jotta uki on yksi hienoimpia kaupunkeja kesällä!!
perjantaina alkaa merefestit ja paikalla ollaan.pohjosesta
ajetaan taas.
kyllä se on totuus
7
98
Vastaukset
- Omatsalkut
Täyttä totta! Ei Suomessa parempaa kesäkaupunkia oo!
- Imppusilli
Tänne vaan kaikki Merefestiin. Saadaan uutta verta kadulle.
- Vanh.konst. eläkk.
Rauhattomuutta nuo kesätapahtumat tänne tuottavat. Karavaanarit ja asuntoautoilijta ei montaa euroa kaupunkia rikastuta, niillä on omat eväät mukanansa. Liika turismi vie sen pikkukaupungin rauhan, jota nyt eläkkeellä kaipaisi. Yökaudet huudetaan elämäntuskaa kaduilla ja räkäklunsseja on pitkin jalkakäytäviä. Ja nyt kun ne käyttää mälliäkin, niin räkäisyroiskeet ei lähde kengän pohjista kuin liuottimella, jos sellaiseen astuu.
- yö pietolassa
Sun kannattaaki konstu pysyy kotona,liika kiva voi olla sulle vaaraksi.Oot tasamaan tallaaja koko ikäs.Kuhan ei sitte kiikkustuolissa tul mielees että oisko kannattanu joskus laajentaa ympyröitä ja elää niinku normi-ihmiset elää eikä paheksuu, pelätä ja huolehtii turhista asioista.Muista laittaa tuulettimes päälle ettet saa slaagia,se on helle nyt.Ja pidä varas koska jokunen huuto saattaa sun kammariis kuuluu yöllä.ja muista paheksuu ja päivitellä.se on sun osas.
- Vanh.konst.eläkk
yö pietolassa kirjoitti:
Sun kannattaaki konstu pysyy kotona,liika kiva voi olla sulle vaaraksi.Oot tasamaan tallaaja koko ikäs.Kuhan ei sitte kiikkustuolissa tul mielees että oisko kannattanu joskus laajentaa ympyröitä ja elää niinku normi-ihmiset elää eikä paheksuu, pelätä ja huolehtii turhista asioista.Muista laittaa tuulettimes päälle ettet saa slaagia,se on helle nyt.Ja pidä varas koska jokunen huuto saattaa sun kammariis kuuluu yöllä.ja muista paheksuu ja päivitellä.se on sun osas.
Minä se vasta festari-ihminen olen jos kuka. Aiemmin viran vuoksi paikalla, nyt ihan mielenkiinnosta. Tuuletinta en tarvitse, koska olen ollut aikoinaan YK-tehtävissä maissa, missä on oikein todella kuuma. Sitä tottui silloin helteisiin ja kun mypärää piti viellä pitää partiointireissuilla Willys-Jeepin lavalla niin siinä sai keskittyä, ettei saanut lämpöhalvausta. Mennään parin virkaveljen kanssa nyt tutkailemaan sitä festi-tunnelmaa. Olkaahan itse ihmisiksi, ettei kalja kaada ja maija vie.
- µµµqqq
ÅÅŨ¨¨¨¨¨~~~~~~¨¨¨¨¨µµµ
- Mutsis on
Olen itse kyllä pitänyt aina Laitilan Munamarkkinoita parempina festeinä kuin Merefestejä. Tapaan siellä enemmän tuttuja ja siellä on muutakin ohjelmaa, vetää se Rompetori ainakin vastustamattomasti puoleensa meikäläistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770