Miten se oli...

Anoppi on pahin

Mä en kyllä tiedä miten tässä käy.

Unohtaakohan se koskaan meitä. Kyllä me ollaan ihania.

76

997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15

      Täytyy olla huono yhteenlaskutaito jos ei tajua parisuhteen ideaa, mutta silti se on laitellut viestejä tänne.

      Kenelläköhän meistä on hänen mielestä parhaat sääret.

      • Anonyymi

        Ainaenki sinulla. makea sääri, toivoo karvakittunen uhooja.
        OOn niin törkeän krvaset naisen sääret kokenu.
        Enkä halua ennää.
        Tallinnan laytalla.'


    • Vippe XL

      Kyllä minä voin tarjoutua tarkistamaan. Kyllä fruittaripojalle aina kaksinaista mahtuu molemmille puolille.

      • Anonyymi

        Enpä kehottasi.


    • Appelsiinikeksi olin

      Kaikki on jotenkin säälittävää. Laitan vaikka pääni pantiksi että jollakin ei ole puhtaat jauhot pussissa. Matkaan sitten vaikka Intiaan raatoni kanssa jos oon väärässä.

    • onko koskaan ollut

      Ittelläs kyllä ei taida olla, kun tuollasia epäilet.

    • Unelmavävykö

      Tämä on nyt rikosasia. Kaikki asiat on.

      Valkoisena hohtavat pupillit väittää mulle niin. Ne on mun kaverin. Tunnen ne jopa sillon kun kirjotan kuulustelupöytäkirjaa.

      Ostan vielä jostakin Taunuksen ja laitan elämämän risaseks.

    • oon tietokirja

      Ollaankohan me kaikki hänen mielestään joitain eläimiä. Minä ainakin olen joka soluani myöten ihminen.

      Minusta se on positiivinen asia ihmisessä jos ei unohda. Eri asia on jos on huono muisti.

    • Pöllöwaari

      Raakoja paljastuksia...

      Minun on pian tarjottava pian auttava käteni. Sille ei ole ollut todellista käyttöä muutamiin vuosikymmeniin, mutta ehkä sitten taivaassa.

    • M&J

      Me ollaan kaappihomoja joten meille ei taida herua. Ruvettiin viettää enemmän aikaa yhdessä silloin kun herättiin seksuaalisesti. Kovinkaan moni ei ole osannut epäillä mitään kun ei olla tehty mitään kovinkaan sairasta sillon kun on ollut muita läsnä. Kaappihomous tarkottaa sitä että sellaista ei ole julkistettu missään mediassa. Kaapissa elo voi jatkua jos kummankin emä on tarpeeksi säyseä kertomuksellemme, mutta ei haittaa jos toinen niistä ei tiedä. Miespuolisille vanhemmille ei kerrota jos ne eivät ole kertoneet että ei oo mitään homoja vastaan. Mutta jos kavereille kertoo niin se on pienimuotoinen arvovaltatappio.

      Jos ei sitten muuta niin on meillä ainakin yhteinen elokuva.

      http://www.youtube.com/watch?v=olm7xC-gBMY

    • Kaveri vaan

      On minullakin syytä vähän katsoa itseäni peiliin. Mutta se ei kuitenkaan tarkoita sitä...etteiko asiat olisi niin.

      Entistä kaveriani yleensä tavallaan vähättelin ja katselin itseäni sormien läpi, joten purin sitten osan vitutuksesta häneen. Minun olisi pitänyt tukea häntä muutamissa asioissa. Mutta ystävä hädässä tunnetaan :) Sen olisi sitäpaitsi pyytää apua, mutta kun oli niiin omavarainen ettei vähääkään kiinnostanut mikään.

      Sormienläpi katselu on yleistä nuijapää altaassa. Siis vankilassa. Eikun..koulussa :)

    • alikersantti olmi

      Kyllä J on ihan puhdasverinen, joten kannattaisi olla yrittämättä turhaan mustamaalata häntä...

      Kyllä se on niin että sillon kun ilmakiväärillä yrittää ampua supikoiraa perseeseen, niin ei sillon kysellä paljoa kuutiolta miten "se" oikeaoppisesti tehdään. Ihmetouhua jos vielä parin päivän jälkeen tulee joku kuha kähisemään että mitä sä taas olet mennyt tekemään...

    • Äitini on anoppini

      Jos joku kysyy jotain paritusrenkaasta niin sen voi löytää yhen autotallin nurkasta, jonka sijaintia en tiedä koska en ole organisaatiossamme ylimpänä.

      Me voidaan tehdä sulle tiettyjen sääntöjen sisäpuolella ihan mitä tahansa, joten älä avaudu enempää.

    • Mussuttaja sekä...

      Me vain tahdotaan että jeesus antaa meille kaikki syntimme anteeksi , ja siinä menee kauvan kun meitä on niin paljon. Häntä ei varmaan edes kiinnosta olemassa olomme.

    • Kaiken takana

      Asia on sillä tavalla että tiettyjä asioita ei voi unohtaa kun ne ovat menneet tarpeeksi pitkälle. Sitä ei muutama kyynel jälkeen päin poista. Teidän toimintanne on ollut tarkoituksellista.

      Eräs puhelinnumero ei sitten edelleenkään ole "se" minkä kautta kaikki järjestyy.

    • Ylihörhö

      Teidän ei mielestäni tarvitse olla erillään toisistanne. Te olette sotkeneet mailmaa, ja sitä kautta tavoitelleet jotain. Häneen opastajanaan puutun tähän epäkohtaan.

      Hänelle on tarjolla hyvä nainen. Heidän on katkaistava riippuvuudelta siivet. Jos he ovat riippuvaisia toistensa hyvyydestä, niin he saattavat järkkyttyä kun se ei täyty ja sitten löytyy ristiriita.

      Tämä ei varmasti aukea kovinkaan monelle, tämä on korkeaa viisautta.

    • Ne on ihan tyhmiä

      Ylihörhön viisaus on alkuperältään sinun viisauttasi, mutta olet antanut sille kuvan. Pyydä se takaisin. Muut hyökkäävät sitä puutetta kohtaan sinussa. Sitten voit olla kokonainen.

    • Yoda on olemassa!

      Kun uuden oven avaat, minut sieltä löydät. Voit oppia minulta monia asioita. Kuten...kuinka puolustautua sinua kohti lentäviltä ampiaisilta. Anna luonnon virrata lävitsesi. Minulla on vielä paljon muuta viisautta...tutustu siihen ja vasta sitten...

    • Fetamies

      Eiköhän ole aika katsoa pitääkö se teoria kukista ja mehiläisistä paikkaansa.

      Kuinkahan monta ovea sulla sitten on vielä jälellä? Kuinka monta satuhahmoa löydät? Minä en ainakaan jaksaisi. Tai ehkä sittenkin, mutta ehkä ne ei ole samoja kuin sulla. Yllättyisitkö jos ne minun onkin naisia tai muita eliöitä? Ydoan viisautta on vaikea ymmärtää jos ihan umpimähkään lähtee asiaa sorvaamaan.

    • Ehe ehe

      ja niin korkealentoistakin...

    • Art of War
    • Kysymys...

      Tykkäätkö sä enemmän turrukasta, pehkosta, tukosta, vai pesästä?

    • "Se"

      Totuus on tämä. Se oli Jumalan teko.

      http://www.youtube.com/watch?v=8oVV0CWpTcs

      Viha on syntiä, joten jos olet minulle vihainen niin sitten sinulla ei ole mitään vaikutusta minuun. Meidän täytyy olla Yhtä. Se on "se"...

    • Et ehkä pidä tästä

      Entä jos olen vihainen sulle ilman että olen ehdollistunut tekemään silloin jotain? Joskus on mukava olla vihainen vaikka uskovaisille. He luulevat pullottaneensa Jeesuksen, ja hänen kautta sitten yrittävät päästä jonnekkin. Ettekö tajua että hän saattaisi kärsiä siitä. Kärsimyksen kestää jos se ei tunne sitä mailmanlopuksi.

      Viha saa asioita tapahtumaan. En tiedä missä me oltaisiin ilman sitä. Jos olisin arkkitehti niin...jos en vihaisi tietyllä tavalla jotain rakennelmaa niin ei varmaan olisi niin paljoa tarve tehdä siitä parempaa. On tietysti olemassa sellainen juttu jos haluaa tehdä sen muiden iloksi.

      • En, paitsi

        toisaalta olet oikeassa. Onhan viha tunne ja oikeutettukin joskus, ei silti tarvitse toimia sen johdosta negatiivisesti. Itseasiassa tunnen paljon ympäröiviä tunteita ja se on välillä häiritsevää.... ehkä siksi olen valinnut joutua ympäristöön, missä niitä on liian vähän. ;) Se ei ole kuitenkaan kovin mieltä ylentävää. Tosin tunteitakin voi tulkita väärin, ihan niinkuin ajatuksiakin. Höpöhöpö taas...


    • Jumala on kuin leipä

      Tiedätkö sinä miksi se tehtiin 8)

    • Totuuden torvi

      Mulla on sellanen teoria että amerikkalaiset on tyhmiä. Tavallaan tyhmäkin pystyy kaavailemaan ydinpommin ja tekemään laskelmia, mutta tyhmä kuin tyhmä.

      Kaikki on niinkuin kylmää sotaa. Ainakin mun mielestä.

    • Näin tällä kertaa

      Mun puolesta voitte syödä sen leipänne keskenänne. Ostan kaupasta pullapitkon ja syön sen itse. Se on hienoa. Jos jaksaisi edes mennä kauppaan. Mutta jos menee jonnekkin kylään niin voi saada palasen ja toisen kun ne tykkää minusta.

      Neukut oli alkeellisia. Ne uhkasivat Eurooppaa. Mutta sitten kaikki loppui. Saksa yyhdistyi ja kaikilla oli hyvä olla. Venäjästä tuli näennäisesti demokratia, nähtiin Bill Clintonin seksikandaali ja monta muuta asiaa. Sitten terroristi lenti amerikkalaisten torneihin. Se tehtiin koska heidän uskovaisuus ärsytti hihhuleita.

      Minä tykkään Euroopasta. Ja amerikkalainen aksentti on rasittava.

    • päläpäläpälä.....

      läpäläpäläpä....

      älä jaksa enää, oot niin ollakses...

    • Sen takia kun olen
    • Anoppi vaan

      on ihana!

    • "Leonardo"

      Sulla ei ole tarpeeksi asennetta. Ota se asenne että tässä olen minä ja muut on jossakin toisaalla. Sitten antaa vaan kaiken hyvän tulla elämään.

      Baalilta kannattaa rukoilla apua jos on vaikeaa lasten kanssa. Tulee ihan erään kaupan entinen myyntipäällikkö siitä mieleen.

    • Teoria 1

      Vanhojen jumalten hylkäämisessä oli se idea että Konstantinus tahtoi keisaria rukoiltavan jumalana, mikä tarkoittaa sitä, että kun rukoilee kristinuskon jumalaa niin se on Konstantinus I. "Se" on silmänkääntötemppu. Kuinkahan moni tämän on tajunnut minun lisäksi.

      Englannin kielisestä wikipediasta löytää paljon jumalia. Kun kuvittelee tunteet "antautuminen, ymmärrys, sekä tilaus" niin sillä saa voimaa ja löytää aivan uuden suhteen luontoon.

      • Teoria X

        On niin monr teoriaa kuin on filosofiakin, perille löytää seuraamalla merkkejä ja katsomalla peiliin.


    • ap.

      Eli tämä Konstantinus ystävämme olikin sitten hieman yliarvostettu?

      Ehkä olisi passiivisen vallankumouksen aika. Sen merkit ovat olleet ilmassa.

    • Uusi aika

      Minä en ainakaan halua olla kaikkien kaveri sillä tavalla. Rasittavaa kun kadulla vastaan tulevat pennut yrittää hakea huomiota minulta. Möö!!! Ne ei edes tajua että mulla on yhtä suuri oikeus nauttia lekkikentän luonnosta kuin heillä...

      Mutta sivilisaation kulta-aika maistuisi minulle. Sellainen jonka aurinko ei laske.

      Jos ootte miettineet millainen katolilaisten Jumala on niin tässä on sen kuva. Ei sillä valkoista partaa ole.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Head_Constantine_Musei_Capitolini_MC1072.jpg

    • Peloissaan
    • Epäilen...

      Minä en onneksi ole sellainen :)

      Vaivaako sinua se että anoppia ei voi rangaista? Eihän sinulla vielä edes ole sellaista kun tänne kirjoitat.

    • Käteni on pitkä

      Ymmärsinkö minä Nyt oikein?...

    • Mahtava kokemus :)
    • Näin oli
    • Yhen kuva
    • Vähän pettynyt

      Onko toi sun mielestä mun näkönen?

    • Muistatko minut

      Olisi aika toimia. Tämä menee liian pitkälle, myös täällä palstoilla. Se on erikoista miten muutama ihminen saa pidettyä monta ihmistä otteessaan. Minuun sillä eräällä ihmisiin vaikuttavalla asialla ei ole niinkään vaikutusta ja se on ihan helppo voittaa kun tietää miten.

      Onhan tässä tietysti eräänlainen riita olemassa pimennossa, mutta siihen keksin tänään ratkaisun ettei se haittaa minua. Ihmiset ovat luovuudeltaan erilaisia kuten tuosta kuvastakin voi huomata, joten vähän ymmärrystä peliin mukaan. Jos jotakin ei kiinnosta olla mukana niin voi laittaa kortit pöytään, tai toisinpäin. Ei tarkoita sitä ettenkö minäkin haluaisi välillä taukoja pitää.

      Negatiiviset tunteet ovat silti osa jokaisen elämää joissain kohdin. Seuraavaan vuoteen en halua odottaa. Siitä pidän kiinni että jotain tapahtuu. Minä tykkään siitä kun voi tavata jonkun toisten ihmisten seläntakana, mutta ei tarkoita että se olisi jotenkin seksuaalista. On tavallaan liioiteltu muiden ihmisten osuutta siihen mitä meidän kahden välillä tapahtuu. En edes tiedä missä he asuvat :)

      Kouluun en taida enää mennä kun osaan mielestäni tarvittavan, mutta kaikkea ei kuitenkaan tarvitse tietää, kun muillekkin voi vähän siimaa antaa. Oppiminen on esimerkiksi matematiikan osalta mielestäni turhaa kun jotkut kreikkalaiset keksivät kilpaa erilaisia kaavoja miten erilaisia asioita mitataan. Tietysti se on ongelmanratkaisu taitoa. Kun on tavallaan aito ja originaali niin silloin ei kukaan mahda mitään. Se on tavoitteeni tällä hetkellä.

      • Luovuutta se on

        se ongelmanratkaisutaito ja aito on aina aito, sen erottaa. Arvostan itse suuresti aitoutta. Vähän mystinen viesti muuten, mutta kannatan ajatusta. :)


    • Musta demoni

      17.6.2011 23:17

      Hänen egonsa saa ruokaa sellaisesta kun hän tietää jotain enemmän kuin muut ja silloin hän tuntee olevansa yläpuolella. Se on totta että hän on hyvä voittaja ja häviäjä silloin kun kaikki noudattavat sääntöjä, mutta se tieto saattaa nousta päähän. Hän ei pidä kusettajista. Hän jopa saattaa myöntää sen jos hänellä ei aina ole puhtaat paperit jossain asiassa. Strategisesti tärkeistä tiedoista hän ei luovu, mutta jos osaa lukea toista ihmistä niin silloin ehkä...

      Minua pelottaa sellainen miten hän kohtelee kusettajia. Hän tulee toimeen sellaisten ihmisten kanssa joille ei ole antanut anteeksi, mutta entä 5 tai 10 vuoden päästä. Jos hän silloin keksii jotain Hauuskaa niin minä en kestä sitä kun se tulee niin yllättävästi esille. Ei salakavaluutta vaan olosuhteisiin reagoimista. Minusta tuntuu että hän on arvioinut sään hieman liian pitkälle ajalle, mutta minä luotan ennustajien rautaisuuteen.

    • Hyökkäys

      "Luovuutta se on18.6.2011 10:25

      se ongelmanratkaisutaito ja aito on aina aito, sen erottaa. Arvostan itse suuresti aitoutta. Vähän mystinen viesti muuten, mutta kannatan ajatusta. :) "

      Sinä taidat olla jotenkin mystinen...

      Jos kävisin ennustajan luona niin se varmaan tuhoaisi elämäni joten parempi kuin kieltäytyisin sellaisesta. Tykkään etsiä ratkaisut yllättävältä pohjalta, eikä siten että kaikki järjestyy täydellisesti 10 vuoden päästä kunhan VAAN jaksaa odottaa sinne asti. Oikeastaan jos olisi sellainen tyttöystävä joka osaa ennustaa ihan täydellisesti, mutta rakkaudella niin sitten saisi vähän varmuutta elämään.

      Kritiikkini koskee sitä että ollaan tavallaan tuhlattu aikaa. Minä tuhlasin aikaa vuoden eräässä aiheessa, mutta ehkä en ollut valmis.

      Haluaisin mennä erään henkilön kanssa vain pururadalle kävelemään, auttaa häntä jos vain voin, ja kysellä toisinaan hänen kuulumisia tietokoneella olessa. Kaikki muu tulee sitten kun tämä kaikki on selvitetty. Se mikä voidaan ennustaa muuttuu koko ajan jos toimii. Ennustajat ei tavallaan toimi ikinä, joten heidän elämänsä ennusmerkit eivät tavallaan muutu. En tykkää sellaisesta mitä sen jälkeen tapahtuu kun jokin ennustus tulee toteen...kaikenlaiset hihhulit julistaa että se on IHME tai jotain vastaavaa. Jokin höynä Algamis on kaikkein pahin...se joka seikkailee Pasilassa.

      Tässä on käynyt niin että minä olen ollut tavallaan yksin asiani kanssa ja luulisin että teillä on ollut liian monta näköalaa tähän yksinkertaiseen aiheeseen, joten olette sitten päättäneet olla tekemättä mitään positiivistä, vaan päättäneet toisinaan kokeilumielessä heitellä leipiä järveen. Eikai teillä sitten vielä ole eräänlainen "lehdistö" joka tavallaan on sotkenut tätä asiaa. Se tavallaan sulkee silmänsä ja kyselee että miltä nyt tuntuu johon on olemassa jo vastaus tai arvuutellaan että mitenköhän tässä käy. Jos näkisin tuon kuvassa olevan naisen, niin en suuntaisi häneen mitään arvuuttelevia katseita koska tiedän jo ennestään minkä näköinen hän on :) Oman naisen kohdalla se on sitten eri asia, kun on hyvä välillä unohtaa.

      Olen vain yrittänyt välttää sitä ettei kukaan saa vettä myllyynsä. Tulen jatkossakin pitäytymään tässä toiminta-tavassa. Ihminen on sillä tavalla suunniteltu huonosti että tuntoaisti pitäisi välillä saada kytkettyä pos päältä :D

      Sitten voisi vähän riskeerata...minussa on sellainen vika että arvuuttelen että kuinka paljon mikäkin asia sattuu. "Se" on "se." Mitä se sitten tarkoittaakaan. Toisaalta olen kuitenkin jollain tavoin kovaluinen.

      • Leipiä jokeen

        me ollaan yksinkertaisia ja kävellään mielellään pururadalla, silloin ei ne päästä putoavat erotu niin selvästi. Sun käsiala on vaikeasti luettavaa ja toiminta-ajatus sanonko mistä, mutta tunnut mukavan sekavalta. Se on huono asia selvittelyn kannalta ja siinä tuhlaantuu kovasti paljon aikaa, enkä kuseta nyt. Siinä tuhlaantuu ehkä myös hyviä tulevaisuuksia ja entäs sitten, jos jääkin vaan luu käteen.
        Njaa... opettele lisää sitä tunteen kytkemistä pois päältä...


    • Filosofiaa

      Oho O) Justiin tajusin että sen voi tavallaan kääntää pois päältä. Mutta kun kehossa on edelleen olemassa strategisesti tärkeitä kohtia. En sentään hain hampaisiin menisi mistään hinnasta.

      Oletteko miettineet miltä silmään lentävä tikka tuntuu? Minä mietin edelleen.

    • Suostukaa

      "I want my carpet back!" - House

    • Cokis Ana-conda

      You can`t always get what you want...

    • Uhkaus

      Ei mun mielestä ole mikään pakko laittaa turpaa kiinni, mutta sulle saattaa joskus tulla seurauksia.

    • Karuja näkymiä

      Cokis on mun soturinimi ja Ana-conda on mun kaverin nimi.

    • Rat-kaisu
    • Nimimerkki19.6

      Tuo olikin tuollainen hidalgon ja matadorin välinen pyöritelmä.

      Olisinkohan minä sitten tavallaan liian eksoottinen sinulle. No...jos tykkää asua eksoottisessa paikassa niin kuolema on sitten sellainen. Jos tykkää asua täällä niin kuolee omaan lätäkköön.

    • Minä olen matadori
    • Miten se oli

      Minä en kai sitten enää voi muuta kuin mennä amerikkaan, antaa ruumiini lääketieteen kehityksen käyttöön ja herään joskus 20 vuoden jälkeen pää ihan sekaisin ja järkytyn mitä kaikkea pahaa on tapahtunut.

      "Patjasi alla oli herne. Se piti poistaa."
      Mitä...
      "Sinulla oli cancer..."
      Horoskooppini on kalat...
      "?"

      Sitten joku suuri psykologi tulee katsomaan sinua ja tulet siitä jotenkin surulliseksi. Teet häneen vaikutuksen ulkomaan kielitaidoillasi, ja kerrot olevasi hidalgo. Keskustelun aiheenne vaihtuu vihanneksiin, mutta kerrot olevasi mieluummin makkara. Hän kuitenkin kertoo pitävänsä enemmän turkiksista. Alat kyseenalaistamaan että eikö intialaisen sademetsän halki virtaavan joen läpi menevä kanootti olisi parempi. Sen pituinen se :)

    • Nyt tajusin

      Sinusta tulikin aina jotenkin mieleen vihannes.

    • Iso kusipää

      Oli hidalgo jo lapsena...mikään ei kelpaa. Ja ruuan sekaan laitettavasta tapaskosta ei sitten edelleenkään keskustella. Sitten tulee sanktioita. Pihaamme tuomasi riippumaton menin myymään kun se ei sovi sinne. Tuossa on RAHAT.

      Mistään ameriikasta tai vastaavasta ei ikinä keskustella. Ethän sinä edes pitänyt siitä eilen. Todellinen kotimme on edelleen kurkunleikkaajien saarella. Siellä olen syntyvä ja sinne kuoleva.

      On se kumma kun omaa adoptiopoikaa vastaan tarvitsee toisinaan henkivartioita.

    • Kuka on tätä mieltä

      Vuoden 1642 käännös

      Kymmenen käskyäJA Jumala puhui caicki nämät sanat/ sanoden:

      1.Minä olen Herra sinun Jumalasi/ joka sinun Egyptin maalta orjuuden huoneesta ulos vienyt on. Ei sinun pidä muita Jumalia pitämään minun edesäni. Ei sinun pidä yhtäkään kuvaa/ eikä jonkun muotoa sinulle tekemään/ taikka niiden muotoista kuvia ylhällä taivaassa ovat/ eli niiden muotoista jotka alhaalla ovat maan päällä/ eikä niiden muotoista jotka vesisä maan alla owvt. Ei sinun pidä kumartamaan niitä/ eikä myös palveleman heitä: Sillä minä HERRA sinun Jumalas/ olen kiiwas Jumala/ joka rankaisen Isäin pahat teot lasten päälle/ kolmanteen ja neljänteen polveen/ jotka minua vihaavat. Ja teen laupiuden monelle tuhannelle/ jotka minua rakastavat/ ja pitävät minun käskyni.
      2.Ei sinun pidä turhan lausuman sinun Herrasi Jumalasi nimeä sillä ei Herra pidä sitä rangaisemasta/ joka hänen nimensä turhaan lausuu.
      3.Muista Sabatin päivä/ pyhittää. Kuusi päivää pitää sinun työtä tekemän/ ja kaikki asiasi tekemään. Mutta seitsementenä päiwänä on Herran sinun Jumalas/ Sabatti: Silloin ei sinun pidä työtä tekemän/ eikä sinun poikasi/ eikä sinun tyttäresi/ eikä sinun palweliasi/ eikä sinun piikasi/ eikä sinun juhtasi/ eikä sinun muukalaisesi/ joka sinun portaissasi on. Sillä kuutena päivänä on Herra taivaan/ maan ja meren tehnyt/ ja caikki mitä niisä ovat/ ja lepäisi seitdemäntenä päiwänä. Sentähden siunasi Herra Sabatin päivän ja pyhitti sen.
      4.Sinun pitä kunnioittaman Isääsi ja äitiäsi: ettäs kauwan eläisit maan päällä/ jonka Herra sinun Jumalas antoi sinulle.
      5.Ei sinun pidä tappaman.
      6.Ei sinun pidä huorin tekemän.
      7.Ei sinun pidä varastaman.
      8.Ei sinun pidä wäärä todistusta sanoman sinun lähimmäistäsi vastaan.
      9.Ei sinun pidä pyytämän sinun lähimmäisesi huonetta.
      10.Ei sinun pidä himoitseman sinun lähimmäisesi emäntää/ eikä hänen palveliatanss/ eikä piikaansa/ eikä hänen härkänsa/ eikä hänen Aasiansa/ eikä mitäan mikä sinun lähimmäisesi on.

      • Vastaus kaikkeen

        Minusta sinä olet kääntänyt selkäsi seksuaalisuutesi asettamille tehtävillesi. Siis mikä on roolisi muiden ihmisten joukossa. Niiden asioiden ei tarvitse muuttua mitä tykkäät tehdä, mutta muiden ihmisten olemassa ololla on kuitenkin tietty vaikutus.


      • Suoraan sanoen
        Vastaus kaikkeen kirjoitti:

        Minusta sinä olet kääntänyt selkäsi seksuaalisuutesi asettamille tehtävillesi. Siis mikä on roolisi muiden ihmisten joukossa. Niiden asioiden ei tarvitse muuttua mitä tykkäät tehdä, mutta muiden ihmisten olemassa ololla on kuitenkin tietty vaikutus.

        Sanompahan vaan että eräs ihminen on oikea helvetti. Minusta tuntuu että hän on antanut ehdon jonka kautta ei tavallaan synny mitään onnea. Teen tässä nyt selväksi että MINÄ en ainakaan ole hänen perseenpyyhkijänsä. Joten...hänellä ei ole mitään vaikutusta siihen mikä liittyy minuun. Niin sen ainakin pitäisi olla.


      • Väinämö Suomesta
        Suoraan sanoen kirjoitti:

        Sanompahan vaan että eräs ihminen on oikea helvetti. Minusta tuntuu että hän on antanut ehdon jonka kautta ei tavallaan synny mitään onnea. Teen tässä nyt selväksi että MINÄ en ainakaan ole hänen perseenpyyhkijänsä. Joten...hänellä ei ole mitään vaikutusta siihen mikä liittyy minuun. Niin sen ainakin pitäisi olla.

        Ainakin tässä asiassa ollaan samoilla linjoilla.


    • Niinkö se menee

      Väinämöinen vastaan Louhi :D

      Milloin on viimeinen erä?

    • Ei tarvitse

      Sitä ei tarvita. Ei olla tavallaan koskaan oltu kovinkaan läheiset tai erillään, me vain katsotaan asioita eri tavalla.

      Se on "se" eräs toinen jonka kanssa tämä selvitetään. Luulen että hänen kannattaisi hieman rohkaista itseään, kun hän on hieman kiven alla, ja sammalta on hänen päälakensa päällä. joten häntä ei oikein tunnista. Minä olen myös hänelle "se." Jos hän tekee jotain ymmärrettävää niin minä teen loput eikä siinä tapahdu mitään pahaa.

    • 10 pistettä minulle

      Sellainen synti puuttuu luettelosta että älä omista Ääntä. Jumala syntyi äänestä. Tietysti saattaa sisältyä joihinkin noista. Maan päällä tehdyt asiat ei tavallaan ole syntejä vaan rikkeitä, loukkauksia ynm. Synti on eri asioiden alkulähde. Synti ei liity toisiin ihmisiin mitenkään eikä sitä tule tuomita. Syntiä ei ole ja on. Synti kuiskii korvaan. Silloin jakautuu kahtia.

      Valo yhdistää meidät ja ääni erottaa.

      "Heillä kaikilla oli omat äänet" - Puuparta

    • ********************

      http://www.google.fi/search?tbm=isch&hl=fi&source=hp&biw=1209&bih=521&q=Sairaiden parannus&gbv=2&oq=Sairaiden parannus&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=1232l4462l0l18l18l0l12l0l0l266l1218l0.3.3l6

      http://www.google.fi/search?tbm=isch&hl=fi&source=hp&biw=1209&bih=521&q=Ämmä&gbv=2&oq=Ämmä&aq=f&aqi=g8&aql=&gs_sm=e&gs_upl=2402l5163l0l7l7l3l1l1l0l281l687l2-3l3

      http://www.google.fi/search?tbm=isch&hl=fi&source=hp&biw=1209&bih=521&q=Eunukki&gbv=2&oq=Eunukki&aq=f&aqi=g1&aql=&gs_sm=e&gs_upl=1279l3042l0l7l7l0l3l3l0l281l734l1.1.2l4

      http://www.google.fi/search?tbm=isch&hl=fi&source=hp&biw=1209&bih=521&q=Ihmisten kohtalo&gbv=2&oq=Ihmisten kohtalo&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=9204l14742l0l20l19l4l10l14l0l281l999l0.2.3l5

      http://www.google.fi/search?hl=fi&biw=1209&bih=521&gbv=2&tbm=isch&sa=1&q=Tuomiopäivä&oq=Tuomiopäivä&aq=f&aqi=g1&aql=&gs_sm=e&gs_upl=90418l97188l0l11l11l0l4l4l0l281l1234l0.5.2l7

      http://www.google.fi/search?hl=fi&gbv=2&tbm=isch&sa=X&ei=8FH-TdLHHJGk-gaxpK3tAw&ved=0CDUQvwUoAQ&q=Rightful leader&spell=1&biw=1209&bih=521

      http://www.google.fi/search?hl=fi&gbv=2&biw=1209&bih=521&tbm=isch&sa=1&q=anaconda&oq=anaconda&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=2044l2044l0l1l1l0l0l0l0l0l0ll0

      http://www.google.fi/search?hl=fi&gbv=2&biw=1209&bih=521&tbm=isch&sa=1&q=Price&oq=Price&aq=f&aqi=g2g-s1g2g-s2g2g-s1&aql=&gs_sm=e&gs_upl=79139l82774l0l6l6l0l0l0l0l203l779l0.3.2l5

      http://www.google.fi/search?hl=fi&gbv=2&tbm=isch&sa=X&ei=J1T-TZmtJMnt-gbHh8XuAw&ved=0CDQQBSgA&q=Choice&spell=1&biw=1209&bih=521

      http://www.youtube.com/watch?v=p7gC9RL2JMg

    • Tajutkaa jo

      En kyllä millään löydä sitä mikä johtaisi onnelliseen lopputulokseen, ehkä se on jokaisella eri asia. Tämä ei ole mielestäni mikään rakkaustarina, joten mitä väliä millään lisäksi kulutetulla ajalla on. Se ei ainakaan tule tapahtumaan sillä tavalla millä sen voisi luulla tapahtuvan. Onko tässä mietitty mitä mieltä minä olen. Ainakaan en tiedä mitä mieltä jokainen teidän "yksilönne" on. Tunnen vihaa tämän tyhmyyden takia ja tekisi mieli tarttua jotakin kauluksista tässä asiassa. Tekisi mieli...

      Olen toivonut ystäviä enkä mitään kaveripiiriä. Jossakin on jokin johtaja, jota ei kyseenalaistettu kun hänellä on vierellään sellainen joka uskoo häneen. Minä en lähde tällaisessa asiassa tekemään mitään larppaus-juttuja. Mikä helvetti teitä oikein riivaa. Selitys vain puuttuu. Luulisin voivani jatkaa elämääni sen jälkeen. Tätä asiaa ei käydä läpi sen kanssa jota pitemmälle ei pääse, kun hän aiheuttaa minulle pahan olon. Minun sydämmeni on rikottu. Työ ei ole minulle se joka tuo minulle virtaa elämään. Se on vain työkalu jonka avulla voi päästä eteenpäin. Minä en toistaiseksi jaksa mennä minnekkään näyttämään hapanta naamaa. Kyllä minä silti jaksan elää ja nautin asioista.

    • Minä olen...

      Vahingossa osui tämä eteen tuolla. Tajusin että kuvaa Luomisen Tuskaa. Kuulostaa jotenkin huvittavalta, mutta mutta. Taidan kuvitella sen tunteen niin ehkä tapahtuu jotain.

      http://www.youtube.com/watch?v=haseluAw20M

      Olen tavallaan pahoillani erästä henkilöä kohtaan. Tuntuko se sitten riivaamiselta kun kirjoitan tänne...mutta yhteistyö haluinen sekä kykyinen ihminen tavallaan kuitenkin puuttuu, ei sillä että se olisi välttämätön, mutta se johtaa tuloksiin, ja sitä myöten päämäärään.

      Musiikissa on niin paljon Voimaa että se voittaa kaikki kohtalot ja kohtalo joka ei tunnu kohtalolta saapuu elämään :)

      Kaikki ei usko siihen.

    • Kadotettu...

      Minä ainakin olen toivonut raha-kokoelmaa. Olen numismaatikko :P

      Auttaisitko minua?

    • Polkuja on olemassa

      Tietysti autan. Vaikea kuvitella sinua ilman sitä :)

      Beethoven kirous on olemassa. Minä sain sen takia taikina-korvat ja toinen on rikki, mutta korvalääkäri sanoi että se on terve vaikka särisee välillä.

    • Anonyymi

      Heikki, Ritva.
      Enhän ninä nyt niin tiijä.
      Jos hn oli Heikkisen Ritva.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1643
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1077
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      878
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      840
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    10. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    Aihe