Pettääkö mies?

erkpprn

Ajattelin kysellä äitien mielipiteitä ja ajatuksia.. kun mieheni tulee baarista, hänen takissaan on kiinni hiuksia. Itse olen lyhythiuksinen ja lapsi on vaalea. Hiukset ovat yleensä tummia ja todella pitkiä/hieman kiharaisia. Ei siis meidän perheen tyttöjen.

Viikonloppuna oltiin lapsen kanssa reissussa ja mies viihteellä, kaverinsa myös meillä yötä. Kävelin paljain jaloin kotona ja ihmettelin kun jalkapohjaani oli tarttunut tumma ja pitkä hius, eteisen vaalealta lattialta huomasin myös muutaman pitkän ja tumman hiuksen.

Joskus näitä saattaa löytyä jopa hupparin sisältä.. Ei minun vaatteissani ole edes tyttökavereitteni hiuksia baari-illan jälkeen, vaikka tanssitaan ja halataan ym. Voiko todella noin kantautua hiuksia kotiin asti? Lattialla? Tuntuu pahalta.

Mies hermostuu kun kysyn, että mitä nämä ovat. Ei vastaa suoraan kysymykseen, vaan sanoi että luuletko että täällä on touhuttu jotain, kaverin kans oltiin kahdestaan.

Ja olen seurannut asiaa jo jonkun aikaa.. Välillä mietin, että olen vainoharhainen, mutta.. Ei minun vaatteissani yleensä ole edes omia hiuksiani kiinni..

Viilaako hän minua linssiin vai mitä ihmettä?? :/

11

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööööööööööööööööööö

No joo eikähön tuo ole jo valitettavasti aika selvä juttu...

• ap.

No niin ajattelinkin. Olen ollut hyväuskoinen tai mies patologinen valehtelija. Huoh :/ Osaa väittää uskottavasti lehmänkin lentävän.

• öööööööööööööööööööö
        ap. kirjoitti:

No niin ajattelinkin. Olen ollut hyväuskoinen tai mies patologinen valehtelija. Huoh :/ Osaa väittää uskottavasti lehmänkin lentävän.

Nuo vieraat hiukset ja miehen hermostuminen varsinkin tekevät tapauksen aika selvän oloiseksi. Kukaan ei halua uskoa sellaista rakkaastaan ja uskoo sitten mieluummin niden "lehmienkin lentävän". Älä syyttele itseäsi mistään. Yritä saada keskusteluyhteys mieheen. Sitten voit tehdä omat päätöksesi suhteenne jatkosta. Tsemppiä ja toivone että saatte asianne kuntoon, tai niin kuntoon kuin mahdollista.

• ap.
        öööööööööööööööööööö kirjoitti:

Nuo vieraat hiukset ja miehen hermostuminen varsinkin tekevät tapauksen aika selvän oloiseksi. Kukaan ei halua uskoa sellaista rakkaastaan ja uskoo sitten mieluummin niden "lehmienkin lentävän". Älä syyttele itseäsi mistään. Yritä saada keskusteluyhteys mieheen. Sitten voit tehdä omat päätöksesi suhteenne jatkosta. Tsemppiä ja toivone että saatte asianne kuntoon, tai niin kuntoon kuin mahdollista.

Ei mies myönnä, on puhuttu pettämisestä aiemmin ja tietää sen loukkaavan niin, etten voi jatkaa. :/ On itsekin sanonut että pettämistä ei hyväksy.

Oli muutenkin outo, ennen ei reissuistaan ole puhunut, esim. mitä illan aikana tehty tai missä oltu. Nyt aloitti ennen kun ehdin edes kysyä oliko mukavaa. Kertoi saman tien, että siellä oltiin ja kertoi illan kulusta..
        Nyt alkoi naureskelemaan, että onhan niitä hiuksia joka paikassa ja tarttuu baarissa. Kaverinkin kämpässä imuri vain koristeena. jne.

Viimeksi oli jääkaappiin jäänyt siideri, jota mies ei kyllä ennen ole juonut.. Sanoi maistaneensa jotain uutta lonkeroa ja kun kysyin, että mikä tää siideri on niin sanoi äkkiä, että ai niin, se on muuten hyvää, vaihtelua tavallisen tilalle.

Seksiä ei ole halunnut aikoihin, itse saa aina tehdä aloitteen, viimeisen vuoden aikana harrastettu seksiä kerran 3-4 viikossa. Ja sekin vain minun aloitteesta.
        Ennen krapulassakin mies oli aina kiinni ja muutenkin halusi seksiä paljon enemmän ja se oli monipuolisempaa.

:/ Patti tilanne..

• kenpä tietäis..

Mistä sen varmaksi tietää mutta kovin vainoharhaiselta kuulostat. Kyllä meilläkin löytyy pitkiä vaaleita hiuksia joskus petivaatteista vaikka itse olen tumma. En ole edes parisuhteessa joten ihmettelen mistä nuo hiukset tulevat mutta kyllä niitä tarttuu mistä vain..

En nyt ymmärrä tuota siideri-asiaa? Itse juon siideriä ja joskus ostan vaihtelun vuoksi vaikkapa lonkeroa.

• petettynd

Laita joku seuraamaan miestäsi joskus, silleen saat selville totuuden .

• ap.

Hei!

Oli pakko tulla tänne ilmoittamaan, että ei, en ole vainoharhainen. Kaikki tuli ilmi, mies pettää! Ja kuulin tämän vielä tältä hänen hoidoltaan.

Helpottavaa tietää, etten ole hullu ja vainoharhainen. Olisi pitänyt luottaa omaan vaistooni.

• l,mkjinh

Voi, tsemppiä sinulle! Ikävä kuulla :( Miten asia selvisi? Tuliko tämä nainen omatoimisesti kertomaan? Ymmärrän tuskaasi, kauheinta varmasti mitä voisi kvitella, ja kun kyse ei ollut mistään kännihairahduksesta vaan ilmeisesti ihan kunnon suhteesta. Voimia!!

• joku vaan

Jätä heti sillä pettäjä pettää yleensä uudestaan, vaikka kuinka vannoisi ettei petä. Olisi kurja elää kokajan miettien pettääkö vai ei. Omasta elämästääkin pitää voida nauttia, eikä olla loukattavana.

• ap.

Kyllä näin onkin, mies saa mennä menojaan. Tuli paljon valheita ilmi ja olen todella loukkaantunut. Anteeksi voin joskus antaa, mutta en voi unohtaa enkä elää asian kanssa, eikä minun mielestäni sitä voi minulta vaatiakaan.

Tuntuu pahalta, mutta eiköhän se ajan kanssa tästä..

• no voih...

:( ompas ikävä tilanne... vielä lapsikin teillä! tuut silti varmasti pärjään ilman moista petturia! voimia ja tsemppiä, isoja muutoksia edessä, mutta onneksi asioilla on tapana kääntyä parhain päin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6448
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      83
      4933
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      105
      3191
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3032
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2235
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1616
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1211
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1192
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1106
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      884
    Aihe