan sinulle sitä tekstiviestiä. Kyllä se tapahtuu ilman mitään ennakkoilmoituksia. Ja varmaankin samasta numerosta kuin tähänkin asti (ei minulla ole muita numeroita käytössäkään). Jos numeroni vaihtuu niin tuleehan siitä sinulle ilmoitus puhelimeen (käsittääkseni vieläkin on se sama systeemi käytössä et halutessa operaattori ilmoittaa numeron vaihtumisesta).
- Näin on :(
Parempi antaa järjen ohjata valintoja/tekoja.
- piikikäs...
Aina se ei ole niin helppoa. Järjellä kun ajatellaan ja tunteita tunnetaan ja tunteet ovat monesti aika vaikeasti halllittavissa.
- Mioksi niitä
pitäisi hallita ?
- piikikäs...
Ettei satuta itseään. Joskus voi käydä niinkin.
- joopssiss
sehän se tärkeintä ettei vaan tuu pipi ...
- piikikäs...
Jos muuri on läpipääsemätön ei ole kauheasi järkeä jatkaa siihen törmäilemistä siinä toivossa että joskus kaatuisi. Ikävä kyllä tunteita ja vaistoja on tosiaan vaikeampi hallita.
- free mind soul
Enpä tiedä... onko kaikki kuitenkaan ihan niin miltä näyttää..tai niin mustavalkoista mitä kuvitellaan? Mun mielestä ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15812109
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454550Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1343643Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3621609Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451