koirakoulu pakolliseksi!

mur ja mör

kyllä ihmetyttää miten huonosti koulutettuja kotkassa isot koirat on.ei se vaikeaa ole.miksi otatte ison koiran,kun ette pysty edes pitelemään?

4

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei karvoihin katsomi

Kyllä niitä on koiria (isoja) jotka uskovat ja oistajat hallitsevat niitä!! Ei pidä yleistää!!!

• PitBullBoy

Ei ole kysymys vain isoista koirista! Pienet koirat pitäisi mielestäni kouluttaa ihan samalla tavalla kuin isotkin! Totta se on että pienet koirat on helpompi käsitellä koska eivät ole niin vahvoja kuin isot koirat. Niin että eipäs yleistetä!!!

• ei jaksa räksytystä

Minä syötän niille aina myrkkymakkaraa :) Loppuu ongelmat heti.

• mur ja mör

tietenkään kaikki isot koirat ei ole huonosti koulutettuja.olin vaan niin kypsynyt kun kirjoitin.tuli vaan vastaan useampi iso koira mikä oli nippanappa omistajan hallussa.muutama oli agressiivinen,vaikka oma koira rauhallinen.itse asiassa ainoat koirat mitkä on koiraani puremaan päässyt on ollut snautseri,jonka omistaja laski koiransa,vaikka tiesi sen purevan.kahdesti on pikku koira tullut omasta pihasta tielle ja tarrannut kylkeen.sama snautseri puri myös minua,kun ohi kävelin.sinä makkaran syöttäjä.sinun pitäisi nähdä miltä näyttää kun eläin kärsii.itse olen sen kerran joutunut kokemaan ennen kuin eläinlääkäri päästi koirani kärsimyksistä.ne makkarat voi myös päätyä lapsen suuhun.ne kun syö kaikkea maasta löytyvää ja ovat nopeita.jos ne makkarat tappoi kultaisennoutajan niin tappaa se myös pikku lapsen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe