Et sä muutu. Samat kuviot jatkuu.
Unohda
25
291
Vastaukset
- enkä unohda
Mikä ihmeen sama kuvio? Ei pidä uskoa kaikkea mitä kuulee vaan sen mitä näkee. Ystävien kanssa saa aikaa viettää ja se tuskin on kiellettyä vai mitä?
- ???
Kuitenkin vastauksesta päätellen luulit jääneesi kiinni jostain ??
Miksi ystävillä pitää puolustautua ? - enkä unohda
??? kirjoitti:
Kuitenkin vastauksesta päätellen luulit jääneesi kiinni jostain ??
Miksi ystävillä pitää puolustautua ?Miksi päättelet noin että olisin tehnyt jotain väärää? Minulla on vain paljon naispuoleisia ystäviä joidenka kanssa tulee aikaa vietettyä. Ei tarvitse puolustautua jos ei syytellä tai esitetä epäilyksiä.
- ;))
enkä unohda kirjoitti:
Miksi päättelet noin että olisin tehnyt jotain väärää? Minulla on vain paljon naispuoleisia ystäviä joidenka kanssa tulee aikaa vietettyä. Ei tarvitse puolustautua jos ei syytellä tai esitetä epäilyksiä.
Mutta otit ap n viestin kuitenkin kovin henk.koht koska kahdessa minuutissa olit vastannut :)
Miksi sinä sitten puolustauduit ? - enkä unohda
;)) kirjoitti:
Mutta otit ap n viestin kuitenkin kovin henk.koht koska kahdessa minuutissa olit vastannut :)
Miksi sinä sitten puolustauduit ?Jos se oli ap:n viesti niin sitten voikin unohtaa koko jutun...ihan eri nainen mulla. :)
- Annatko vähän
tietoo kenelle, m vai n ja minnepäin meni. Toivon ettei mulle.
- hän on aarre
Ehkäpä muutun mutta jonkun toisen takia/avulla kuin sun! Ehkä "se oikea" on mulle joku muu kuin sinä. Olen ehkä löytänyt hänet nyt :)
- Halu kiusata ?
Miksi sanot noin kun et edes tiedä kuka ap on ? Miksi näitä / teitä kiusaajia on niin paljon ?
- ei ollut tarkoitus
Halu kiusata ? kirjoitti:
Miksi sanot noin kun et edes tiedä kuka ap on ? Miksi näitä / teitä kiusaajia on niin paljon ?
En halua kiusata. Hän ei mua halunnut eli tuskin ketään sellaista täällä sattuu joka on antanut pakit? : /
- etpä paljoa ajatellu
ei ollut tarkoitus kirjoitti:
En halua kiusata. Hän ei mua halunnut eli tuskin ketään sellaista täällä sattuu joka on antanut pakit? : /
Eihän täällä pakkien antajat pyöri.
- ei yleensä.
etpä paljoa ajatellu kirjoitti:
Eihän täällä pakkien antajat pyöri.
Juu eipä niin ;) Ei ei ;)
- Hih...
ei yleensä. kirjoitti:
Juu eipä niin ;) Ei ei ;)
Ei Ei=Kyllä :)
- :)
Niin joka päivä aamiainen, päivällinen ja illallinen.. En jaksa enää syödä..
Sama kuvuo jatkuu... Unohdan ruoan!
En syö enää!!!!
:) - Hauska seurata
Kuinka tällaiseen aloitukseen moni vastaa periaatteella " hyökkäys on paras puolustus " ..... Miksiköhän ?!
- -ddr
En olekaan komu.
- Kukapa jaksais
En minäkään enää jaksa ja yritän unohtaa vaikka et edes tahtois.
- Mistä tiedät
ettei tahtois, ei kai nimetön viesti keneenkään saa vaikuttaa ?
- Itse olet..
pelkkä diipadaapa, provoilija.
- Nasse setä
Olen liian ruma. kyl mä sua ymmärrän. Kuka mun kaltaista rumilusta haluaisi. Natsit oli oikeassa.
- m
tui tui, söpöläinen.
- Ettet vain
m kirjoitti:
tui tui, söpöläinen.
nyt olisi sinä se Auervaara?
- m
Ettet vain kirjoitti:
nyt olisi sinä se Auervaara?
Pöh, sä sait 130, mä vain 126. Näin kerran.
- eihän tätä jaksa
Ei tässä ole kyse mistään muuttumisleikistä, vaan näiden lopettamisesta ja siirtymisestä toistemme luokse, toistemme syliin, miltä kuulostaa? Olisko tämä vain välietappi? Kun kaikkea epätoivottua tapahtunut. Voisitko ajatella asian näin;)
- Oh what you do to me
HYvä on mä olen yrittänyt muuttua tehnyt tämän kaikken sun vuokesi "rakkaimpani " :o
-Sisäinen kauneus ,sinun sielusi ja mielesi on niin "kaunis" :o
miten saatoit peittää sitä näinkin pitkään ,olisit antanut sen kukoistaa ,tulla esille
useammin .Nyt luen niitä täältä ,sanasi ovat niin "kauniita" ( ihoni menee kananlihalle) ,miten saatoitkaan ,miten saatoitkaan ,sen kaiken peittää minulta
N>M- Yoy and I
Siksi,että "lopulta" "täyttyisit" "minusta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938