Terveppä terve,
suunnitelmissa on pelata molemmat pelit läpi, mutten yksin iokein jaksa enää pelata. Kesäloma alkoi ja on tekemisen puute, ja en koskaan pelannut kyseisiä pelejä loppuun asti.
Olisi mukava pelata pelit jonkun kanssa joka ei ole koskaan niitä pelannut, tai ainakin sellaisen kanssa joka ei niitä enää täysin muista. Pelistä tulee aika turha jos sen osaa jo täysin ja tietää tarkalleen mitä tehdä.
Samasta syystä ei liian vakavia pelaajia, joilla ei ole muuta elämää. Ihan viihdykkeenä ja hauskanpitona ajattelin, hahmonluonnit vapaasti vaan oman maun mukaan jne, ei se ole niin vakavaa. :)
Ilmoitelkaa jos joku jaksaa nämä pelata. Mitään hoppuakaan pelien kanssa ei niinkään ole, kesän aikana ajattelin pelailla.
Icewind Dale 1&2
5
111
Vastaukset
- BolHammerX
En ole kyseistä peliä koskaan pelannut. Mutta olisihan tuo mukava kokeilla :) saako pelin jostain ilmaiseksi? Onko peli RPG? Jos on, niin millainen?
- icewind dale man
Jes, vastaus :D
Se on vanha peli, joten sen saa luultavasti jostain torrenttina ladattua, tai ostettua parilla eurolla jostain.
Itse ostin sen alelaarista vuosia sitten, nyt sen olen tosiaan hukannut, niin latasin netistä.
Se on RPG, muistaakseni kuuden hengen ryhmä alkoittaa seikkailun, kakkosta taisin vaan pelata sillon joskus (nyt olis siis tarkotuksena pelata ykkönen ensin läpi, ja exportata samat hahmot kakkoseen).
Jos baldurs gatea oot pelannut niin tämä on samanmoinen peli.
Luot maksimi kolme tyyppiä, jokaisella omat kyvyt, itse luon myös kolme :) Taiat on, perus rodut ja classit taisi olla, ja hahmoja tietysti sitten levelataan matkalla ja valitaan erinäisiä kykyjä. En muista, mutta peli taisi olla vuoropohjainen..
En pelistä kovin paljoa muista, mutta muistaisin sen olleen erittäin hyvä :)
Torrenttina löysin piratebaystä "Icewind Dale 1&2 patch expansion" nimellä.
Lataile sieltä jos torrentti ohjelma löytyy, katson jos löydän sen jostain netistä ostettavana ladattavana versiona.
- BolHammerX
Okeis. Kuulostaa iha jees peliltä :D pari videoo oon tos kattonu ja näyttikin ihan mukavalta. Lähempäs nyt lataamaan tota ;)
- IWD
Kiva :)
Tuota tuota.. Minkäs kautta sitä pitäis olla yhteydessä?
Itsellä on mese, skype, ja facebookkikin löytyy jos ei muuta. Hamachikin voisi olla ihan hyvä, säästyy se kaikki säätö noiden porttien sun muun kanssa.
[email protected]
Tuossa mese, nimikin löytyy osoitteesta jolla löytää facebookista jos sulla ei ole meseä.
Mun peli on luultavasti huomisaamuun mennessä lataantunut. :) - IWD man
Ja muuten, jos on mahdollista, niin xp:llä kannattaa tätä pelata. En ole vistalla koskaan kokeillut, mutta moni sanoi kokeneensa ongelmia. Itse pelasin tätä joskus windows xp:llä vuosia sitten.
Sain juuri kaksi uutta vanhaa tietokonetta korjattavaksi joilla ajattelin pelailla tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103