kyllä ihmetyttää miten huonosti koulutettuja kotkassa isot koirat on.ei se vaikeaa ole.miksi otatte ison koiran,kun ette pysty edes pitelemään?
koirakoulu pakolliseksi!
4
127
Vastaukset
- Ei karvoihin katsomi
Kyllä niitä on koiria (isoja) jotka uskovat ja oistajat hallitsevat niitä!! Ei pidä yleistää!!!
- PitBullBoy
Ei ole kysymys vain isoista koirista! Pienet koirat pitäisi mielestäni kouluttaa ihan samalla tavalla kuin isotkin! Totta se on että pienet koirat on helpompi käsitellä koska eivät ole niin vahvoja kuin isot koirat. Niin että eipäs yleistetä!!!
- ei jaksa räksytystä
Minä syötän niille aina myrkkymakkaraa :) Loppuu ongelmat heti.
- mur ja mör
tietenkään kaikki isot koirat ei ole huonosti koulutettuja.olin vaan niin kypsynyt kun kirjoitin.tuli vaan vastaan useampi iso koira mikä oli nippanappa omistajan hallussa.muutama oli agressiivinen,vaikka oma koira rauhallinen.itse asiassa ainoat koirat mitkä on koiraani puremaan päässyt on ollut snautseri,jonka omistaja laski koiransa,vaikka tiesi sen purevan.kahdesti on pikku koira tullut omasta pihasta tielle ja tarrannut kylkeen.sama snautseri puri myös minua,kun ohi kävelin.sinä makkaran syöttäjä.sinun pitäisi nähdä miltä näyttää kun eläin kärsii.itse olen sen kerran joutunut kokemaan ennen kuin eläinlääkäri päästi koirani kärsimyksistä.ne makkarat voi myös päätyä lapsen suuhun.ne kun syö kaikkea maasta löytyvää ja ovat nopeita.jos ne makkarat tappoi kultaisennoutajan niin tappaa se myös pikku lapsen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837