kuuluuko optisen kaapelin (toslink) olla tiukka laittaa paikalleen??
ei mene televisioon eikä kotiteatteriin muuta ku hollille vaikka on oikein päin laitettu..??
valo kyllä tulee läpitte mut ei se pysy paikallaan.. osaiks joku jeesaa?
optinen kaapeli
tabermann
5
10149
Vastaukset
- naps.
Aika tiukka on, naps.
- Määvaanseolin
Niin, kait olet ottanut siitä semmosen kirkkaan kumisen suojatulpan pois??? Kyllä se napsahtaa paikalleen kun se on oikein päin.
- Anonyymi
Hieno oivallus tuo kumitulppien poistamisen vinkki :-) Kaikille se ei ole itsestään selvyys jos ei ole koskaan ko. piuhaa nähnyt ja liitin on läpän takana.
- Tunaattor1
Itsekin illalla kytkin toslink-kaapelin audiolähteen ja vahvistimen välille. Suojatulpat pois ja tapit reikiin, asetukset molemmissa laitteissa kohdalleen ja äänet löytyivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892