Tarjoan näin virtuaalisesti skumppaa ja pavlovaa. Odottelen vastavuoroisesti saavani virtuaalisia lahjoja. Kuvitteellinen rekan perävaunu on valmiina ja pari riskinnäköistä kaveria on valmiina ottamaan lahjoja vastaan. No, niin kamut täällä odotellaan ;).
Tarjoan näin virtuaalisesti.
35
117
Vastaukset
Kiitos tarjouksesta. Taidan nähdä sen rekan tuossa pihassa...??? Ainaskin siinä seisoo valkoinen eitäysperävaunu, kenen lie.
Otan mielelläni lasillisen virvoittavaa koska olen tehnyt jo kaksi pitkää reissua kolmine suihkuineen, tässä helteessä vanhakin näköjään hyytyy ja pakko antaa periksi mutta vastavuoroisesti saat tämän.
Taitaa pian olla pikemminkin täysaurinko, muttei ihan vielä, joten Fullmoon.
http://www.youtube.com/watch?v=3Ss4v5GGqhw- Rattus sp.
Kiitos. Heti hieno lahja! Kyllä kannattaa juhlia :). Luulen, että ansaitset koko pullollisen.. Sen verran kuuma päivä..
Rattus sp. kirjoitti:
Kiitos. Heti hieno lahja! Kyllä kannattaa juhlia :). Luulen, että ansaitset koko pullollisen.. Sen verran kuuma päivä..
Ah... kiitos. Täällä tutka näyttää varjossa 27 joten pysyn nyt kyllä sisällä mieluiten, tosin kyllä rantoja riittää, ei siinä mitään. Tässä lähelläkin on kaksi ja jos meinaisi liikkua muuten kuin uiden ei olisi matks sittenkään pitkä. Siitä ihana tämä Keski-Suomi.
- Rattus sp.
firefox58 kirjoitti:
Ah... kiitos. Täällä tutka näyttää varjossa 27 joten pysyn nyt kyllä sisällä mieluiten, tosin kyllä rantoja riittää, ei siinä mitään. Tässä lähelläkin on kaksi ja jos meinaisi liikkua muuten kuin uiden ei olisi matks sittenkään pitkä. Siitä ihana tämä Keski-Suomi.
Lähden tunnin päästä tekemään yhden puukuorman. Sääliksi käy ystävääni, joka lähtee mukaan tällaisessa helteessä syntymäpäivänäni :). Lisämakua antaa tähän kuvioon, että teloin yhden sormen maanantaina vesurilla.. Kun tuon sormen teippaa hyvin, niin ei ole haitannut menoa.. Huomenna urakka on ohi eli sen tähden en hellitä.. Siinä on tarpeeksi lahjaa todellisuudessa :).
Rattus sp. kirjoitti:
Lähden tunnin päästä tekemään yhden puukuorman. Sääliksi käy ystävääni, joka lähtee mukaan tällaisessa helteessä syntymäpäivänäni :). Lisämakua antaa tähän kuvioon, että teloin yhden sormen maanantaina vesurilla.. Kun tuon sormen teippaa hyvin, niin ei ole haitannut menoa.. Huomenna urakka on ohi eli sen tähden en hellitä.. Siinä on tarpeeksi lahjaa todellisuudessa :).
No katso, ettei se tulehdu ja ala punoittamaan, sormi siis. Mielelläni tulisin tekemään halkoja kanssasi ja minua ei tarvitsisi sääliä. No anna sille ystävällesi jotain teetä, mitä ne nyt on. Alkoholia ei voi suositella, muuten voi tulla pahat jutut.
- Rattus sp.
firefox58 kirjoitti:
No katso, ettei se tulehdu ja ala punoittamaan, sormi siis. Mielelläni tulisin tekemään halkoja kanssasi ja minua ei tarvitsisi sääliä. No anna sille ystävällesi jotain teetä, mitä ne nyt on. Alkoholia ei voi suositella, muuten voi tulla pahat jutut.
