Ei sun tarvi olla mun kanssa yhteydessä jos / kun se kerran on noin vaikeeta ja
aina sä oot kun perseeseen ammuttu karhu. Aina vihanen ja kiukkunen. Kyllä sä
voit jatkaa tota ainaista leikkimistäs täällä mitä oot koko tän ajan pitänyt, ei siinä mitään mutta kai sen olis voinut sanoo että et halua olla mun kanssa yhtydessä.
Jatka kaikessa rauhassa. Ja tohon uskaltamiseen, olikohan se oikeesti ihan noin ?
Anna tietoo
8
329
Vastaukset
- se menee kuule
niin päin että sun ei tarvitse olla yhteydessä ihmiseen joka on kuin perseeseen ammuttu karhu...
- mietippä sitä
Ja minkähän takia mä oon ollut tuommonen? Itsestäskö et löydä siihen mitään syytä?
- Mä yritin suhun
oikeeta yhteyttä, tiedät sen mutta se ei kelvannu sulle. Sä et halunnut puhua, et tavata, et mitään. Se on kaikki mitä mä tiedän.
- No jos mikään
Mä yritin suhun kirjoitti:
oikeeta yhteyttä, tiedät sen mutta se ei kelvannu sulle. Sä et halunnut puhua, et tavata, et mitään. Se on kaikki mitä mä tiedän.
ei käy niin sitten on paras antaa olla. Ehkä toisella puolen ei ollut kiinnostusta tarpeeksi.
- mitä vielä tietää pi
Eipä tietenkään tarvitse. kunhan puran kiukkuani täällä teit minulle törkeän tempun ja vielä minut syyllistit . kuinkahan moni meistä hyväksyisi sen että kohdellaan kuin kapista koiraa tuskin monikaan . siis puran täällä kiukkuani eihän sinun näitä tarvitse lukea jos pahalta tuntuu .
- eipystyymmärtää
Mutta jätä jo oikeesti rauhaan, niinkun sanoin, sä teet tolla ainaisella jankuttamisella itses vaan naurettavaks. Ja vielä käännät kaiken niin että vika on vain ja ainoastaan minussa. Katsoppas kuule oikein ajan kanssa peiliin ja mieti miksi sinulla ei ole koskaan ollut seurustelusuhdetta, olet kuitenkin jo kolmekymppinen... Löytyykö syy? Sä et tule koskaan saamaan itsellesi naista jos kohtelet heitä niinkuin kohtelit minua. P.S. Älä jaa niitä "ohjeitasi" jos niitä ei kukaan sinulta varta vasten kysy, ne ei ole parhaimmasta päästä... Ja sä tiedät tän kaiken jo ennestään mutta jospa se nyt menisi sinne jakeluun kun kirjoitan sen myös tänne sinulle. Kahdella sanalla: anna olla.
- enpä tiedä
Kenelle? Olen kyllä seurustellut, eli eli.
Hitto näitä, miten sinua on kohdeltu?
Lääni?
Aloitus ei ole minulta jos niin luulit ja haluat siis jäädä rauhaan, niin rauhasi saat.
Jotain tuttua oli.
- ..
En oo leikkinyt, enkä oo koskaan perseelle ammuttu karhu:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036603
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875007Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1083258Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313128Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272308Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191676Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961301Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391262Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311166- 48944