LYRICA ja painonnousu.

Jemali

Eli siis viime tammikuun lopulla aloitettiin LYRICA (annos 100mg 100mg) ja sen jälkeen painoni on noussut jo 5 kiloa. Vaikka olen tehnyt kaikkeni ettei näin kävisi.
Siksi kysynkin: Onko muilla käynyt samoin, ja kuinka olette onnistuneet saamaan tulleet kilot pois.

7

10943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikuinen laihduttaja?

Ei ole kokemusta tuosta, mutta kannattaa miettiä, mistä se paino on tullut ja mitä se on. Oletko syönyt enemmän? Syönyt eri ruokaa? Liikkunut vähemmän? (Jos olet ollut vaikka väsyneempi) Onko paino rasvaa vai nestettä? Jos paino on vaikka pelkkää nestettä, on se vain turvotusta eikä varsinaisesti lihomista. Joka tapauksessa tuota painoa ei kuitenkaan tyhjästä synny. Sitä kautta voi miettiä, miten siitä voi päästä eroon/estää lisäpainon tuleminen.

• Jemali

Syöminen on ollut samanlaista. Ennen tammikuun loppua paino oli tippumassa. Mutta sen jälkeen pikkuhiljaa on vain noussut. Liikuntakin on pysynyt samana. (En voi kauheasti liikkua, koska tasapaino on vähän huonontunut). Unirytmi on pysynyt samana eli nukkumaan viim. 22.30 ja herätys joka aamu klo 6.45.
      Paitsi että tämän LYRICAn takia saatan nukahtaa kesken päivänkin sohvalle. Pahimmissa tapauksissa nukahtelen monta tuntiakin.

• Lyrica 75 mg

Minä syön vain 75 mg:aa (koska enemmästä tuli puhevaikeuksia) ja lihoin myös. Monilla lääkkeillä on ruokahalua lisäävä vaikutus, niin Lyricallakin, se itsessään ei nosta painoa. Siis tiukenna ruokavaliota ja liiku enemmän, muuta keinoa ei ole.

• Jemali

No viime viikolla kävimme lääkärillä ja sovimme LYRCAn tiputtamisesta ensin aamusta -25mg ja kuukauden päästä illasta. Minulla on oireena : sanat välii hukassa, lihasnytkäyksiä ja toi paino. Mut katotaan nyt kun vähennetään ja miehelläni alakaa kesäloma. Josko me yhdessä saisimme painoakin alas.

• Anonyymi

Voiko lyrica lihottaa vaikka vähentää ruokaa ja liukuu enempi

• Anonyymi

Minulla aiheutti aina jossain vaiheessa päivää suunnatonta nälkää ja syömistä. Harrastin liikuntaa kuitenkin, hiki, 5 krt viikossa, silti lihoi vatsa pinkeä, pömpötti, kasvoissa ja nilkoissa kunnon turvotusta. Minulla lisäsi ruokahalua ja nesteen kertymistä.

• Anonyymi

Ei lyrica ruokahalua lisää vaan suolistoon se vaikuttaa niin,,että paino nousee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe