moi, suosittelisin olemaan ottamatta itselle näitä viestejä paitsi kaikki positiiviset hyvällä maulla kirjoitetut ;) testasin meinaan päivän verran ja se niinsanotusti riipi mieltä. miksi uskon että saattaisit luulla näitä mun kirjoittamiksi? meidän tilannehan on lähtökohdista huolimatta aina tuntunut menevän sen väärän kaavan mukaan ihan kuin olisi ollut joku näkymätön seinä välissä. meidän yhteiset hauskat hetket ja hetket ylipäänsä on olleet ihan liian harvinaisia ja se saattaa antaa sijaa jonkinasteisille harhaluuloille koska molemmat ilmeisesti ollaan luonteeltamme suht ujoja vaikka
ulkokuori antaisikin muuta ymmärtää. uskon silti että kyllä sitä potentiaalista jutunjuurta riittäisi, parin pullon jälkeen saattaisi jo mennä mielenkiintoiseksi, jos saataisiin se jää joskus jostain kumman syystä murrettua ja päästäisi letkeään illanviettoon nauttimaan niinkuin mies nauttii naisen seurasta ja päin vastoin. kovasti tekisi mieli koska tilanne ei ole tosiaan kiva. luulet että ihan kettuillakseni olen ottamatta yhteyttä vaikka en oikeasti vain rohkene. olen ollut halpamainen ja olet minua jotenkin sietänyt olen yrittänyt paikkailla kummaa käytöstäni ja se vain pahensi.
itseasiassa tää meidän juttu ja lähinnä se et kun ajattelee miten kaikki se mikä ois voinu olla niin elämyksellistä ja mahtavaa menikään niin totaalisen reisille, on jotain minkä ajattelu ei todellakaan ole miellyttävää. enkä nyt tosiaan väitä että olisin ollut sinulle se juurioikea galaksitpysäyttävä rakkaudenruhtinas vaan väitän että kyllä merkkejä oli viittaamassa siihen suuntaan jos ei muuta niin ainakin oman mieleni tuotoksena. mutta ei se nyt auta muuta kuin niellä ei näille kirjoituksille voi kuitenkaan mitään painoarvoa antaa ja toivon ettet sinäkään tee niin. tuskin näemme enää, saati otollisissa olosuhteissa keskustelulle, mutta hauskaa kesää, hyviä reissuja jos olet matkustamassa ja olkoon onni kanssasi sinun, ystäviesi ja lähimmäistesi.
J6m -> J7n
once moar
1
99
Vastaukset
- Kaunis teksti..
tässä huumoria sulle ;) kato koko pätkä
http://www.youtube.com/watch?v=eL57ncw2jr8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060