Oletteko muut huomanneet, että ryypätyn alkoholin laadulla olisi vaikutusta "toipumisessa"? Minä olen. Jos olen juonut pelkkää kaljaa/lonkeroa, niin alasajo menee suht kivuttomasti ja ilman suurempia vieroitusoireita unettomuutta lukuun ottamatta. Mutta auta armias, jos on tullut korkattua jossain vaiheessa viinapullo tai vaikka vaan viiniä mietojen lisäksi, niin alasajosta tulee tuskaista!
4 päivää sitten lopetin lähes 3 viikon kaljaputken. No, unettomuutta ja hikoilua esiintyi jonkin verran mutta ei sen pahempaa. Tosin eilen iski hirvittävä ripuli! Mutta nyt on mahakin jo kunnossa.
Mielipiteitä?
Galluppia putkijuopoille!
4
122
Vastaukset
- ---------
"Jos olen juonut pelkkää kaljaa/lonkeroa, niin alasajo menee suht kivuttomasti.."
Vain kaljaa tai lonkeroa juodessasi et vain saa tankattua sellaista alkoholimäärää, kuin terävää juodessa voi saada.
Vertailet sormea ja nakkimakkaraa, kun vaikuttavat samanlaisilta. - juoppo lalli
Oluen mukana saa aina suht paljon vettä. Siksi krapulakin on siedettävämpi.
Terävistä ei tule pahin känni, vaan noin 20% juomista, näin siksi, että tuon vahvuinen imeytyy parhaiten vereen. - paljonko?
No paljonko otit sitä kaljaa/lonkeroa per päivä?
- Kovadena....pena
Terävät vaan lantrattuna sattuu just siihen 20%vol hollille.. kova juoppo laittaa lantinkia 50%/50%..ja yleensä juomat on siinä 40% Vol niin sattuipas hyvin siitä lillingistä tulee noin 20-25%vol ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582187Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt81417Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan801408- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621133- 691000