Zombie

fefwefew

Nousin haudasta ja ravistelin mullat yltäni. Olin nälkäinen. Minun oli saatava heti lihaa!

Kävelin muina miehinä kappelin eteen. Siellä oli tyhjä ruumisauto. Vilkaisin ikkunasta sisään. Bingo! Avaimet olivat virtalukossa.

Ajoin ruumisauton lähimmän K-kaupan eteen ja suunnistin lihatiskille.

- Kilo sikanautaa ja sassiin! kähisin. Tiskin takana neitonen tuijotti minua silmät pyöreinä.

- Mikä mättää, etkö ole ennen nähnyt haudasta noussutta miestä, ärisin.

- IIK, hän kirkaisi ja pyörtyi.

Siirryin tiskin toiselle puolelle ja mätin suuni täyteen lihaa. Nam!

4

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zombie2

Hetken aikaa mässäiltyäni lihaa, sen maku alkoi kuvottaa ja aloin voimaan pahoin.
      Samassa tunsin kuinka vatsassa alkoi kiertää, kun lihamöykky alkoi vaikuttaa, eikä siinä auttanut muuta, kuin alkaa laattaamaan.
      Oksensin lihat lattialle ja hieman myös neidin päälle joka yhä makasi tiskin takana pökerryksissä.
      Lähdin pois kaupasta ja nappasin lähtiessäni mukaan pari porkkanaa, joita mutustelin ajaessani takaisin hautausmaalle.
      Ryömisin takaisin arkkuuni ja aloin nukkua ja nukuin seuraavat 1000 vuotta.

• efresfesfse

Nukkuessani K-kaupan lihatiskin neitonen virkosi ja pyyhki jauhelihat yltään.
      Tietämättään hän oli saanut zombie-tartunnan oksennuksestani.

- Minun on saatava heti lihaa, hän mutisi. Kyltymätön nälkä kurni hänenkin vatsassaan.

Syötyään kaikki lihatiskin lihat hän alkoi ahmia makkaroita.

• efefesesefs

Sitten neitonen riisui vaatteensa ja viuhahti hautausmaalle.

- Minun on herätettävä mestari, hän höpötti itsekseen.

Hän otti lapion ja kaivoi minut esiin. Kupillinen K-Kaupan vahvaa kahvia termoksesta herätti minut, ja olin jälleen täydessä terässä.

- Elämä on laiffii, karjaisin. - Lähdetään! Maailma on täynnä lihaa !

Ajoimme ruumisautolla kohti auringonlaskua, ja neitonen nojasi olkapäähäni.

Kaikki oli niin hyvin.

• dededede

Siitä alkoi yhteinen road moviemme. Kaikki oli nastaa! Huristelimme ruumisautolla ympäri Suomea ja mässäilimme raa'alla K-kaupan tarjous-sikanautajauhelihalla.

Me olimme eläviä kuolleita, ja nautimme kuolemanjälkeisestä elämästä.

Mikä parasta, kaikki mitä meille tapahtui oli täysin luonnollista, eikä tapahtumissa ollut mitään sairasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      154
      13525
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      74
      9804
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      99
      9172
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8149
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6783
    6. 150
      6195
    7. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      68
      4297
    8. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3415
    9. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      39
      2877
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      398
      1285
    Aihe