sun elämän sotkemisesta. Anna anteeksi. En vain voi tunteilleni mitään... Oon ihan maassa.
http://www.youtube.com/watch?v=8oYikW25Klc
Syytän itseäni...
37
1039
Vastaukset
- ymmärrän kyllä
Toivoit jotain kai.... ? Mitäs tuokin nyt tarkoitti?
mut älä syytä itseäs, eihän tää nyt ainoastaan sun vika ole. saat anteeksi - turhe toive.
Olen samaa mieltä ,ei pidä sotkea itseä jos ihminen on jo varattu toiselle.
- hhlh
Oliko tämäkin Arille, joko suhde loppui varatun Arin kanssa?
- hhlh
Oliko tämäkin Arille, siis sille varatulle joka ei sun mielestäsi rakasta avokkiaan?
- niskakipu
Mun ikävä ja suru on kuin mustelma, joka ei meinaa parantua. En tajua miksi.
Välillä vähän hellittää ja taas tulee kyynel silmään. Jatkan väkisin eteenpäin, jos uudet muistot peittäis vanhat - samat ajatukset
Tuota minäkin nyt meinaan yrittää. Ainut keino varmaan koittaa unohtaa..
- otan kaiken
kunnian oman elämäni sotkemisesta. Ei siihen kukaan muu ole syypää.
- On tapoja ja tapoja
sotkea toisten elämää, mutta sulla on ihan omanlainen. Otatko siitä kunnian itsellesi? No huh huh.
- Voiks kaiken
hoitaa mielestäs nimettömillä viesteillä ? Eiks tommosessa tapauksessa sentään pitäs olla senverran selkärankaa et puhuis sille ihmiselle itelleen ??
- ei voi
Jos on ihan oikeasti pahoillaan ja oikeasti välittää siihen että toiseen sattui ei saa jättää taakseen selvittämättömiä asioita.
- piristy on kesäilta
et sä mitään sotkenut
- Anteeksi annat ja an
Tunteet kulkee rakkauden teitä,
elämä ei tarjoa aina kaikkea
Ei elämä sotkeudu ei - kohtaloako?
En hyväksy että syytät vain itseäsi. Kumpikin on vastuussa omasta elämästään.
- ei näin
Ehkäpä se toinenkin toivoi. Sääli jos asiat jäävät selvittämättä.
- selvitä ihmeessä
Kyllä selvittämättömyys on pahimpia rangaistuksia elämässä. Aivan turhaan jätetään toipumiset liian pitkäksi venyneeksi piinaksi. Kun on välittänyt jostakin tosissaan ei sellaisesta selviä ikuisuuksiin jos ikinä. Turhia möhkäleitä jää ihmisten sisuksiin.
- Älä välitä
eksyksissä ollaan me kaikki joskus. Eksyin jonkin aikaa sitten metsään ja vaikka tiesin että etsimäni talo oli lähellä olin niin hämmentynyt etten tunnistanut sitä heti vaikka olin jo takapihalla.
- milkplease
NIMBY -en siedäeksyjiä. Mitä torveloita tänne maailmaan mahtuu? Olen aina yhtä ihmeissäni näistä kyselijöistä. Kato vaan tiukasti eteenpäin ni et polulta eksy. Sitä nyt jokaisen karvalaukun perässä tarvii lähtee harharetkille, prkl.
- mp
milkplease kirjoitti:
NIMBY -en siedäeksyjiä. Mitä torveloita tänne maailmaan mahtuu? Olen aina yhtä ihmeissäni näistä kyselijöistä. Kato vaan tiukasti eteenpäin ni et polulta eksy. Sitä nyt jokaisen karvalaukun perässä tarvii lähtee harharetkille, prkl.
Mun mustaa huumoria ei ymmärrä kukaan. Yritän olla vastedes aivan tavis ja ottaa lunkisti niin jo ollaan konservatiivisesti turvallisia.
- Nimenomaan..
mp kirjoitti:
Mun mustaa huumoria ei ymmärrä kukaan. Yritän olla vastedes aivan tavis ja ottaa lunkisti niin jo ollaan konservatiivisesti turvallisia.
ymmärtää ärripurrikka...
- Heti.
Tulehan siivoamaan jälkesi
- Bravo!
juuri näin. :)
- Mitä sä siedät?
En etsiny karvalaukkuja en muuten vaan samoilin tuolla tuntemattomassa
metsikössä. Pelottaako sua jokin kun äriset?- Paljon, ja
sitten se välillä vaan loppuu. Ei sitä.. välinpitämättömyys satuttaa välillä liikaa. Et ymmärrä.
