Missä on ihana lautta?

Kuitälleen

Tulimme Poriin istuaksemme sillanpielen lautalla viettämässä kesäiltaa. Oli niin ihana paikka ja nyt sitä ei näy. Miksi ei ole tullut vai onko huollossa? Pettymys oli molemmilla paha. Se toi jotenkin suurkaupungin henkeä tähän pieneen kaupunkiin.

13

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hinattu Intiaan

Siellä hiekkarannalla GTS Finnjetin vieressä viimeisellä rannallaan.
      Kukaan ei jäänyt kaipaamaan lautan romua kuten finjettiä ...

• Se lautta meni jo

Jos haluatte jonkun vanhan paskanpumppaamoproomun kannelle imemään siideriä niin se kertoo teistä jo ihan tarpeeksi. Menkää johonkin vitun ählymaahan paskahuussiin ryyppäämään. Siellä olette varmaan kuin kotonanne.

• minä vaan

Reposaaressa

• Mari_nella, mutta va

On se kummaa. Minä olen eri ihminen kuin aloittaja ja pidin lautan tunnelmasta kovasti. Ei juhlaa ja juhannusta ilman lauttaa. onko kateelliset taas olleet asialla.

• Tunnelma tulee

siideristä.
        Ei lautasta. Pissikset nauttivat, kun saa olla paskaläävässä lasinsirujen, ulosteiden, kusen ja oksennuksen seassa. Siitä se fiilis tulee. Mahtavaa!
        Tunnelma nousee aina paikassakun paikassa, kun vetää ensin kännin ja sitte snagarin kautta kurvaa pyörällä kotiin puol kuus ja loppuhuipentumana vielä ennen nukkumaan menoa vetää oikeaan käteen. Jos haluaa vierasta niin vetelee sitte vasempaan käteen (toim.huom). Olo on kuin olis käyny naisen kanssa ulkona viettämässä hienon illan.

• Räpsöörules

lautta on juu Reposaaressa ja saisikin aueta kesäksi taas. olisi paljon asiakkaita tiedossa ainakin Räpsöössä :D eiku bileet vaan pystyyn sinne!

• savua pyllyyn

Nyt kun on saatu kilpailija ajettua pois, väki joka ennen viihtyi nimenomaan lautalla, ei voi muuta kuin asioida jäljelle jäävissä jos mielivät vesillä juoda.

Hienosti savustettu.

• Jäykkää viinaa

On täällä ihme kitinää. Kuka ihme sellaista vanhaa paskanpumppauslossia kaipaa. Tai on kai se niinkin että miljoonat kärpäsetkin pitävät paskaa herkkuna. Miksei sitten muutama hölppähuulikin pidä sitä ruostumutta rohjoa melkein kuunari Ihanana.

• Hurlumheikut

Taidat olla aika sairas vai mitä?
        Olen vieraspaikkakuntalainen ja aina kävin lautalla minäkin. Kivaa oli. Kateelliset täällä narisevat.

• paskahinnat030

" Kuka ihme sellaista vanhaa paskanpumppauslossia kaipaa"

Vastaus: ihmiset jotka haluavat kilpailua rantaan koska juomien hinnat on niin vitun ylhäällä että mieluummin joisi pussikaljaa rannassa tai vaikka kotona pari putelia.

• jjhhuu

"On täällä ihme kitinää. Kuka ihme sellaista vanhaa paskanpumppauslossia kaipaa. Tai on kai se niinkin että miljoonat kärpäsetkin pitävät ****** herkkuna. Miksei sitten muutama hölppähuulikin pidä sitä ruostumutta rohjoa melkein kuunari Ihanana."

Se on kylläkin kaljaasi, eikä mikään kuunari. Vedä sä pic'npay bisses kotona köyhä...

• MD. Sycerö.

En käytä alkoholia muuhun kuin ulkoiseen puhdistukseen ja instrumenttien huoltoon. Mutta asun siinä rantakadulla ja olen niiiiiiin iloinen että se paskalossi vietiin odottamaan romuttamista. Omistan asuntoni itse.
      Oletan että olen riittävän varakas asumaan siinä.

• ihan oikeasti

Mikäs se "lautta" muuten on kun kelluskelee nyt siinä kaljaasin ja entisen lautan puolivälissä? Näkyis olevan kaljanjuomiseen soveltuvat penkit ainakin, että onko pysyvästi vai telakalla vaan näin yöajan?

Jos on vaan huilimassa, niin tietääkö joku milloin sen kyytiin pääsee, mitä maksaa jne? Olisi aika kiva idea juoda kylmää juomaa ja katsella jokimaisemia, siitä jo vähän voisi kerran maksaakin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4164
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3587
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3309
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2830
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2309
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2248
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2042
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      20
      1554
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      12
      1500
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1486
    Aihe