Vaikuttaa paranevan :). Onneksi minulla on yhtä hulluja ystäviä. Yksi on kohta neljä vuotta kunnostanut taloa maaseudulla. Aina kun hänelle soittaa, niin maalaamassa, lakkaamassa tai purkamassa esim. takkaa. Parhaillaan tekee kanssa puutöitä. Toinen ystävä haaveilee hankkivansa talon maaseudulta eli kaikilla vaikuttaa olevan jokin projekti :). Lähdetään metsään lähtevän ystäväni kanssa kohta risteilylle, joten tarjoan siellä kuohuviinit . Sen jälkeen alkavat uudet projektit eli en jää lepäilemään :).
- stickme
Jaha.
Jaaaha!
Et saa, et kyllä saa.
Hain tän vartavasten helekkarinmoisessa helteessä ittselleni Ruåttista.
Niin että et kyllä saa!- Rattus sp.
Jee! Jippii! Nyt on luvassa jotakin kivaa! Onko se hyvääkin? Juotavaa?
- stickme
Rattus sp. kirjoitti:
Jee! Jippii! Nyt on luvassa jotakin kivaa! Onko se hyvääkin? Juotavaa?
Oinou, ounou! Et koske!
No no...
*heittäytyy aarteensa päälle* - Rattus sp.
stickme kirjoitti:
Oinou, ounou! Et koske!
No no...
*heittäytyy aarteensa päälle*Pojat! Tulkaas auttamaan, katsotaan, mitä se vieras piilottelee siellä allansa. *On se kumma.. ensin hamstraan laatikon kuplivaa ja vie kokonaisen pellillisen pavlovaa..*
- stickme
Rattus sp. kirjoitti:
Pojat! Tulkaas auttamaan, katsotaan, mitä se vieras piilottelee siellä allansa. *On se kumma.. ensin hamstraan laatikon kuplivaa ja vie kokonaisen pellillisen pavlovaa..*
Sun syy!Kato nyt, mä haisen sit kun pusakka on Wårbyssa!
No nii, nyt tät ei sit saa ku muurhaiset!
SOLI MUN AINOO! - Rattus sp.
stickme kirjoitti:
Sun syy!Kato nyt, mä haisen sit kun pusakka on Wårbyssa!
No nii, nyt tät ei sit saa ku muurhaiset!
SOLI MUN AINOO!Sorry.. mutta missä on se mun lahja? *raaputtaa päälakeaan ja miettii*.
- stickme
Rattus sp. kirjoitti:
Sorry.. mutta missä on se mun lahja? *raaputtaa päälakeaan ja miettii*.
Yhyhyhyyyyyyhhyyyyyyyyyyhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.....
Sä et osaa miettiä kuin ittees.........yyhyyhhyyyyyyyyyy
Mun ainoo on menny ja sua kiinnostaa vaan lahjat, yhyhhyyyyyyyyy...
ENTÄS minä, nii! Entäs minä ja hiki, nii? - Rattus sp.
stickme kirjoitti:
Yhyhyhyyyyyyhhyyyyyyyyyyhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.....
Sä et osaa miettiä kuin ittees.........yyhyyhhyyyyyyyyyy
Mun ainoo on menny ja sua kiinnostaa vaan lahjat, yhyhhyyyyyyyyy...
ENTÄS minä, nii! Entäs minä ja hiki, nii?Mun päivä :). Tottakai, ajattelen vain lahjoja! Hei, sulla on tuolla takana jotakin säkissä. Löytyykö sieltä jotakin ? *penkoo, penkoo ja viskoo tavaroita pitkin pihaa*
- stickme
Rattus sp. kirjoitti:
Mun päivä :). Tottakai, ajattelen vain lahjoja! Hei, sulla on tuolla takana jotakin säkissä. Löytyykö sieltä jotakin ? *penkoo, penkoo ja viskoo tavaroita pitkin pihaa*
Ai sä löysit sen lahjas.
Ajattelin sulle parvekkeelle tuollasta sähkökaasukrematoriosavustusliekitysgrilliä.
Toimii kaikella, miltei ajatuksella ja paistaa kaiken upean ihnan meheväksi.
Tää liukuhihna viereiselle parvekkeelle on vaan simänlumetta.
Kai se on sellanen jota isoissa juhlissa tarvitaan... - Rattus sp.
stickme kirjoitti:
Ai sä löysit sen lahjas.
Ajattelin sulle parvekkeelle tuollasta sähkökaasukrematoriosavustusliekitysgrilliä.
Toimii kaikella, miltei ajatuksella ja paistaa kaiken upean ihnan meheväksi.
Tää liukuhihna viereiselle parvekkeelle on vaan simänlumetta.
Kai se on sellanen jota isoissa juhlissa tarvitaan...Kiitti kamu *pyyhkii silmäkulmiaan* sinuun voi luottaa. Se toimii siis myös solariumina? Pitääpä testata *lasit silmille ja livahtaa grilliin*.
- stickme
Rattus sp. kirjoitti:
Kiitti kamu *pyyhkii silmäkulmiaan* sinuun voi luottaa. Se toimii siis myös solariumina? Pitääpä testata *lasit silmille ja livahtaa grilliin*.
Jaha, liukuhihna käynnistyi
*odottaa lautanen ojossa*
Phyi, maistuu aurinkovoiteelle, mitä hiton moskaa se naapuri nyt oikein paistaa....?
*aukaisee kitansa ammolleen, iskeäkseen kiinni kylkiriviin* - Rattus sp.
stickme kirjoitti:
Jaha, liukuhihna käynnistyi
*odottaa lautanen ojossa*
Phyi, maistuu aurinkovoiteelle, mitä hiton moskaa se naapuri nyt oikein paistaa....?
*aukaisee kitansa ammolleen, iskeäkseen kiinni kylkiriviin*Sain muuten mukavan rusketuksen *virnuaa*. Ainoa haitta on nämä raidoitus. Mitäs siinä mulkoilet? Viitsisitkö siirtää sitä haarukkaa vähän oikealle ja ylöspäin? Sieltä kutittaa.. HAARUKKA! Oon siinä kaveri :(! * heittää pyyhkeen päälleen ja häipyy olkaa kohauttaen kotiinsa*
- stickme
Rattus sp. kirjoitti:
Sain muuten mukavan rusketuksen *virnuaa*. Ainoa haitta on nämä raidoitus. Mitäs siinä mulkoilet? Viitsisitkö siirtää sitä haarukkaa vähän oikealle ja ylöspäin? Sieltä kutittaa.. HAARUKKA! Oon siinä kaveri :(! * heittää pyyhkeen päälleen ja häipyy olkaa kohauttaen kotiinsa*
Nii...
Tuleeko sieltä grillistä ulos mitään SYÖTÄVÄÄ?
Häh?
*vetää vyötä tiukemmalle* - Rattus sp.
stickme kirjoitti:
Nii...
Tuleeko sieltä grillistä ulos mitään SYÖTÄVÄÄ?
Häh?
*vetää vyötä tiukemmalle*SIKA! Ei solariumista ole aikaisemminkaan tullut syötävää. Mee jääkaapilles ja pure porkkanaa! En mä luvannut muuta kuin skumppaa ja pavlovaa :(.
- stickme
Rattus sp. kirjoitti:
SIKA! Ei solariumista ole aikaisemminkaan tullut syötävää. Mee jääkaapilles ja pure porkkanaa! En mä luvannut muuta kuin skumppaa ja pavlovaa :(.
En kai mä ny ihan sika ole :(
Mä tein sulle tällaisen romuveistoksen vanhoista vesihanoista ja polkupyörän osista. Olen vastikään opetellut hitsaamaan, enkä ole ihan tyytyväinen tuohon työjälkeeni. No, eihän tämmöstä 2 metriä korkeeta veistosta kovin läheltä katsota.
- Rattus sp,
Kiitos :).. mutta mitä se oikein esittää? Ymmärrän, että se on abstrakti teos, mutta kai sillä on jokin tarina tai opetus? Nyt tuli noille pojille hommia, että saa sen siirrettyä perävaunuun. Saattaa vähän kestää, kun tuo stickme aiheuttaa hiukan hankaluuksia.
Oli aikoinaan tarkoitus opetella hitsausta. Se oli silloin, kun minulla oli autona vielä Honda :]. Autonkorjauskurssinkin opit menivät hukkaan, kun olisin mielestäni tarvinnut rasvamontun. Minäkin olen kokeillut vähän kaikenlaista :).Teos esittää auringonnousua usvaisella järvellä. Enkö tavoittanutkaan tunnelmaa niin hyvin kuin luulin?
- Rattus sp.
sedna2003 kirjoitti:
Teos esittää auringonnousua usvaisella järvellä. Enkö tavoittanutkaan tunnelmaa niin hyvin kuin luulin?
Köh..köh.. Tosi upea.. Pidän etenkin tuosta usvaisesta järvenpinnasta.. Pitää vielä tarkistaa, kumminpäin tämän on tarkoitus olla? Hieno se on.. Siitä saa hienon näkösuojan.. Harvoin näin kauniita lahjoja saa *pyyhkii silmäkulmasta liikutuksen kyyneleitä*
- magyar fehér bor
Hyvää syntymäpäivää =)
Ja kiitos skumpasta ynnä pavlovasta...!!
Toin sulle oman Güntherin - koska jokaisella pitää olla oma Günther (ja sinulla ei tietääkseni vielä ollut)
Suu mutrulle nyt !!- magyar fehér bor
Ja tässä tulee Günther --->
http://www.youtube.com/watch?v=iPrnduGtgmc&feature=related - stickme
magyar fehér bor kirjoitti:
Ja tässä tulee Günther --->
http://www.youtube.com/watch?v=iPrnduGtgmc&feature=relatedJaiks...
- Rattus sp.
Jee! Eihän tämä ole kone? Kai tämä on ihan oikeasti joku Gûnther? Olisi minulle kelvannut Olle, Juan tmv.. Kiitti, miten sitä käytetään? Tarvitseeko sitä ruokkia? Onko se sisäsiisti?
Oon tosi iloinen, että kamu tulit synttäreille *ruttaa*. *Miettii.. Ihan selkeästi Putkiksen vaikutusta*
Lähden nyt oikeasti tekemää puukuorman :). Palaillaan!
- Meriläinen
No nythän mä sen hokasin.
Tossa noi kaikki kirjat sulle joita en ole saanut menemään kenellekään.
(Pääsinhän niistä eroon, hih)
Mutta vettä vaan kiitos, tai kahvia, ihan tavallista se riittää mulle.
Muuten vaan ihmetyttää että teillä on hyvin asiallista keskustelua, kaiken skumpan ym. kanssa kun täällä ei ole tarvittu kirosanafiltteriä, mutta mun ketju oli saatu ihan sekaisin vaikka ei mitään iloliemiä ollut tarjolla. :))- Rattus sp.
Ole hyvä. Tässä oli tarjolla kahvia. Eiköhän tuonne perävaunuun mahdu muutama kirjakin *aloittaa kirjojen tutkiskelun*.
Täällä keskitytään haaveilemaan skumpasta ja pavlovasta. Aikaa ei riitä kiroilulle. Voimakkain sana taitaa olla krematorio. Voi olla, että nuo toiset ihailee saamaani Güntheriä. Onkohan siinä palautusoikeutta? Voisin vaihtaa toiseen versioon.
- lejanna
Saat multa virtuaalisesti kauan, kauan sitten kirpparilta ostetut 60-luvun pölkkykantakengät.
*eivät enää mahdu minulle*
Lidlin sinivesi on minun juomaani, kiitos!
Täällä ihanaa Pavlovaa.
http://www.youtube.com/watch?v=cdiMzGOFUrM
.- Rattus sp.
Kiitos! Olen otettu *, vaikka luulen taittavani jalkani näillä kengillä*. Kestää hetken, jompikumpi noista pojista saa kipaista Lidlissä. Sehän on tuossa parin korttelin päässä.
- Putkivalo
Onnea kovasti jälkikäteen!!
Ja koska skumppa jo varmaan on loppunut ja tukka kipeenä, niin tarjoan sulle kahvit :))
http://static.iltalehti.fi/hullumaailma/minikoira0904LR_hu.jpg - Rattus sp.
Teetä, kiitos! Kahvi on minulle myrkkyä. Tulen huonovointiseksi. Söpö koira.. Tämä oli kyllä paras lahja *tämä ei mene kiertoon.. mutisee.. hellästi nostaa pennun kupista*
Nyt olen siinä iässä, että voin tehdä elämälleni ihan mitä haluan :). Eli tämä yksilö aloittaa sikailun :)). Omalla tavallaan.. :))).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944