oon menos helsinkkii eka kertaa

eka kerta

miten siel osaa liikkua? iso kaupunki ja eksyy! apua!! tampreel oon käyny mut en helsinkissä. joku kehus et metrolla pääsee hyvin?

7

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä missään nimessä

Pysy vaan rauman turvallisen pienissä kuvioissa äläkä uskaltaudu sieltä ulos. Se on katto paha ja suuri maailma joka odottaa avutonta raumalaista että koska sellaisen saa kitusiinsa. Ja jos uskaltaudutkin poistumaan raumalta niin älä ainakaan missään nimessä harrasta sukupuoliyhteyksiä rauman ulkopuolisten asukkaiden kanssa,, siinä on paha riski että raumalaiseen geeniperimään tulee uutta tervettä geenikantaa, joka särkee vuosikymmeniä kestäneen sisäsiittoisen jalostuksen tuotteen nimeltä peri raumalainen.

• kylmääkiturus

No onhan Helsinki ja varsinkin Turku sellaisia metropoleja että siinä sitä onkin ihmettelemistä kun ei sitten esim Mexico Cityssä kummastakaan tiedetä hönkäsen pölähtämää.
        Kerran istuin eräässä ravintolalaivassa Aurajoessa, olin tuolloin turussa noin kuukauden työkomennuksella.
        Samaan pöytään tuli kaksi juppia pariskuntaa, juuri sellaisia persu-turkulaisia kaiken tietäviä, tai perus-turkulaisia ihan miten vain.

Olin tähän mennessä työni takia kiertänyt tosiaankin mm Mexicossa, Brasialiassa ja muutamassa muussa melko isossa paikassa ja mm näiden maiden pääkaupunkien humuissa pyörinyt, niin ja myös eräässä New Yorkissa mm 14 kk opettajana ja siis asuin tuossa kylässä tuon ajan.
        En juuri koskaan pitänyt mitään elämää näistä reissuistani enkä elvistellyt kenellekään niistä. Olen kovin kotipaikka-rakas - suom: juntti.
        No nämä turkulaiset sitten kyseli siinä jotain ja saatiin juttuakin aikaan.
        Toinen tytyöistä äityi kysymään mistä olen, vastasin luonnollisesti että Raumalta.
        Tyttö loi säälivän katseen:
        Miten olet tänne tullut ja tottunut täällä olemaan kun täällä on paljon siltoja mm isoja rakennuksia....
        Huh huh ajattelin ja säälin ajatuksissani tuota raasua.
        Hymyilin kauniisti ja totesin - siinäpä se, elämässä täytyy voitaa haasteet.

• rauman akateeminen y

Varoituksia!
      Metrossa on kaikenlaist ihmist varsinkin kesällä, pidä tavaroista tosi hyvä huoli!
      Heti kun astut hesaan näet mustaihoisia joka kulmassa:)

• ?????????

Mitä kehumisella on asian kanssa tekemistä???? Kehui, että metrolla pääsee hyvin????

• Nyssellä Hesaan.

Sun täytyy opetella kieli. Hesassa puhutaan Stadinslangia ja jotain balttiaa sekä somaliaa.
      Jos sinä solkkaat siellä raumanmurretta niin alkaa tulla puukkoa edestä ja takaa.

• Exxx raum

Tyypillisen raumalaisen kysely. Raumalaiset kun ei liiku sieltä haamukylästä mihinkään! Eikä sielä oo mitään!

• seeeeeeaaasa

JOOO nh oikeees

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2401
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2007
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1883
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1683
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1032
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe