Käytän ensimmäistä kesää Lantusta iltaisin 16 ky. Nyt kuitenkin nämä muutama kuuma päivä on saanut huippaamaan. Voiko insuliini vaikuttaa kuumalla tehokkaammin.? Lisäksi otan metforem 500mg yhden aamulla ja kaksi illalla. Kertokaahan useammasta kesästä selvinneet. Aaamusokerit tasoittuneet 7,3 ei tarvitse mittailla kuin aamuisin.
kesäinen
3
56
Vastaukset
- nestevajausta?
No senhän saat selville, jos mittailisit tuon huippaamisen hetkellä. Vaikkei normaalisti tarvisikaan, niin jos jotain tuollaista epäilet, kannattaisi verensokerimittarilla tarkistaa tilanne, siksihän se mittari on.
Tosin mä epäilen, että sulla on nyt helteillä verenpaineet turhan matalalla tai sitten olet nauttinut nesteitä (muita kuin alkoa) liian vähän. Senkin saisit selville, jos sulla olisi verenpainemittari kotikäytössä- hikiantsu
kiitos vastauksesta. Mulla oli kyllä verenpainemittari, mutta koira oli sen löytänyt ja rikkonut. Paineen heittelyn olenkin unohtanut, kyllä tosiaan mustenee välillä ja heikottaa. Oon kyllä yrittäny juoda reilusti, vettä ja laimeeta mehua. Pelkkä veden juonti tökkii välillä. Niin se kai pitäs mittailla muulloinki varsinki jos huippaa, mutta hirvittää se tulos jos se onki korkeella ku petyn ja huolestun niin kauheesti .Olen yrittäny tosissaan hoitaa sokereita ja pelkään et ei saada kunnon lukuja eli hoidot loppuu. Olen kyllä tällä palstalla lukenut noita insuliinimääriä ja taitaa mulla vielä olla lääkitys aika pieni se 16 ky.Muutama vuosi sitten jouduin pyörryttämisen vuoksi sairaalaan ja ei sieltä muuta löytyny ku kuivuminen ja sok.ja kol. koholla. Kolme litraa sain nesteitä ja päänsärkyyn paratabsia ja kotii.Kesä oli silloinkin ja kuuma.Ruokavalio hoito lisäksi.
- 15v diabeetikkona
Moi. Neuvoisin ottamaan lasillisen reilusti merisuolallalla sekoitettua vettä, pahalta se voi maistua mut auttaa kun alkaa pyörryttää itsellä sama ongelma kesäisin. Pelkkä vesi ei imeydy. Kivennäisaineet kans plussaa mut ens hätään merisuola tai poytäsuolaa, pan suolan saa unohtaa. Mielummin kesä helteillä liikaa suolaa ja vettä kuin liian vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483