Kerro.

hetken tie on...

Haluatko että jätän sut rauhaan? En halua enempää ongelmia sulle. Tunteet on ja pysyy, mutta kun en saa suhun yhteyttä muuta kun täällä. En muista olisinko ollu koskaan näin sekaisin kenestäkään... tuut koko ajan mieleeni. Sano vaan jos haluat unohtaa... yritän kestää sen kivun.

19

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riitttää!

Jos oot Petri joka kirjoittaa Satu -nimiselle naisihmiselle, niin olen aivan varma että Satu olisi jo pehmennyt sun lukuisista viesteistäsi. Alkaa olla jo rasittavia nämä sun juttusi.

Itseasiassa jos olisin Satu, pitäisin sinua sen verran häiriintyneenä, että en ottaisi yhteyttä.

• s...

En halua sinua pois elämästäni, sillä sitä sinä olet, jos siis olet Hän.
        Minulla on kiirettä nyt ja vain välillä pistäydyn tänne katsomaan onko sinulta viestiä .
        Helteinen päivä on nousemassa. Vietä se leppoisasta auringosta nauttien.

• sivukommentoija

Kuka kirjoittaa ja mitä. Täällä on paljon ilkeitä viestejä, paljon tunnisteettomia uhkailuja, jättämisiä, aivan kreisiä tarinointia, paljon myös kaikkea hyvää ja varmasti aitoja sanoja, mistä syystä sitten tänne ne sanat, mene ja tiedä. Ja se kuka kirjoittaa lempeitä sanoja tunnisteilla on häiriintynyt? Etkö itse saa samanlaisia viestejä, harva saa, onko kateutta vai mitä ikinä, anna toisen kirjoittaa jos siltä tuntuu.

• haalikaa ja uskokaa

Ehkä toinen on ikävästä kipea ja/tai myös rakkaudesta humaltunut, sen enempää asiasta tietämättä. Vaikea ymmärtää kenellä on otsaa tulla arvostelemaan toista ja vieläpä haukkumaan häiriintyneeksi. Mikä mahtaa olla omanmielenterveytesi laita?

Toivotan vilpittömästi onnea Petrille ja Sadulle. Joskus asiat venyy venymistään kunnes ne pamahtaa poikki, kuitenkin kummallekkin suotuisella tavalla. Omastakokemuksesta voin sanoa rakkauden olevan myös pitkäjänteinen, jos tunteet puhuu rakkaudenkieltä sille ei ole esteitä, korkeintaan hidasteita. Oliko aloitus edes asianomaiselta, ken tietää.

• Kenelle sit lieneeki

Onkohan vähän selittelyn makua. Miten olis puhelin, facebook, näet mua myös aika usein. Niin ei pitäs olla ongelmia saada yhteyttä.
      Ja et muista oletko ollut noin sekaisin kenestäkään, eikös se ny pitäs muistaa :D

• samapuh, samasposti.

Tänne on ihan turhaa alkaa pitkää viestiä kirjoittelemaan
      Eiköhän se yhteys toimi toiseen niinkuin ennenkin,luulisin

• jatketaan vain

en halua lopettaa en

• liikaa satutettu jo

mutta entäs jos mä haluun lopettaa.

• -n

Et niin eihän mua ole olemassakaan sulle ,miten ihmeessä sä minuun yhteyden silloin saisit.

• Taisi sitten

kummiskin käydä vähän hassusti:)

• kt.

Kuka???

• taivaan kaksoset

en voi näkymätön napanuora pitää meitä yhdessä.

• sivusta vaan

Hassu vastaus :) Tuossa oli jotain?

• -sinulle-

Arvaa, itkettääkö sun viestis - en halua että jätät mut rauhaan... Mulla sama tilanne - oot mielessäni varmaan ikuisesti - sun nimes on kaiverrettu mun sydämeen! Jos pitää täällä olla yhteydessä niin sitten se vaan menee niin mutta toivomukseni tietysti on se että ottaisit muhun yhteyttä oikeassa elämässä myös ...

• Juhanille

Voi sun kanssa! et edes halua yhteyttä miksi siis kyselet? Anna olla, tiedän ja tunnen sut. Taidetaan olla ja sillä niin väliä..tälläisiä..

• :)
    • täti vuoren juurelta

Voi teitä lapsosia, ottakaa kaikki irti niistä tunteistanne, toisilla se ei enää ole mahdollista.

• Kyselee

Kellehän sä viestisi osoitat.
      Hetken tie on kevyt.

• .

En halua, että kukaan on minuun "yhteydessä" vain palstoilla. Enkä halua myöskään ongelmia kenenkään sekaisinmenosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      3295
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2945
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      40
      2491
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe