Paras rintojen koko??

vastauksia

76

2923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdffds

Riippuu täysin pärstästä ja muusta vartalosta.

• c

c vaihtoehto noista paras, mutta kaikki ovat hyviä.

• miesSss...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
      Ehdottomasti seksikkäimmät rinnat ydistettynä kokonaisuuteen(nätti hyvävartol.nainen,kiitorata)
      Pidän kyllä muistakin paitsi viimeisestä kuvasta vähemmän,ovat hiukan liian pienet rinnat,muutenkin liian laiha nainen,mutta A naisessa oli sitä jotain,uhkeutta!!

• mies maalta

A on ylivoimaisesti paras!!!

• ssssd

A ylivoimaisesti paras muka?
        Ehkä joo, jos tykkää että tytöllä on pojan yläkroppa.

• skunkkiduu

d on paras

• Teräväkärkiset

Kaikki suoraan syvältä.

• --

A on lähimpänä mutta aika pienet ruippanathan nekin näyttää olevan. Kunnon g-kupit pitää olla ja timmissä kropassa. b,c ja d ei tarvii liivejä yhtään mihinkään kun ei niille ole mitään kannateltavaakaan.

• tissifriikki

A on paras. Tuollainen c-kuppi on just passeli ja naisellinen tissikoko.

• nainen korjaa

A kuvan naisella taitaa olla kyllä melko paljon isommat kuin D:t. Veikkaisin, että vähintäänkin kuppikoolla isommat.

• miessssssssss
        nainen korjaa kirjoitti:

A kuvan naisella taitaa olla kyllä melko paljon isommat kuin D:t. Veikkaisin, että vähintäänkin kuppikoolla isommat.

nainen korjaa: Omalla tytöllä on c ja samaa kokoluokkaa. Valitan

• ___________________N
        miessssssssss kirjoitti:

nainen korjaa: Omalla tytöllä on c ja samaa kokoluokkaa. Valitan

Haha!

Itellä C "normikoossa" eli "väärässä koossa", oikeassa koossa DD-kuppi. Ja pienemmät on kuin tuon naisen! Onkohan nuo edes aidot? Veikkaan ett vähintään kaks kokoo isommat kuin itselläni..!

• ehöeömrjö

A ei taatusti ole c-kuppia vaan isompi.

• mies ......50-

A luomurinnat tosi kauniit katsella,olen ihastunut tuohon naiseen

• käsiin sopivat

b ja c parhaat. sopivat ja pyöreät, nam! a liian roikut ja d liian pienet.

• .............

joo, ei roiku vielä tuon ikäisellä pikkutisut, mut kyllä on rukkaset kun ikää tulee. Eli isot säilyy parempana.

• miessssssssssss

a tai b mut c käy kans. D on tässä tapauksessa ironisesti liian pieni :D

pitää olla sopivassa suhteessa kokoa mutta sopusuhtaset kuitenkin, on kiva jos niitten takaa erottaa pärstänkin

• isoJorma69
    • isoJorma69
    • mies.

Ehdottomasti d vaihtoehto ! Pienet ja terhakat on kaikista kiihottavimmat.

• mä vaa

puhut vähän mutta asiaa !

• ihanat tisulit

Kaikki rinnat noista olivat ihania. Joka koolla on puolensa. D:n kokoisia olisi nyt tehnyt mieli koitella, muttei ole ollut tilaisuutta, kun varattukin olen.

• tissifriikki

Kyllähän isoja, terhakoita, tissejä on ihana puristella ja imeskellä nänneistä. Oikeen nännipihoilla kieltä pyöritellä ja välillä mulkulla antaa väliin;)
      A on paras.

• googlatkaa

Milena Velba - tissit. ei kahta sanaa.

• vaimokulta

Kyllä ne oman vaimon rinnat on parhaat!!! Just sopivat luomut vähän roikkuu lasten imettämisen jälkeen. Mut aivan ihanat pienet (e75). Noi kuvissa oli aika teenäiset ja epäaidot.

• Itekki enemmän tissi- ku persemiehiä ja mitä isommat, sitä paremmat. Menee pienetki, mutta niiden pitää olla terhakkaat, uunikintaat on "antirace". Joten A... Mutta pitemmän päälle luonne ratkasee.

• Esteetikko..

Kaikkihan ne olivat sieviä ja sopivan kokoisia, mutta d) oli ainoa jolle vielä voi kasvaa sopivat nännit.. Rinnat ilman sopivan kokoisia nännejä eivät ole kiihoittavia, ja tulevan vauvan ruokkimisenkin kanssa saattaa tulla ongelmia??

• nametus

Kaikki kelpaa ehdottomasti, mutta kyllähän se a) -vaihtoehto paras oli :D Kuitenkin, haen sitten elämänkumppania tai vaikka ihan seksiseuraa, niin rintojen koolla ei ole väliä. Lisäksi käytännön elämässä ku harvemmalla on ne silikonit, niin isot rinnat ovat helposti riippumallia tai ainakin vanhemmiten alkavat olemaan, jolloin ehkä joku B, max C-kupin rinnat ovat kaunein vaihtoehto.

Tätä ei kysytty, mutta ite olen peppumiehiä, eli hyvästä perseestä saa paljon plussaa. Perse siis sijoittuu ranking-listalla rintoja korkeammalle.

• Kiitos rehellisyydestäsi peppumies..
        Kerro mulle ja muillekin normaaliseksin harrastajille että mikä siinä naisen, ehkä "miehenkin peräsulessa on kiihoittavaa?? Miksi sulle ei riitä vagina? Miksi sinä alistat naista antautumaan sairaaseen mieltymykseesi? Ymmärtkö että kuinka sairas sinä olet, ja kuinka vastenmielistä sinun "naisesi mielestä se on?

• Adam von Pimpel

No ei ollu oikein mun makuun mitkään noista.Kokonaisuus on tietenkin tärkeä.Paras kokonaisuus löytyy kun kuvagooglaatte Denise Milanin.

• nainenw25

omat on parhaimmat :) c-75 ;)

• kiinteyttä kehiin
    • Rothstein

A ehdottomasti koska sil oli parhaiten ajeltu pillu.

• kehiin

Minusta Cameron Diaz on oikeassa: Kauneimmat rinnat mahtuvat sampanjalasiin

• tiiiisssiiit

dd75-isoilla nänneillä:)

• Yks mies

Kyllä minä A naisen ottaisin. RInnat aivan upeat, kaunis ja sopivasti ajeltu pimppi. Minun 16cm kalu toivottavasti riittäisi hänelle! :-)

• Paras kultamitali on neiti C.
      Hopealle jää niukasti neiti A.
      B ihan ok.
      D ei oikein säväytä.

Varmaan C paras koska näkee tisseistä ja kropasta perseen olevan ihan priimaa luokkaa.
      Naiset vouhottaa rinnoistaan turhaan, koska perse on ainakin minusta tärkein naisen ominaisuus seksiä ajatellen.

• 2 = ykkönen

seksiä ajatellen tärkein ominaisuus on että naista saa panna anaaliin.
      d vaihtoehto näistä paras.

• kinyt naisessa on

muitakin ominaisuuksia, kun rinnat oletko tissin orjia.

• kiinteyttä arvostava

C ehdottomasti. Ihanat kiinteät pienet pyöreät tissit. Harvinaista herkkua.

• mies maalta

A -kohdan tissit ihan selvästi parhaat!! Suurimmat ja kauneimmat..

• peppppumies

C, B

• Salamanteri73

A ja B mutta vartalon mallilla on on suuri merkitys. Näistä linkeistä A ja B

• We love boobs

Kaikki minusta hyviä, ei mitään vikaa yksissäkään.

• Asiantuntija10

Jos naisen rinnoissa ei ole reilusti suudeltavia nännejä niin rintojen koolla ei ole paljoakaan merkitystä.. Isot rinnat ilman huomattavia nännejä eivät ole kiihoittavia..

• tystykkä.

A on paras! Itsekkin toivoisin suurinpiirtein samankokoisia, itsellä vähän pienemmät..

• poikkaarn

mun mielestä noi B kuvan tisut, just sopivan kokoset.
      Tietty jos rakastun johonkin naiseen niin kelpaa mitkä vaan noista mut viimesimmäks noi A kuvan tisut....

• ccccccccccc

C kuvan rinnat ehdottomasti. Nainen muutenkin kaunis, upea vyötärö, varmasti kaunis lantio ja peppukin, nam!

• herkulliset
      • pienet ja kiinteät

Huh mitkä rinnat! Aivan järjettömän kauniit! Tuollaisia kun pääsisi nuolemaan ja katselemaan, niin voisin kuolla onnellisena...

