parasta hänen kropassaan ?
Mikä on
25
458
Vastaukset
- punpunpun
En mä sitä sulle kerro, kerron aina joskus hänelle
- Kaikki mutta
peppu erityisesti !!
- silmät,
,
- joku halus
Niin säkin haluut varmaan mun silmät vaan kirjahyllyyn pulloon ja muuta et tarvii :D
- Mä haluun
joku halus kirjoitti:
Niin säkin haluut varmaan mun silmät vaan kirjahyllyyn pulloon ja muuta et tarvii :D
ja tarviin ne silmät tuijottamaan mua! Nyt heti!! Tuu ja hypnotisoi mut taas :)
- :D
Aivot sillä hän on älykäs ja fiksu nainen. Kauniit ovat kasvot ja ei voi valittaa mistään muustakaan kohdasta :D
- Harvinaisuus !
Koko paketti, Harvinaisuus !
- Kaikki ..
Huumaava,hurmaava hymy, kaikki hänessä, niin täydellinen.
- :)
Erityisesti on parasta se että ...!
http://cats.firefun.ru/images/gallery/resize_cache/09013-fotopodborka_069-cats.firefun.ru.jpg
....Hän on lahjakas!!!
http://cats.firefun.ru/images/gallery/resize_cache/09388-tumblr_lhoicm33yc1qzex9io1_400-cats.firefun.ru.jpg - Se riittää, tunteet
Minulle on ihan sama kunhan näen hänet ja hänen hymyn sekä silmät...
- no jos nyt jottai
Voisin sanoa hänestäkin kuten joku tuolla edellä jostain, että aivonsa ja mieli ovat parasta ja sitten ne silmät tummat niinkuin syksyinen yö. Ja kädet tietysti ja koko paketti kokonaisuutena. No ja nyt tämä imellys riittää.
- ....................
Hän on .
- m..
En koskaan ole muistanut katsoa millainen se on kun jään aina vaan katsomaan niitä ihania silmiä..
- Vähintään ihastunut
Katselen mielellään mitä tahansa kohtaa, mutta ilman katsekontaktia näivetyn kuoliaaksi.
- ihastunut oon
Silmät ja ihanan leveä hymy :)
- .,.,.,,.,.
pakarat ja lihakset:)
- Just tarkastelin :)
Söpö ja kaunis kasvoinen nainen,eikä hassumpi perä :P
- Taustalta..
Ei mikään.
- näkemisiin
En oo VIELÄ nähnyt ;)
- hyvän heitit :)
En oo muuten minäkään :)
- iiiin
kaikki kokonaisuudessaan mutta jos nyt ihan pakko on joku kohta mainita niin silmät
- Yök minua
kuvottaa ja masentaa nyt :(
- can't get enough
Ihana ketju.. Näitä on niin ihanaa lukea, on niin kaunista kuinka ihmiset ajattelevat kun ovat ihastuneita... Ja ajatella, että joku ehkä joskus näkee minutkin niin ihanana!
Hänen varressaan on parasta muutenkin hyvän kropan lisäksi hiukset, syvät silmät ja ihana suloinen hymy. Hänessä on jotain niin persoonallista. Tyylikkyys. Komea mies on. - On kyllä
komea. Ja sisäisesti kauniskin :) mieli..
- ettäkö
mieli...tekisi...jotain :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318