Syöpäjärjestöjen aurinkokampanjan kasvona esiintyy itse Sofia Ruusila ((siis tämä BB-Nikon morsian)!!
Eiks ko kampanjaan löytynyt Suomesta ketään luomumallia. Ko naisellahan on silikonitissit, botoxia siellä sun täällä ja paljon keinotekoista lisuketta.
Muistelen lukeneeni että esim botuliinin käytön vaarallisuudesta on selviä viitteitä! Käsittääkseni terveysjärjestöjen tulisi edistää luonnollista elintapoja, ei missään olosuhteisa innostaa ihmisiä pilaamaan terveyttään ja elämäänsä!!!!
Voiko tämä olla edes totta!!!!!
18
1734
Vastaukset
- vcvc
Ja ihosyövästä puhumattakaan :D
- Hellå URPO!!
ÄLÄ PERKELEEN JUNTTI SÖSSÖTÄ SIINÄ SUU VAAHDOSSA!! Runkata voit jatkossakin Sofian kuvia tsekkaillessasi!!
Jos sattumalta olet naispuolinen otus, niin takuulla olet leveäperseinen riipputissinen persjalkanen mitätön hyypiö jolla ei ole muuta tekemistä kuin kadehtia SUOMEN KAUNEINTA NAISTA joka on SOFIA RUUSILA!!- ssSYÖPÄää
Missit ja mallit syöpämannekiineina? Hyväksytään, mutta vasta kun missi tai malli sairastaa itse syöpää. Vähän kuin varoittavana esimerkkinä muille.
Rintaimplantit peittävät syöpäkasvuston alleen, että eihän herneitä huomaa ajoissa. - Mikä Håkan siellä?
Mikä saatanan juntti sä siinä itse vaahtoat? Suomi on vapaa maa sanoa hyvin perustellun mielipiteensä, kuten aloittaja teki. Sofia saattaisi jopa ehkä mahdollisesti päästä finaaliin Suomen Miss leikelty mulatti -kisoissa, jos sellaiset järjestettäisiin.
Suomen kaunein my ass... - vaaranna terveytesi
ehkä olen juntti tai lihava vanha piika, sen saat itse päätellä. Jos luit tekstini ajatellen, enhän edes arvostellut Sofiasi ulkonäköä. Kummastelin miksi terveyttä vaaliva yhdistys ottaa mainoskasvokseen leikellyn ja vippaskonseilla ulkonäköään kohennelleen henkilön. Syöpäjärjestössä luulisi olevan asiantuntemusta ja tietoa silikonin, botoxin tai kemiallisten tuotteiden terveysvaaroista!
Sulla on oikeus kehua ja kirjoitella kauniisti ihanteestasi, luulisi samoin olevan myös muilla! Joten, älä herneile, jatka valitsemallasi tiellä, niin minäkin teen. - huhhuijanen
Hei hyvä mies, höllää vähän!
Saathan sinä vähemmälläkin höyryämisellä ja ihan rauhassa olla mitä mieltä tahansa. Vaan niin saa muutkin, sen tunnut vain tehokkaasti unohtaneen..
'leveäperseinen riipputissinen persjalkanen mitätön hyypiö' - tuutko oikeinkin onnelliseksi kun näpyttelet noita sanoja koneestas, voi luoja. Mikä saa sut noin kiihtymään ja toista haukkumaan, vai itestäskö kirjotat?
Ai niin, oma täydellisyyshän se sen saa aikaan :-) - Silikoonimulukku:)
Ja lässyn lässyn.. hankkikaa elämä.!!!
- ???*
Voi että, haistan kateutesi jopa läppärini läpi!!!! Oletko osallistunut rahoillasi, veroillasi ko. Sofian sairaalamaksuihin?
Älä mitään muistele, sinulla on netti .....ota selvää mitä kenellekin on tehty ennenkuin alat keuhkoon, reppana.