• Jussi_3

näistä ehdottomasti A.
      Kysymys viittaa gallupiin, mutta sitä ei ollutkaan...!

• A tietenkin

Tyhmää väittää ettei koko merkitse , niin tissien - kuin kyrvänkin suhteen , jos puhutaan pelkästään visuaalisesta kiihotuksesta ,fyysisestä kokemuksesta.

Ja tyhmää väittää ettei ulkonäkö ole ensimmäinen asia johon kukin kiinnittää huomiota.

Parasta kiksit on ku painaa isolla kyrvällä siroa naista ,jolla poikkeuksellisen isot tissit. 8)

mutta toisaalta , liika diivailu ja tyhjäpäisyys tekee aina kohteesta muovisemman ja henkinen puoli ei saa mitään suurempia ulottuvuuksia.

Parisuhteessa seksi on osa-tekijä .. Pelkästään sillä ei pötki ku noin puoli vuotta jos se on tosi erinomasta.

• naminamskista

Kaikki kuvien tissit olivat hyviä, mutta kokonaisuutena C nainen oli ylivertainen. Hot hot hot!

• Smallisbest

kaikilla ehdottomasti liian isot rinnat. Rakastan todella pienirintaisia mutta kun ei niitä löydy vaikka kuinka etsii

• 22412t

noista kuvista todennäköisesti a), kauniin muhkean ja pehmeän näköiset; on mitä rutistaa

• rintojen koko??
    • huoraan

transujannelle isot tssitt....

• Apimpsaa

D llä parhaat rinnan,a pimpsa hyvä.

• ijedyrf

Pidän huomattavasti suuremmista rinnoista.

• timmi on seksikäs

Koolla ei ole väliä mutta parhaimmat ovat pienet ja kiinteät... xD

• tissi

A vaihtoehdoista paras

• Ihana kuulla naisena että pienille rinnoille löytyy myös ihailijansa =)

• Panosmies

Heh. Jos noi 4 tisuparia osi tarjolla... Niin toi A - ois - ihan paras....

• Tissimallu

Parisuhteessa paras koko noista on A,mutta rakastajatarella B,ja naapurintytölle käy jopa C,sillä vaihtelu virkistää ja antaa sisältöä miehen tissutteluun.

• melartin

d) on parhaat.Pienet ja napakat.

• aadfasdfs
    • Ljbnnjbo

Ihan ok kaikki,mutta mielestäni A on paras. vaimollani on melkein samanlaiset, ei tosin luomut. Mutta makuasia,

• biiinainen

Mun mielestä noi kolme ensimmäistä on kaikki aika saman kokoisia. Etenkin a ja b muistuttaa toisiaan paljon. D on sitten taas huomattavasti pienempi. Kaunein on mun mielestä ehkä toi b. Kaikki noista on ihan kauniita kyllä.

• tytsy20

Mulla samankokoset kun A:lla (peilistä vielä äsken tarkistin) ja mun kuppikoko on DD.

• Iso aisanen

Upeet. Anna pildee?

• Miäs--

Ei mikään, mut jos pakko ni A, vaikka nekään ei ole isot. E kupista ylöspäin :p

• totuudentorvensoitto

Koolla ei oikeastaan ole kovinkaan suurta väliä. Yleisimmin A-D kuppikoiden rinnat voivat olla kauniita, mutta kuppikoko sinänsä ei kerro yhtään mitään. Tärkeintä on se, miltä rinnat näyttävät ilman tukevia liivejä. Pyöreät, pystyt rinnat ovat mukavimmat katsoa ja koskea, minkä tahansa kokoisen riipparit puolestaan turnoff.

• kale/

ketä kiinnostaa pienet daisarit? ei ketään! kai nyt naisella pitää muodokkaat daisarit olla. vähimmäisvaatimus se on

• ---

Tissit alkaa c-kupista ylöspäin.Olivat noi esimerkit aika laihoja.

• Mikkisss

Isot rinnat saa roikkua, niitä on kivempi hieroo, menee joka suuntaa ku hieroo kun taas kiinteet ei oikein liiku niin hyvin kun vähän roikkuvat.

• dssssd

Isot olla pitttäää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      118
      2099
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      246
      1403
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      34
      1273
    4. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1031
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      955
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      50
      896
    7. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      834
    8. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      826
    9. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      238
      801
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      33
      786
    Aihe