Mistä saisi ostaa Misteli:ä?

haluan ostaa

Mistellillä on myös syöpää tuhoava vaikutus. Mutta mistä sitä saa? Jostain lähteestä luin, että joku söpäpotilas oli sitä käyttänyt ja se on ollut injektioita, eli piikkeinä itse laitiettu. Lienee kirjoittaja jossain ulkomailla,

Mutta minkälaisessa muodossa sitä Suomessa saa?

9

2545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä syöpää

      Mitä syöpää? Syöpiä on useita eri tyyppisiä. Tehoaako se jonkun lähteesi mukaan aivan kaikkiin syöpiin?

    • luontolääkäri

      On totta, että mistelillä on syöpää ehkäisevä vaikutus. Mistelin myynti luontaistuotteena on suomessa kielletty lääketehtaiden ja syöpälääkärien ansiosta, koska sitä käytetään osana syöpälääkitystä. Sen vuoksi ihmisten pitää syödä lääkkeitä, koska eivät voi ostaa sitä luontaistuotteena.

      Itse otan mistelitippoja päivittäin, vaikken syöpää sairastakaan. Olen tilannut niitä Saksasta nettikaupasta www.apo-rot.de jonne voi luottokortilla maksaa. Hakusana misteltropfen ja sen kirjoittaa suchen-kenttään (etsi-kenttä). Lähetyskulut Suomeen oli muistaakseni vaan jotain 6e kun tilaus ylitti 40e. Tuolta kannattaa muutakin tilata samalla kun kaikki on Suomen hintoja halvempaa.

      Punajuuri on myös syöpää ehkäisevä kasvi erään rohdoskirjan mukaan.

    • ++ ++ +++ + +

      Mit'ä ihmettä' sinä moisella aineella tekisit?

      • haluan ostaa

        Kenelle sitä tuon kysymyksen esität? Jos minulle, tietenkin syöpää vastustamaan haluaisin Miestelliä. Turvallisempia ovat nämä ravitsemukselliset menetelmtät, kuin henkeä uhkaavat sytostaatit. Kun syöpä ei vielä tapa, niin hoito ainakin tapaa (sytostaatit).


      • + + + +++ ++ +
        haluan ostaa kirjoitti:

        Kenelle sitä tuon kysymyksen esität? Jos minulle, tietenkin syöpää vastustamaan haluaisin Miestelliä. Turvallisempia ovat nämä ravitsemukselliset menetelmtät, kuin henkeä uhkaavat sytostaatit. Kun syöpä ei vielä tapa, niin hoito ainakin tapaa (sytostaatit).

        Olet siis syöpäpotilas? Etkä halua sytostaattihoitoa. Vai haluatko misteliä syöpää vastustamaan, kuten itse asian ilmaisit, eikään kuin ennalta ehkäisemään. Anteeksi, en tainnut käsittää....


      • haluan ostaa
        + + + +++ ++ + kirjoitti:

        Olet siis syöpäpotilas? Etkä halua sytostaattihoitoa. Vai haluatko misteliä syöpää vastustamaan, kuten itse asian ilmaisit, eikään kuin ennalta ehkäisemään. Anteeksi, en tainnut käsittää....

        Juu, olen syöpäpotilas. Minun tilanteeni on sellainen, että sytostaatit ovat henkeä uhkaavia. Kuten syöpälääkäri alussa ehdottikin, että hoidettaisiin vain oireita, koska sytostaatti on tapauskessani hengenvaarallinen. Mutta hädissäni kuitenkin otin sitten sytostaatin, ja huonosti oli käydä, olin päästä hengestäni, ja sytostaattihoito keskeytettiin epäonnistuneena.

        Olen nyt kuitenkin ravintomaailman tarjonnalla pystynyt pitämään syövän etenemisen pysähdyksissä (se on myös luustossa). Mistelliä olisin halunnut myös mukaan hoitoihini.


      • se gersonisti vaan
        haluan ostaa kirjoitti:

        Juu, olen syöpäpotilas. Minun tilanteeni on sellainen, että sytostaatit ovat henkeä uhkaavia. Kuten syöpälääkäri alussa ehdottikin, että hoidettaisiin vain oireita, koska sytostaatti on tapauskessani hengenvaarallinen. Mutta hädissäni kuitenkin otin sitten sytostaatin, ja huonosti oli käydä, olin päästä hengestäni, ja sytostaattihoito keskeytettiin epäonnistuneena.

        Olen nyt kuitenkin ravintomaailman tarjonnalla pystynyt pitämään syövän etenemisen pysähdyksissä (se on myös luustossa). Mistelliä olisin halunnut myös mukaan hoitoihini.

        Minä olen hoidellut omia oireitani Gersonin terapialla, joka on yksinkertaistettuna luomuvihannesten syöntiä plus muutama muu aine ja juttu. Olo on hyvä. Kymmenisen kuukautta nyt takana, pitäisi jatkaa vähintään kaksi vuotta. Huonoja vaikutuksia ei ole ollut, jos ei nyt se, että ruokalaskuni ovat kaksinkertaistuneet. Toivon täydellistä paranemista.

        Ian Gawler myös paransi itsensä ruoalla ja muulla, luustoon levinneestä, "toivottomasta" syövästä. Hae Gawlerin nimellä tietoa.

        Paranemista sinulle, luonnollisin keinoin.


    • Love1

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe