Mulla outo olo kurkussa, valilla tulee puristava olo. Joskus en saa henkee kunnolla. Heraan valilla yolla siihen etten saa kunnolla happee ja pitaa haukkoo henkee. Joskus on kurkku kuivannu niin etten oo saanu yhtaan sylkee ulos. Koitin juoda vettakin mut ei paljoo helpottanut. Janottaakin, vaikka verensokerit normaalit mitattaessa laakarilla moneen otteeseen. Pitka-aikainen yska, tuntuu etta ois kokoajan limaa kurkussa. Valilla ku hengitan niin varsinki ulos hengittaessa alkaa huimaamaan ja tuntuu et ilmat jais jotenki jumiin kurkkuun ja rintakehalle ja siita tulee raskas olo just tonne rintakehan ja kurkun alueelle. Kavellessa valilla tuntuu et en saa kunnolla happee, ja silleen outo olo kurkussa, lima sitkea. Spirometria koe tehty ja siina kaikki ok, silti kurkkua ahistaa. Kurkun ultrakin otettu ja kaikki siinaki okei. Voisko silti olla jotain ahtautta hengitysteissa? Kaytin vuosia beetasalpaajaa ja sen jalkeen alkoi hengitys pahentua. Mista lienee johtuu. Mutta... hengastyin todella helposti ja tuli painava tunne kurkkuun liikuntaa harrastaessa. Sitten pahene ja alkoi nuo hengitysvaikeus kohtaukset varsinkin oisin.
Voiko astmaa olla vaik spirometria koe OKei? help.
4
298
Vastaukset
- noppa75
Onko otettu keuhkokuvat? Keuhkojen tähystys voisi tulla myös kysymykseen.
- 14
Onko sydänperäiset oireet poissuljettu?
Ja vieläkö käytät beetasalpaajia? Nehän voivat laukaista astman kaltaisia oireita. - Homeallergia aiheutt
astman kaltaisen tulehdustilan keuhkojen limakalvoilla. Hoito-ohje lopussa!
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Oiretesti.html
Nuo Probiootit käyttöön:
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Elamaa_yllapitavat_probiootti_bakteerit&homeantibiootti.html - astmatar
Refluksitauti on muiden mukana yks mahdollinen kurkkuoireiden ja hengenahdistuksen aiheuttaja. Eikä tarvi olla kertaakaan sitä polttavaa närästyksen tunnetta vaan esim. hengenahdistusta, yskä, yöoireet, lima, rykiminen, ....
Sängynpääty ylös, apteekista kokeiluun itsehoitolääkkeitä, pienet annokset, mm. tomaatit, suklaat ja kahvit/teet pois väliaikaisesti ruokavaliosta ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36901Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690