Eläköön Pentti Nelonen

Pentti Nelosen aloituksissa on aina joskus jotain hauskaa ja joskus jopa mielenkiintoistakin verrattuna tämän linuks puppelin, joka on oikeasti tyhmempi kuin vasemman jalan saapas, juttuihin jotka ovat joko copy pastettu jostain tai parin rivin isoilla kirjaimilla kirjoitettuja älyttömyyksiä.

Tiedän toki että Pentti Nelonen on Mustanaamion veli. Molemmat voivat olla olemassa vielä 100:n vuoden päästäkin ja molemmat aivan samasta syystäkin.

14

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin sannottu!

Näin on!

On mukavaa että viisaatkin muistavat kirjoitella tänne. ;)

• El Mondo

Muuten, kukas se "linux puppeli" on ? Et kait tarkoittanut M-Kar ja EXERGYä ?
      Eipä silti, kyllä sivulla on muutama linux aivokääpiö, joiden sössötykset on viimeisiä hengenvetoja linux rypistykselle, joten ..................... ?

f.e.dzerzhinsky ! Pidä lippu korkealla ja koita ymmärtää noita linux hihhuleita he he he he ...............

• "Et kait tarkoittanut M-Kar ja EXERGYä ?"

No en.
        Tarkoitan tätä jälkeenjäänyttä mielenterveys tapausta joka rekkaamatottomana täyttää palstaa pelkällä roskalla ja joka on jo saanut IP bannitkin mutta kirjoittelle proxyjen läpi.

• 26
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

"Et kait tarkoittanut M-Kar ja EXERGYä ?"

No en.
        Tarkoitan tätä jälkeenjäänyttä mielenterveys tapausta joka rekkaamatottomana täyttää palstaa pelkällä roskalla ja joka on jo saanut IP bannitkin mutta kirjoittelle proxyjen läpi.

Mistä sinä tiedät että se on saanut IP-bannit?

• El Mondo

No en.

Jep ! Niin , todella senjälkeen kun Suomen "älylataamoja" alettiin sulkea rahan puutteesta, niin ne pääsivät "vapaahoitoon" ja muutama on eksynyt näillekkin sivuille , joten ..............?

• Nyt pomppas

No en.

>Tarkoitan tätä jälkeenjäänyttä mielenterveys tapausta...

Näitä löytyy vain windowsin leiristä. ;)

• Nyt pomppas kirjoitti:

>Tarkoitan tätä jälkeenjäänyttä mielenterveys tapausta...

Näitä löytyy vain windowsin leiristä. ;)

Erään kaikkien tunteman linuksistin lausumia:

"Älkää siis pommittako meitä muka totuuksilla jotka ovat silkkaa valetta ja jos ovatkin totta, niin totuus on merkityksetön."

"Totuudella ei ole väliä."

"Jos on valitsen uskonnon joskus, käännyn ********* islamiin tietäen, että se on väärässä. Mutta periaatteen takia, koska silloinkin voin taistella kristinuskoa vastaan."

"Juuri teidän ***** Windows-idioottien takia käännän selkäni muulle ihmiskunnalle ja teen IHAN MITÄ ITSE HALUAN JA LYSTÄÄN kenestäkään välittämättä."

"En osallistu myöskään Windows-idioottien puolustamiseen ja siksi olen totaalikieltäytynyt."

"Totuutta en hyväksy,"

En osaa itse lisätä tähän mitään, lainaukset puhukoon puolestaan.

• 26 kirjoitti:

Mistä sinä tiedät että se on saanut IP-bannit?

Retosteli itse ja kehui siinä samassa kuinka nerokas tietokoneen käyttäjä hän on kun on keksinyt noin uskomattoman nerokkaan ja ainutlaatuisen ratkaisun ihan itse.

• American dynamo

"Älkää siis pommittako meitä muka totuuksilla jotka ovat silkkaa valetta ja jos ovatkin totta, niin totuus on merkityksetön."

"Jos on valitsen uskonnon joskus, käännyn ********* islamiin tietäen, että se on väärässä. Mutta periaatteen takia, koska silloinkin voin taistella kristinuskoa vastaan."

"Juuri teidän ***** Windows-idioottien takia käännän selkäni muulle ihmiskunnalle ja teen IHAN MITÄ ITSE HALUAN JA LYSTÄÄN kenestäkään välittämättä."

"En osallistu myöskään Windows-idioottien puolustamiseen ja siksi olen totaalikieltäytynyt."

"Totuutta en hyväksy,"

"En osaa itse lisätä tähän mitään, lainaukset puhukoon puolestaan."

Aloitusviestistäsi:
        "Tiedän toki että Pentti Nelonen on Mustanaamion veli."

• American dynamo kirjoitti:

"En osaa itse lisätä tähän mitään, lainaukset puhukoon puolestaan."

Aloitusviestistäsi:
        "Tiedän toki että Pentti Nelonen on Mustanaamion veli."

Aivan, unohdin tosiaan että myös saunatonttu on samaa sukua Pentti Nelosen kanssa.

• f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

"Totuutta en hyväksy,"

Ja sitten on tuo yksi, joka höpöttää vapaamuurarisalaliittoteorioita ynnä muuta. Vai onkohan se sama? Tyylissä on tosin eroa, mutta tyyliähän voi myös vaihtaa.

• pentti?

penttikö täällä taas kehuu itseään?

• ....................

Ei Pentti, vaan linux hihhuli, joka on seonnut jo linuxsysteeminkäytöstä parantumattomaksi idiootiksi !

Linux sotkee aivosoluja !

• pentti?
        .................... kirjoitti:

Ei Pentti, vaan linux hihhuli, joka on seonnut jo linuxsysteeminkäytöstä parantumattomaksi idiootiksi !

Linux sotkee aivosoluja !

No sitähän minnäe että penttihän se...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5475
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2356
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1880
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1771
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1595
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      33
      1543
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1388
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1117
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      223
      1021
    Aihe