En tiedä kuuluuko tämä tänne palstalle, mutta kirjoitan silti. Toivoisin, että olisi joku joka lohduttaisi..Kuuntelisi ja välittäisi. Olen niin itkuinen ja surullinen, jotenkin voimavarat on niin huonot. Olen halunnut olla hyvä ihminen ja toimia oikein, silti tuntuu että elämä on täynnä vastoinkäymisiä. Minulla on paha olla, mieheni on sanonut minulle ettei halua olla enää minun kanssa. Silti anelin häntä odottamaan eron kanssa edes seuraavaan iltaan, toivon kovasti että asiat järjestyisivät järkevästi. Tuntuu, että voimat on niin vähissä, ettei enää tiedä miten täältä ns.suosta nousisi. Olen niin uupunut, jatkuvat riidat ja haukut ym. on vienyt voimat ihan kokonaan, mutta joku minussa ei siltikään haluaisi päästää irti miehestäni. Silti toivon, että saisin jostakin voimaa järjestää asiat kuntoon. Itkettää ihan älyttömästi. Jotenkin en olisi valmis luopumaan avioliitostani, en haluaisi jäädä yksin..Pelottaa.
Tuntuu, että olen ihan epätoivoinen, mutta elämässä on jo ollut niin paljon vastoinkäymisiä, etten haluaisi avioeroa kokea. Minä haluaisin vinkkejä miten jaksaa, ettei vaipuisi masennuksen syövereihin? Olen ollut jo aikaisemmin elämässäni masentunut, enkä haluaisi enää uudestaan masentua niin pahasti. Elämä vaan ei tunnu hyvältä nyt. Itkettää aivan kamalasti.
Minua pelottaa tulevaisuus. Olen aika yksinäinen ihminen, kavereita on olemassa jossakin, mutta tuntuu ettei ole ketään ns.tosi ystävää. Välillä ihmettelen, että miksi olen edes olemassa. Joskus tuntuu, että minun elämästäni puuttuu tarkoitus tai sitten en ole edes kunnolla keksinyt sitä. Mistä löytää elämälleen tarkoitusta? Tuntuu, että tavallaan roikun miehessäni-hän on joskus sanonut, että olen taakka hänelle. En haluaisi olla mikään taakka kenellekään. Tuntuu, vaan ettei ole voimia mihinkään. Joku saattaa vastata, että hae ammattiapua, mutta toivoisin että olisi joku muu ratkaisu. Kunpa keksisin joitakin kotikonsteja, joista saisi voimaa. Minulle toi ennen paljon voimaa usko avioliittoon, mutta pelkään todella paljon menettäväni senkin ja pelkään miten pärjään ilman miestäni. Tuntuu, että elämäni ei ole sellaista kuin haluaisin sen olevan, mutta en tiedä mistä löytää voimia sen muuttamiseen.
Kunpa joku lohduttaisi...
Surullinen ihminen
3
85
Vastaukset
- 20 000
Mene ystävä kallis lääkärin puheille. Se kannattaa , aina saa apua ei yksin mitään voiteta. Älä vain ajattele että olet yksin meitä on monta samanlaista. Jaksamista.
- gggggff
Ja jos lääkärille meno tuntuu liian vaikealta niin kyllä tuon terapeutin korvaa monella myös joku luotettava muu ihminen. Esim. vanhemmat.
- älä ainakaan
lääkärille mene tai saat pillereitä mukaan. Tunteet kun ei ole normaaleita nykyään.
Ikävä homma avioero mutta yksin pärjää jos haluaa. Oikeastaan on mukavampaa olla yksin kuin jatkuvasti riidellä toisen kanssa. Vain hyvä seura tekee onnelliseksi ja iloiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872