Voiko astmaa olla vaik spirometria koe OKei? help.

apuaapua888

Mulla outo olo kurkussa, valilla tulee puristava olo. Joskus en saa henkee kunnolla. Heraan valilla yolla siihen etten saa kunnolla happee ja pitaa haukkoo henkee. Joskus on kurkku kuivannu niin etten oo saanu yhtaan sylkee ulos. Koitin juoda vettakin mut ei paljoo helpottanut. Janottaakin, vaikka verensokerit normaalit mitattaessa laakarilla moneen otteeseen. Pitka-aikainen yska, tuntuu etta ois kokoajan limaa kurkussa. Valilla ku hengitan niin varsinki ulos hengittaessa alkaa huimaamaan ja tuntuu et ilmat jais jotenki jumiin kurkkuun ja rintakehalle ja siita tulee raskas olo just tonne rintakehan ja kurkun alueelle. Kavellessa valilla tuntuu et en saa kunnolla happee, ja silleen outo olo kurkussa, lima sitkea. Spirometria koe tehty ja siina kaikki ok, silti kurkkua ahistaa. Kurkun ultrakin otettu ja kaikki siinaki okei. Voisko silti olla jotain ahtautta hengitysteissa? Kaytin vuosia beetasalpaajaa ja sen jalkeen alkoi hengitys pahentua. Mista lienee johtuu. Mutta... hengastyin todella helposti ja tuli painava tunne kurkkuun liikuntaa harrastaessa. Sitten pahene ja alkoi nuo hengitysvaikeus kohtaukset varsinkin oisin.

4

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noppa75

Onko otettu keuhkokuvat? Keuhkojen tähystys voisi tulla myös kysymykseen.

• 14

Onko sydänperäiset oireet poissuljettu?

Ja vieläkö käytät beetasalpaajia? Nehän voivat laukaista astman kaltaisia oireita.

• Homeallergia aiheutt
    • astmatar

Refluksitauti on muiden mukana yks mahdollinen kurkkuoireiden ja hengenahdistuksen aiheuttaja. Eikä tarvi olla kertaakaan sitä polttavaa närästyksen tunnetta vaan esim. hengenahdistusta, yskä, yöoireet, lima, rykiminen, ....

Sängynpääty ylös, apteekista kokeiluun itsehoitolääkkeitä, pienet annokset, mm. tomaatit, suklaat ja kahvit/teet pois väliaikaisesti ruokavaliosta ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      901
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe