LYRICA ja painonnousu.

Jemali

Eli siis viime tammikuun lopulla aloitettiin LYRICA (annos 100mg 100mg) ja sen jälkeen painoni on noussut jo 5 kiloa. Vaikka olen tehnyt kaikkeni ettei näin kävisi.
Siksi kysynkin: Onko muilla käynyt samoin, ja kuinka olette onnistuneet saamaan tulleet kilot pois.

8

13519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikuinen laihduttaja?

Ei ole kokemusta tuosta, mutta kannattaa miettiä, mistä se paino on tullut ja mitä se on. Oletko syönyt enemmän? Syönyt eri ruokaa? Liikkunut vähemmän? (Jos olet ollut vaikka väsyneempi) Onko paino rasvaa vai nestettä? Jos paino on vaikka pelkkää nestettä, on se vain turvotusta eikä varsinaisesti lihomista. Joka tapauksessa tuota painoa ei kuitenkaan tyhjästä synny. Sitä kautta voi miettiä, miten siitä voi päästä eroon/estää lisäpainon tuleminen.

• Jemali

Syöminen on ollut samanlaista. Ennen tammikuun loppua paino oli tippumassa. Mutta sen jälkeen pikkuhiljaa on vain noussut. Liikuntakin on pysynyt samana. (En voi kauheasti liikkua, koska tasapaino on vähän huonontunut). Unirytmi on pysynyt samana eli nukkumaan viim. 22.30 ja herätys joka aamu klo 6.45.
      Paitsi että tämän LYRICAn takia saatan nukahtaa kesken päivänkin sohvalle. Pahimmissa tapauksissa nukahtelen monta tuntiakin.

• Lyrica 75 mg

Minä syön vain 75 mg:aa (koska enemmästä tuli puhevaikeuksia) ja lihoin myös. Monilla lääkkeillä on ruokahalua lisäävä vaikutus, niin Lyricallakin, se itsessään ei nosta painoa. Siis tiukenna ruokavaliota ja liiku enemmän, muuta keinoa ei ole.

• Jemali

No viime viikolla kävimme lääkärillä ja sovimme LYRCAn tiputtamisesta ensin aamusta -25mg ja kuukauden päästä illasta. Minulla on oireena : sanat välii hukassa, lihasnytkäyksiä ja toi paino. Mut katotaan nyt kun vähennetään ja miehelläni alakaa kesäloma. Josko me yhdessä saisimme painoakin alas.

• Anonyymi

Voiko lyrica lihottaa vaikka vähentää ruokaa ja liukuu enempi

• Anonyymi

Minulla aiheutti aina jossain vaiheessa päivää suunnatonta nälkää ja syömistä. Harrastin liikuntaa kuitenkin, hiki, 5 krt viikossa, silti lihoi vatsa pinkeä, pömpötti, kasvoissa ja nilkoissa kunnon turvotusta. Minulla lisäsi ruokahalua ja nesteen kertymistä.

• Anonyymi

Ei lyrica ruokahalua lisää vaan suolistoon se vaikuttaa niin,,että paino nousee

• Anonyymi

Vaikuttaa suolistoon mielestäsi miten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1872
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      728
    Aihe