Suuri kateus on sinulla päällänsä, hae BB:n niin voit kokeilla jäätkö kansan mieleen, vain harva jää ja fiksuimmat haluavat itse unohduksiin.- heipparallaa vaan
Miksi kuvittelet jonkun olevan tälle Sofialle kateellinen? Ehkä hän on vain ärsyttävä,ei se sitä tarkoita että jos vähän kritiikkiä antaa,että olisi heti kateellinen. Itse juuri arvostelin aika rankastikin Kataista ja sekään ei johtunut kateudesta vaan vitutuksesta.
- mamma KaKa
Yksi *kateellinen* etsikin vähän faktoja huulien ja ilmeen korostamiseen käytettävän Botoxin haitoista!
Eli, onpa hyvinkin mahdollista että jossain vaiheessa osallistumme mm Ruusisen hoitokustannuksiin. Parikymppisenä otetut silikonit ta huulitäytteet tuhoavat ihmisen kehoa niin kauan kuin tämä elää keskuudessamme.
Luulen että etenkään lahden takana operoivat klinikat eivät aina muista mainita vaaroista joita toimenpiteisiin liittyy.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Botuliini
- Pikku ILKIMYS -91
Voi teitä kateellisia rumia ja lihavia läskiperse-URPOJA joilla ei oo mitään muuta elämässä kun dissata itteenne kauniimpia. Toi yksikin ääliö laittoi ihan kaksi kommenttia ja tietty yöaikaan!! Voi voi kun sekin mahtaa olla säälittävä VÄTYS kyseessä. Voi hitsi ku ootte säälittäviä niiiiin sääälittäviä. Menkää HIRTEEN !!!! Mä opiskelen amk:ssa ja teen töitä mut mitä te teette?? Haukutte toisia netissä!!! Vielä teille rautalangasta; ootte niin MITÄTTÖMIÄ RAUKKOJA ja TÄYSIÄ NOLLIA!!! Mä diggaan rohkeita naisia ja mun ihanteita on Sofian lisäksi mm. BB-Henna ja Martina! Onneksi he ovat olemassa niin teillä ääliöillä riittää hupia kun dissailette heitä täällä netissä. Muuta ajankulua teillä ei sit olekaan!!!
kukas se tässä haukkuu ja ketä?? täällä ihmiset antavat oman mielipiteensä asiasta ja sinä haukut heitä raukoiksi, kateellisiksi, mitättömiksi ym ym.. toi on oikeesti todella lapsellista touhua. sori vaan!!
- Jatka samaan malliin
Ihanaa Pikkuilkimys kun uskallat laittaa jauhot suuhun noille ainaisille surkeille valittajille jotka vuodesta toiseen jaksaa kitistä tuota iänikuista valitusvirttään! Säkeistökin on aina se sama vali-vali-vali....
Sofia on paras mahdollinen mainoskasvo tuolle kampanjalle; kaunis kun mikä, fiksu ja reipas tyttö. Siis aivan päinvastainen kuin noi surkeat valittajat joille on soffa tarttunut yhä levenevään perseeseen kiinni. - Säälittävää
Niko mene jo takaisin aurinkoa ottamaan Soffin kanssa, vielä olette hiukan kalpeita!
- *TosiMies*
Pikku ILKIMYS -91 taitaa vain provota mutta jos todella on tuota mieltä asiasta niin ei voi muutaku hävetä silimät päästä.
Kuka oikeasti voi digata kyseisiä ihmisiä?
Pintaliitoporukkaa joilla elämänarvot täysin hukassa ja käsitys kaikesta aivan perseellään.
Ja sen voin vielä loppuun kirjoittaa että en ole naispuolinen kirjoittaja enkä rumakaan ja kaikki hyvin on elämässä enkä ole mistään kateellinen näille ihmisille. - kaks kaunista
Kyllä rumat ihmiset ovat kauheita.
- Lisää kauniita...
Kyllä rumalla -ja teillä kaikilla rumilla ja kauheilla - on syytäkin häveteä silmät päästään!!
- Loppuun kalutut luut
joo hävetä saavat jo senkin takia kun eivät osaa keksiä mitään omaperäistä niin joutuvat kierrättämään täällä noita samoja kateus- ym. korttejaan vuodesta toiseen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2505201Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204221- 593961
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363627- 513580
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413335Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv122733Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232496
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo612397