- Voi olla
mutta ehkäpä ymmärränkin. Miten vaan. Sama vika
- n->>m
Lopeta se sotkeminen. Mun ideaa ei oteta käyttöön, se sotkisi lisää. Ja anteeksi pyydetään ja annetaan muualla kuin nettipalstoilla.
- LKJHGFRDS
Koska ajattelit selvittää niitä asjoita minulle . täälläkö anteeksi pyydetään nimettömällä viestillä . Tiedät varmaan mitä toi saamattomuutesi saa aikaan .ja mitä se sinusta kertoo tietysti sen että sotkea osaat mutta kun tulisi selvittää niin eihän sinusta siihen ole koska olet raukka petturi .Ajattelet vain mielessäsi että parasta jättää selvittämättä .Onhan siitä jo aikaa muistatko kun jätit minut roikkumaan löysään hirteen kun kysyin tässäkö tämä sen kummenpaa selvitystä en ole saannut onko sinulla edes käsitystä mitä on olla epätietoisuudessa . et todellakaan ole se ihminen jonka luulin tuntevani jo vuosi kymmeniä .HYI HITTO
- kaikennlaista
Riippuu siitä, millä tavalla sotkit ja miksi.
Anteeksi et nettipalstalla saa. - suruavaan
Joo sotkit sen takia, että haluaisit ilmeisesti kaikki naiset.Olin vain yksi sadastako????en siis mitään erityistä sinulle, vaikka sinä olit minulle.Olet niin paljon kokeneempi, että sinulle elämä on leikkiä vaan....Liekö nyt uusi nainen kehässä tai ...ovella.. tai kaupassa...tai missä vaan. Mukavaa niin kauan kun se kestää, mutta sen jälkeen ei ollenkaan.Miksi kehuskelet toisilla naisilla?Siksi jätin sinut, mutta haluaisin selityksiä.....
- KEHUSKELEN!??!!
Voi pyhä sylvi nyt vaihdat raitasukat jalkaan. Tuliko siitä mitään muuta ajatusta ...................... avainsana RAPU
- 16:38
Ei voi antaa anteeksi, kun ei tiedä, kuka on tehnyt mitä ja miksi. Kuka tuntee, ketä kohtaan? Miksi tunteet ovat luoneet pahoja tekoja?????
- ¤ ei ikinä ¤
Et varmasti saa anteeksi, jos tämä on se tapa pyytää.
- koukeroita.
Ei siinä suurempia vanhinkoja tullut ,kaikki päättyi lopulta Onnellisesti sun osalta
Ja minä aina pärjäilen ,koskaan ei tiedä mitä huominen tuokaan tullesaan
Nauti tunteista ja hänestä ..häntä pystyyn vaikka pyykkipojalla. - Joo ei voi mitään.
Kivaa mielikuvituselämän jatkoa, se on varmasti kaiken arvoista.
- anteeksi saa..
ja shit happens.
Vastaan tähän,ehkä väärään paikkaan,mut tällasta on ollut.
Noo,olen joskus täällä sotkemisista kirjoitellut . Mut tiedän,että sotkut on tulleet niin monelta kantilta ja ei yksistään kenenkään toimesta. Tosi on,että elämä meni helvetiksi kaiken paskan jauhamisen vuoksi..No siitä olen yli ja elämä jatkuu. En tiedä kuka olet,mut varmaan et mitään törkyjä ole kirjoitellut,kun kuitenkin anteeksi pyytelet ja ilmeisen hyvällä olet tarkoittanut. - Et saa anteeksi.
Toinen voi olla takiasi maassa myös.
- A
En lähtenyt kelkkaan tietämättömyyttäni vaan omasta tahdosta. Tunteilleen ja tuntemuksilleen ei aina vain mahda mitään. Elämän polkuja ja niiden päämäriä ei ennalta voida viitoittaa. Antaisin anteeksi tällaisen, koska haluan uskoa kaikissa siihen hyvään. Minun kohdallani en saanut tarpeeksi aikaa tunteilleni ja päätöksilleni.
- T
Tietysti sitä haluaa uskoa myös hyvään, mutta jos sanoin on ilmaistu joku tie, joka haaroituu jossain vaiheessa, niin vaikea on uskoa siihen mitä toivoo, hypätä kyytiin ja todeta jossain vaiheessa, että tuli leikittyä tulella. Kaipaus ei heti lopu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713