Hei!
Mut varmaan nauretaan syvälle maanrakoon...mutta onko normaalia että olen mustasukkainen tai mua ärsyttää suuresti kun tyttöystävä kehuu lätkänpelaajia (granlund..ja kumppanit) kavereidensa kanssa, kuinka syötävän näköisiä ne on ja muuta ihanaa?
itsekin kyllä katselen muita naisia esim kaupungilla kun kuljen, ja löytyy kyllä julkkiksistakin useita herkkuja, se on toki luonnollista, ainoa ero vaan että mä en ikinä kehu ketään toista naista tyttöystävän kuullen, tai kirjoita feisbuukkiin mitään mikä sais tyttöystävän mustasukkaiseksi..
Kannattaisko vaan oppia elämään asian kans ja onko tää vähä turhan hysteeristä..? =D muuten en sitte ole juuri ollenkaan mustis, saa mennä baariin kamujen kans ihan sillon ku huvittaa.. ärsyttää vaan toi mitä nyt tuossa jo sanoin..
Kiitoksia sille joka viitsii vastata.. :)
Jääkiekonpelaajat
mustiss..
1
143
Vastaukset
- NEUVO
Sä sanot sille tytölles, että toi ole kovin fiksua olla noin avoimen ihastunut muihin miehiin ja että ei se varmaan sustakaan tuntuisi kivalta, että mä kokoajan hehkuttaisin, että on se Elleni sit niin upeen namu pakkaus jne.
Näin se vaan on ja tunteet kannattaa aina näyttää, ei se siitä loukkaannu. Voithan sanoa, että seurustelevalle mimille tommonen käytös ei sovi muutenkaan, vaan voi aiheuttaa negatiivista huomiota.
No, ellei usko, tai vetää herneet nenään, niin sit sä teet sille saman, mutta tee se viisaasti, ettei tule turpiin : ).......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768792Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 382664
- 272211
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151743- 681705
- 181629