Olipas

-ok-

51

1016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

:)

• ap.

;)

• Nams*

Ne onkin mun suosikkeja! ;).

• ap.

Minäkin pidän niistä.. :)

• Nams*
        ap. kirjoitti:

Minäkin pidän niistä.. :)

Hyvä maku sulla,toivottavasti pidät myös jostain muusta ;P.

• ap.
        Nams* kirjoitti:

Hyvä maku sulla,toivottavasti pidät myös jostain muusta ;P.

Pidänhän mä aika monestakin muusta? Ööhm mistähän me keskustellaan? :D

• vyötärö

Auttaako ne kehittämään ampparivyötäröä :)

• ap.

bzzzzzzz maybe? Mihin ampparia tarvit, yhtä hemaiseva olet ilmankin.. :)

• joopa..
        ap. kirjoitti:

bzzzzzzz maybe? Mihin ampparia tarvit, yhtä hemaiseva olet ilmankin.. :)

:D No kiitos.. Hyvä se on täällä kehua, kun ei tarvi nähdä :D

• ap.
        joopa.. kirjoitti:

:D No kiitos.. Hyvä se on täällä kehua, kun ei tarvi nähdä :D

Varmasti aivan mahtava.. :) Minnes sitä voi tulla katsomaan, tulen mielelläni?

• noupsis
        ap. kirjoitti:

Varmasti aivan mahtava.. :) Minnes sitä voi tulla katsomaan, tulen mielelläni?

No kuulehan, sun täytyy löytää ihan itse se paikka, jossa oon ;) Sitten, jos löydät, niin tervetuloa vilkuilemaan :D

• ap.
        noupsis kirjoitti:

No kuulehan, sun täytyy löytää ihan itse se paikka, jossa oon ;) Sitten, jos löydät, niin tervetuloa vilkuilemaan :D

Jos olet vapaa, niin voin aloittaa mehiläisjahdin. Muuten kyllä saa jäädä. :)

• sivusta'
        ap. kirjoitti:

Tuo viimeinen kommenttisi selvensi monta asiaa.

Saa jäädä, todellakin nyt saa jäädä.

• amppariksi
        ap. kirjoitti:

Olen vapaa, mutta aloita mieluummin se ampiaisjahti ;D Noh, onneksi niitä onkin vähän joka paikassa, että löytyy kyllä helposti :)

• ap.
        amppariksi kirjoitti:

Olen vapaa, mutta aloita mieluummin se ampiaisjahti ;D Noh, onneksi niitä onkin vähän joka paikassa, että löytyy kyllä helposti :)

Ehkäpä amppari jahdin voisi aloittaakin, heti huomenna! Tänään on vähän muuta menoa.. :) Mukavaa viikonloppua!

• amppari kamppari
        ap. kirjoitti:

Ehkäpä amppari jahdin voisi aloittaakin, heti huomenna! Tänään on vähän muuta menoa.. :) Mukavaa viikonloppua!

Hyvä, kyllä se amppari vielä tulee kohille :D Hyvää viikonloppua sinnekin, minne lie! :)

• ap.
        amppari kamppari kirjoitti:

Hyvä, kyllä se amppari vielä tulee kohille :D Hyvää viikonloppua sinnekin, minne lie! :)

No heitäs joku vihje missä se ampparipesä sijaitsee? :D Löysin vanhan akvaariohaavin onkohan se riittävän iso pyydystämiseen? ;D

• ampparikala
        ap. kirjoitti:

No heitäs joku vihje missä se ampparipesä sijaitsee? :D Löysin vanhan akvaariohaavin onkohan se riittävän iso pyydystämiseen? ;D

Ampparipesä sijaitsee siellä, missä ampparit asuvat :) Siis amppareita meinasit haavilla pyydystää? No mitä sen jälkeen niille tekisit? Varoituksen sana, että ne saattaa olla aika pisteliäitä, mutta mitäpä sitä ei tekis suojellakseen itseä :)

• ap.
        ampparikala kirjoitti:

Ampparipesä sijaitsee siellä, missä ampparit asuvat :) Siis amppareita meinasit haavilla pyydystää? No mitä sen jälkeen niille tekisit? Varoituksen sana, että ne saattaa olla aika pisteliäitä, mutta mitäpä sitä ei tekis suojellakseen itseä :)

Pienet pistokset kuuluu asiaan! Vähän sama jos joutuu käymään hammaslääkärillä, otan ilman puudutusta koko käsittelyn, samalla saa pienen rangaistuksen kun hampien harjaus on unohtunut.. ;D

Niin ampparin meinaan pyydystää, kuningattaren.. :)

• kunkku ja kuningatar
        ap. kirjoitti:

Pienet pistokset kuuluu asiaan! Vähän sama jos joutuu käymään hammaslääkärillä, otan ilman puudutusta koko käsittelyn, samalla saa pienen rangaistuksen kun hampien harjaus on unohtunut.. ;D

Niin ampparin meinaan pyydystää, kuningattaren.. :)

Niin, voihan sitä olla allerginen sekä puudutteille että ampparinpistoillekin ;D Eihän sitä voi tietää, ennen kuin se pisto on tapahtunut eli se ei pelaa, joka pelkää :D Ai oikein kuningattaren... No siinä sulla onkin tekemistä ja monta vaaraa voitettavana, ennen kuin sen sieltä pesästä löydät.. :) Joskus tosin rohkeus palkitaan! Metsästysonnea! ;)

• ap.
        kunkku ja kuningatar kirjoitti:

Niin, voihan sitä olla allerginen sekä puudutteille että ampparinpistoillekin ;D Eihän sitä voi tietää, ennen kuin se pisto on tapahtunut eli se ei pelaa, joka pelkää :D Ai oikein kuningattaren... No siinä sulla onkin tekemistä ja monta vaaraa voitettavana, ennen kuin sen sieltä pesästä löydät.. :) Joskus tosin rohkeus palkitaan! Metsästysonnea! ;)

Tattis, sitä tarvitaan.. ;)

• 17+8

Ihan liian kuuma mulle!Tule viilentämään! :D

• ap.

Jeps tuulettaa palmunlehvällä* Auttaako? Omistatko pelipaitoja? Niitä kannattaa käyttää kesällä, ovat suunniteltu hikoilu huomioon ottaen, ne on viileitä. Mä ainakin käytän!

Toinen hyvä vinkki laittaa petivaatteet pakastimeen hetkeksi, ennen kuin menee goisimaan, viilentää muksasti.. :)

• 3+1
        ap. kirjoitti:

Jeps tuulettaa palmunlehvällä* Auttaako? Omistatko pelipaitoja? Niitä kannattaa käyttää kesällä, ovat suunniteltu hikoilu huomioon ottaen, ne on viileitä. Mä ainakin käytän!

Toinen hyvä vinkki laittaa petivaatteet pakastimeen hetkeksi, ennen kuin menee goisimaan, viilentää muksasti.. :)

NAISELLE PELIPAITA? :D

• ap.
        3+1 kirjoitti:

NAISELLE PELIPAITA? :D

Ainiin se ei välttämättä täytä naisten muotistandardeja! ;D Ellei se olisi sitten joku Pradan fashion pelipaita suoraan Milanosta. Noh voit sä ilman paitaakin kulkea, se vaan voi aiheuttaa kolareita, mäkin olen melkeen joskus ajanut kolarin kun katselin erästä naista joka käveli niin mukavan oloisesti.. :)

Nyt muuten ampparille pai.. :)

• pelinainen sivusta
        ap. kirjoitti:

On mulla vielä vanhoja pelipaitoja, mutta ne on kyllä huonosti hengittävää puuvillaa :D Käytän niitä joskus yöpaitana, niin varmaan niistä johtuu hurjat ja vauhdikkaat unet :)

• ap.
        pelinainen sivusta kirjoitti:

On mulla vielä vanhoja pelipaitoja, mutta ne on kyllä huonosti hengittävää puuvillaa :D Käytän niitä joskus yöpaitana, niin varmaan niistä johtuu hurjat ja vauhdikkaat unet :)

eikö pelinaiset pidä ihmisiä shakkinappuloina, toivottavasti et oo semmonen pelinainen? :) Juu vauhdikkaita unia varmasti saa myös pelipaidoista.

• enpäs tiedä tuota
        ap. kirjoitti:

eikö pelinaiset pidä ihmisiä shakkinappuloina, toivottavasti et oo semmonen pelinainen? :) Juu vauhdikkaita unia varmasti saa myös pelipaidoista.

Oon sama nainen kuin tuo ampparinainen :) Enpä osaa vastata tuohon kysymykseesi, pitäisi ensin ehkä ottaa etäisyyttä itseensä ja tutkia asiaa.. Toivottavasti ei kuitenkaan..

• pikkupikkupienissä
        ap. kirjoitti:

Ainiin se ei välttämättä täytä naisten muotistandardeja! ;D Ellei se olisi sitten joku Pradan fashion pelipaita suoraan Milanosta. Noh voit sä ilman paitaakin kulkea, se vaan voi aiheuttaa kolareita, mäkin olen melkeen joskus ajanut kolarin kun katselin erästä naista joka käveli niin mukavan oloisesti.. :)

Nyt muuten ampparille pai.. :)

Kuumalla helteellä taidat kolhia jatkuvasti, koska me naiset vilvoittelemme minihameissa, bikineissä....

• ap.
        pikkupikkupienissä kirjoitti:

Kuumalla helteellä taidat kolhia jatkuvasti, koska me naiset vilvoittelemme minihameissa, bikineissä....

En mä omista autoa enään, nykyään liikun julkisilla tai fillarilla, en mä kolhi, mulla on hyvä itsehillintä.. :)

• ap.
        enpäs tiedä tuota kirjoitti:

Oon sama nainen kuin tuo ampparinainen :) Enpä osaa vastata tuohon kysymykseesi, pitäisi ensin ehkä ottaa etäisyyttä itseensä ja tutkia asiaa.. Toivottavasti ei kuitenkaan..

Beewoman again! :) Noh noh, etkai sä semmonen ole.. ;)

• ihminen ei amppari
        ap. kirjoitti:

Beewoman again! :) Noh noh, etkai sä semmonen ole.. ;)

Ja kyllä taas välähtää niin, että hohhoi.. :) Joo, en oo bee oon ihan ihminen vaan.

• ap.

• ahaa.. ;)

• ap.
        ahaa.. ;) kirjoitti:

:D Ai tällaista tarkoitit... Eihän sitä koskaan tiedä.. ;)

Juu ei niin, pidätkö muuten hunajasta? :) Tuli vaan mieleen..

• hunajapurkilla
        ap. kirjoitti:

Juu ei niin, pidätkö muuten hunajasta? :) Tuli vaan mieleen..

Siitä puhe, mistä puute :) Siis hunaja on päässyt loppumaan kaapista, pitäisikin laittaa listalle :) Toki hunaja on hyvää..

• ap.
        hunajapurkilla kirjoitti:

Siitä puhe, mistä puute :) Siis hunaja on päässyt loppumaan kaapista, pitäisikin laittaa listalle :) Toki hunaja on hyvää..

Tosi hyvää kun teehen pistää vähäsen..Katselin Monte Criston Kreiviä, hyvä leffa tulee pätkissä teemalta.. :) Gérard Depardieu on aikas hyvä näyttelijä, iso nenäinen jäbä jos tiedät? :)

• :)))
        ap. kirjoitti:

Tosi hyvää kun teehen pistää vähäsen..Katselin Monte Criston Kreiviä, hyvä leffa tulee pätkissä teemalta.. :) Gérard Depardieu on aikas hyvä näyttelijä, iso nenäinen jäbä jos tiedät? :)

juu... :))

• ap.
        :))) kirjoitti:

juu... :))

Kaikilla ranskiksilla taitaa olla aika iso klyyvari? ;D

• ranskatar
        ap. kirjoitti:

Kaikilla ranskiksilla taitaa olla aika iso klyyvari? ;D

Sinäpä se tiedät... ;) Ootko itse ranskis :D

• ap.
        ranskatar kirjoitti:

Sinäpä se tiedät... ;) Ootko itse ranskis :D

En tietääkseni, ranskanleipä ja pastillit, on tosin hyviä.. :) Entäs itse?

• hr
        ap. kirjoitti:

En tietääkseni, ranskanleipä ja pastillit, on tosin hyviä.. :) Entäs itse?

Itse en pahemmin ranskanleivästä perusta.. hauskaa kesää sulle! :)

• ap.
        hr kirjoitti:

Itse en pahemmin ranskanleivästä perusta.. hauskaa kesää sulle! :)

Kiitos samoin.. ;)

• finlande et...
        ap. kirjoitti:

Kiitos samoin.. ;)

Tänk juu :)

• ap.
        finlande et... kirjoitti:

Tänk juu :)

No problemos..

• sii sii sii sii
        ap. kirjoitti:

No problemos..

Kielitaitoinen tunnut olevan ;D

• ap.

• ?...........?

• ap.
        ?...........? kirjoitti:

Ei Espanja vaan joku muu... ;)

Niin no onhan kieleni voimistunut mm. mehujäiden ansiosta.. ;)

• hehhehhehh
        ap. kirjoitti:

Niin no onhan kieleni voimistunut mm. mehujäiden ansiosta.. ;)

:D Niin, kyllä se ampparin nuoleminen kannattaa aina ;D

• ap.
        hehhehhehh kirjoitti:

:D Niin, kyllä se ampparin nuoleminen kannattaa aina ;D

Juu näin on.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2551
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe